Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51

Thread: Ansøgning til Semper Danica (wow) Denlangehugo

Talking Ansøgning til Semper Danica (wow) Denlangehugo

Hej

Mit navn er Morten Haugaard Christensen, jeg er 26 år gammel bor i en lille by på sjælland Allerød, jeg læser i Cph lyngby som serviceøkonom og lige nu er jeg i praktik på Kurhotel Skodsborg og ved siden af mine praktik arbejder jeg for Blizaard Enterainment som Gm´s manager manager og test og balancering af nogen forskellige spil inden for Blizzard verdenen.
    Ud over det nyder jeg at træne og træner Cross-fit og spiller basketball på i Danmark på næst højeste niveau og levet af min sport i 4 år.
    Jeg elsker at være social og nyder sammenhold og loyalitet. I min tid som basketball spiller fik jeg så os taget en diplomtræner uddanelse på ålborgsportshøjskole

Jeg fik jeres guild anbefalet af @Luxi og havde en rigtig behagelig samtale med @Harpos om jeres guild og hvad den går ud på.
    Jeg elsker det der står på jeres forum om regler og værdier og jeg accepter dem og vil glæde mig til følge dem hvis jeg kommer ind.

Jeg er i den situation at jeg lige er kommet tilbage til wow efter en længere pause, havde ellers spillet wow siden vanilla wow.
    Da jeg lige er kommet tilbage ved jeg ikke helt hvilken class jeg vil spille som main, men spiller lige nu mest på en Warlock ved navn Denlangehugo som warlock ilvl 692 og en hunter ved navn Denhunter ilvl 695. Ved ikke lige nu om jeg har tid til at raid imens jeg er i praktik, men efter snakken med @Harpos kan jeg forstå at i har en del raid hold og tror godt det vil være muligt for mig kunne raid 1 dag eller 2 om ugen for være med socialt også der .

Mit navn Denlangehugo er ikke noget frækt ment det er fordi jeg er blevet kaldt Hugo og er 196 høj bare så i ved det.

Håber det ok med min stavning da jeg er ordblind, og foretrækker at snakke, men jeg har gjort mit bedste for at skrive en god ansøgning til jer

Jeg glæder mig meget til høre fra jer og jeres svar og håber meget kunne blive en del af Semper Danica.
    Last edited by Harpos; 27-08-2015 at 16:55.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hej og velkommen til vores forum!

Og tak for snakken på mumble sammen med @Luxi.

Jeg vil komme med lidt mere info om 1 eller 2 dage angående din ansøgning og info om Trial.

/Harpos

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Trainee Luxi's Avatar

Velkomme til
    og ja tak for den hyggeligt snak på mumble i 2 herre @Denlangehugo @Harpos

Mange tak for raid til alle far tosse raidet
    @Agge, @Amute, @Funnian, @Graphx, @hald, @Harpos, @Hatthealer, @Hippolytus, @Luxi, @Mojoejoe, @Moonster, @Paige, @Qaan, @ShyliaSD, @Trine, @Wacky, @Xenium og @Zorahn det var super fedt og mange tak for jeg må være med det er en super hyggelig familie i har her

Forum Neophyte

@Denlangehugo Tak for raid Hvis det giver noget når jeg selv er trial!

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Mange tak for et hyggeligt raid

Du snakkede godt med på mumble, og var med til at skabe god stemning. Så selvom du endnu ikke er trial, så virkede du ihvertfald til at kunne passe godt ind.

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Velkommen til.
    Var hyggeligt at have dig med på raid.

Rigtigt godt raid og du var rigtigt godt med på mumleren.

Vi fik jo også snakket en del sammen i dag og jeg syntes også at du vil passe godt ind i SD.

Og du får da helt klart en selvom du ikke er på Trial endnu.

/Harpos

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Mange tak allesammen rigtig glad for læse jeres kommentar

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til du skal da selvfølgelig have et "Hej" med på vejen fra mig.. Held og lykke med ansøgningen! Vi mødes jo nok på mumleren før eller siden
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Mange tak for dit hej og du byder mig velkommen

Velkommen til du har fået lavet en fin ansøgning og super fedt du kommer på mumble
    Hilsen Beast

SD Medlem Forum Acolyte

Velkommen til, fin ansøgning du har fået lavet og med den aktivitet på mumble mm. er jeg sikker på du nok skal passe ind i SD.

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til og tak for raid

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Fin ansøgning og fedt navn
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Mange tak alle sammen er rigtig glad for alle jeres kommentare

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til
    Øff

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 29-08-2015 kl. 15.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 20 – 30m Normal raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00 (Dette er dog sat i bero indtil videre)
    (Mere info kan du finde her: Normal-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Grynte

Last edited by Harpos; 28-08-2015 at 13:15.

nu har vi talt lidt mere sammen og du en super fed og tale sammen med så helt klar en

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Mange tak for et hyggeligt raid

Du snakkede godt med på mumble, og var med til at skabe god stemning. Så selvom du endnu ikke er trial, så virkede du ihvertfald til at kunne passe godt ind.
    Det kunne jeg ikke have sagt meget bedre selv, så jeg vil tilslutte mig min søsters kommentar.

Tak for hjælpen og hygge under raidet (den sidste del jeg var med til). Der er herfra!

/Moonster

Mange tak alle sammen dejligt at høre og tak for supporten

SD Medlem Forum Recruit Høker's Avatar

En kanon fyr, som er hyggelig at snakke med på mumble. Vi har spillet et par LFR og er begyndt på en season char i diablo. Han for i hvert fald en herfra.
    Syntes faktisk alle burde give ham en thumps up (og det er ikke noget jeg skive fordi jeg er blevet truet med hans GM powers, ban's og kaster rundt med folk eks. )
    i'll catch you on the flipside

Forum Apprentice Seiga's Avatar

helt sikker en
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Velkommen på Trial.

SD Medlem Forum Neophyte

Så vil jeg være den første der giver efter mr Hugo er kommet på trial. Har siddet på Mumble med ham de sidste to dage, og en person som kan snakke mere end @Beastlord på mumble fortjener at komme ind.