Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49

Thread: Gen-ansøgning til SD (Wow)

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Default Gen-ansøgning til SD (Wow)

Hej SD

Ja som jeg har skrevet lidt om herinde, blev savnet til jer for stort. Så jeg har besluttet mig for at smide en ansøgning, i håb om at komme retur til fællesskabet som jeg har savnet.

Min oprindelig ansøgning: http://www.semperdanica.dk/threads/3...ighlight=jolei
    Min afskedstråd: http://www.semperdanica.dk/threads/5...ighlight=jolei

Efter som der jo med sikkerhed er kommet en hel del nye ansigter til, mens jeg har været væk, vil jeg kort fortælle om mig selv.

Mit navn er Michael. Jeg er 43 år og bosat i Hvidovre. Jeg bor med min datter på 14 år, og er single.

Jeg er pt igang med et længere forløb med Hvidovre kommune, som forhåbentligt en dag, vil ende ud i godkendelse til fleksjob. Grunden til at jeg er havnet der, er at min ryg desværre ikke gider gøre som jeg gerne vil. Så jeg lever idag med smerter i ryggen osv. Jeg skal blankt erkende at det er en kamp og et forløb jeg ikke ville ønske for min værste fjende. Men nok om det.

Jeg kom oprindeligt til SD i forbindelse med opstarts hypen at SW:TOR, og var i det første batch af ansøgere dengang. Siden skiftede jeg til wow. Jeg kom stort set hele vejen rundt i SD. Fra alm medlem til sergent på det berømte SD hello team (komplet med Hello kitty logo ). Jeg fik også chancen for at være en del af wows officer stab i en kort overgang. Her var det planen at jeg sammen med @Stormlord skulle stable et casual raid team op. Det gik ikke godt på det tidspunkt desværre, men heldigvis samlede @Tristanas stumperne op senere.

Men det "nederlag" det var for mig, tog fuldstændig lysten væk fra wow, og jeg gik til Casual kort tid efter. Hvis du læser min afsked, mente jeg at jeg ikke havde mere at give til SD på det tidspunkt. Er stadig af den holdning at man skal yde herinde. Enten på den ene eller anden måde. Det jeg vel prøver at sige, er at jeg er klar til den store tur med SD igen. Jeg har savnet at være del af det skønne sted det nu er herinde.

Jeg ser frem til at snakke og spille med gamle venner igen i wow regi. Og at møde alle de nye der er kommet til. Jeg er som sådan en casual spiller. Men har et klart ønske om at kunne raide, og har tidligere været en del af tosseholdet. Og netop den tone de har, beskriver bedst mit forhold til spillet. Jeg er her for at hygge mig og have det sjovt.

Jeg har netop gensubbet i wow. Så jeg er jo "kun" lvl 90. Men håber da jeg kan finde nogle SD´er at spille med. VT vil jeg være at finde på snart også.

Det var vist alt for mig. Har jeg glemt noget, eller har du spørgsmål. så skyd .

When its dark enough, you can see the stars......

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Der er i hvert fald herfra!

Btw, så bruger vi Mumble og ikke VT nu

Forum Knight Stormlord's Avatar

Stor fra mig ihvertfald. Michael er en rigtig sympatisk fyr og passer rigtig godt ind i SD

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

husker dig kun for gode ting

Quote Originally Posted by Moonster View Post
    Der er i hvert fald herfra!

Btw, så bruger vi Mumble og ikke VT nu
    Godt ord igen hehe. Og takker.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Stor her fra også.

Mange tak for den fine modtagelse

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Ser gerne Arissa tilbage i guilden
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Michael!!!!!

Fedt at vores lille "lokken tilbage" virkede

Jeg skynder mig at skrive inde i min "genansøger tråd" inde på det interne forum at du har genansøgt, så alle dem der kan huske dig opdager du har genansøgt

Og om ca. et par dage (hvis ikke der sker noget uventet), så sender jeg dig videre til vores rekrutterings team. Indtil da, er du meget velkommen til at joine vores ingame channel og selvfølgelig også til at komme på mumble og hygge.

Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen tilbage @Arissa
    Øff

Lyder super @Trine . Og tak for lokkeriet
    Mange tak @Grynte

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Jeg smider da også lige en .

Har kun gode oplevelser med @Arissa og ser ham gerne tilbage i SD

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

ÅÅrh hvor er det dog dejligt. Skønt at se man da har givet et godt indtryk undervejs. Mange tak

Syntes godt nok de har ændret mange småting. Eller også bare mig der ikke fatter en meter . Dungeon finder feks. Kan man ikke signe op til dem alle, som er tilgængelig mere?

Quote Originally Posted by Arissa View Post
    Syntes godt nok de har ændret mange småting. Eller også bare mig der ikke fatter en meter . Dungeon finder feks. Kan man ikke signe op til dem alle, som er tilgængelig mere?
    Du kan signe op til en Random dungeon, den er så bare random fra en af dem som du ellers kan komme i. Ellers kan du sætte et flueben ved alle dem som du vil i og signe op til dem samlet
    Øff

Quote Originally Posted by Grynte View Post
    Du kan signe op til en Random dungeon, den er så bare random fra en af dem som du ellers kan komme i. Ellers kan du sætte et flueben ved alle dem som du vil i og signe op til dem samlet
    Så vi kan altså konkludere det er mig der ikke fatter noget....

Du kommer bare på mumble og spørger hvis du har brug for hjælp
    Øff

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Du har allerede fået en rigtig god start Michael, og jeg sender dog trygt videre til @Grynte og @Harpos som vil hjælpe dig videre med din ansøgningsproces.

Held og lykke, og vi ses måske ingame.

Hej igen @Arissa,

så kommer jeg lige med noget information og en mulig tid til en mumble-samtale

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 24.10. klokken 19:00?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Så er ALT jo ved det gamle...

Og du får da helt sikkert en stor af mig.

Dajli at se dig tilbage i wow.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Tak @Trine ja mon ikke vi ses derinde. @Grynte tak for snakken igår ingame. Tiden skulle være fint mht til snakken på mumble. Kommer der noget i vejen, giver jeg lige besked. @Harpos jeps, alt ved det gamle haha. Og takker. Har sgu savnet dig og dit gode humør.

@Arissa velkommen tilbage, er ligeledes genansøger og pt. på trial, jeg har en lvl 90 pally og min main, mage Ivzuron, smid gerne en pb in game vis jeg er på jeg er frisk på lidt dungeon og andet.
    Spiller.: WOW (Casual) Toon: Ivzuron|Mage (Main) | Tonkcow|Pally | Brianca|Hunter
    Venter på.: Legion

Quote Originally Posted by Ivzuron View Post
    @Arissa velkommen tilbage, er ligeledes genansøger og pt. på trial, jeg har en lvl 90 pally og min main, mage Ivzuron, smid gerne en pb in game vis jeg er på jeg er frisk på lidt dungeon og andet.
    jo tak. Er pt igang med at lvl min mage op. Er lvl 92 nu så er et stykke vej op hehe. Men kunne da være sjovt, hvis vi kunne samle en gruppe sammen, når jeg kommer lidt længere op. Er jo ikke meget man har adgang til endnu.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

jo tak. Er pt igang med at lvl min mage op. Er lvl 92 nu så er et stykke vej op hehe. Men kunne da være sjovt, hvis vi kunne samle en gruppe sammen, når jeg kommer lidt længere op. Er jo ikke meget man har adgang til endnu.
    Jeg er 110% game @Arissa kom nok på Mumble senere i aften eller over weekenden så kan vi lige hilse og snakkes der.
    Spiller.: WOW (Casual) Toon: Ivzuron|Mage (Main) | Tonkcow|Pally | Brianca|Hunter
    Venter på.: Legion