Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 124

Thread: Marwen's Genansøgning (the right one!)

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Default Marwen's Genansøgning (the right one!)

Hey alle,

Som mange nok havde luret eller gennemskuet så var min genansøgning på vej.
    Men mange vil nok spørge sig selv; Hvad har ændret sig, hvorfor tilbage, og hvad er sandsynligheden for jeg ikke smutter igen?

Jeg tror bare jeg har indset at SD faktisk er stedet jeg vil være, jeg er ikke særlig aktiv mere i WoW, eller generelt spil, og jeg kan mærke at raidingen ikke har samme effekt mere for mig, som den havde for et år siden - jeg vil ikke stræbe efter "at raide hardcore" mere, det har jeg indset at jeg nu ikke kan holde til, samt der foregår nogle ting IRL som jeg egentlig vægter højere i øjeblikket. Skole, lige flyttet sammen med min kæreste, og andre ting.

Når det er sagt, så spiller jeg WoW stadig, men jeg spiller egentlig meget kort - og jeg har været de sidste par uger inde og hjælpe "Vi Kojner På Trash" når jeg lige havde lyst, og de manglede.

Hvem er jeg?
    Dette er nok mere til de nyere medlemmer som ikke har kendskab til mig.

Jeg hedder Nicklas, Jeg er 28 år - og bor som nævnt ovenover sammen med min kæreste i København (København SV for at være præcis). Jeg er pt igang med en HF uddannelse som jeg er færdig med til sommer, hvorefter jeg så skal starte på Pædagog Seminaret med henblik på SFO linjen. Jeg vil mene mig selv at jeg er rimelig social aktiv både in-game (el. Mumble) og udenfor spil verdenen. Jeg har deltaget i 4-5 SD julefrokoster og 2 sommerfester, og folk kender mig som "Manden uden pung.."

Jeg har tidligere forladt SD et par gange, og til de skeptiske så kan jeg godt forstå hvis dette tæller mere fra at jeg kommer ind igen. For det store spørgsmål er jo; Hvad har ændret sig?

Jeg føler mig selv som ganske aktiv på forummet, og jeg tjekker det flere gange om dagen, også selvom jeg ikke er i SD. Er det et tilfælde? Nej, det er det ikke. Jeg tror i bund og grund at jeg har savnet det sociale aspekt, og jeg dengang prioterede forkert for at se om jeg kunne blive en bedre WoW spiller. Dette var ikke tilfældet haha, jeg er stadig en lorte rogue!

Min afskedstråd er her: http://www.semperdanica.dk/threads/5...ghlight=Marwen
    Jeg stod med et valg dengang om jeg skulle stoppe med at spille eller taget raiding på et højere plan, det blev det sidste - og det kan jeg så godt se at det var det forkerte valg.
    Som nævnt ovenover - så spiller jeg mest for hyggen skyld nu, og når jeg lige vil.

Min tidligere genansøgning: http://www.semperdanica.dk/threads/4...ghlight=Marwen
    Jeg ville ikke lige finde den anden, men der skulle gerne være flere svar på hvem jeg er.

Hvis der skulle være nogle spørgsmål så skriv gerne her, og jeg vil prøve at svare så godt jeg nu kan.

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

uden at blinke
    nvr4getcryevrytiemlol

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    ... og folk kender mig som "Manden uden pung.."
    This ^^
    Ej, men selvfølgelig ser jeg dig da inde igen Navle! Du er da kun savnet. Så, nu er det vidst min tur til at give dig en
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Hej Marwen,

dejligt at se dig genansøge

Jeg tagger lige @Trine som tager sig af genansøgninger til SD.

Mvh
    Grynte
    Øff

SD Medlem Forum Apprentice

*fnis* ...det slog hårdt at du ikke måtte komme med til julefrokost hva Marwen?
    Last edited by Funnian; 02-11-2015 at 12:27.

Quote Originally Posted by Funnian View Post
    *fnis* ...det slog hårdt at du ikke kunne med til julefrokost hva Marwen?

Haha, nej det er ikke den grund jeg søger ind, jeg havde som nævnt tidligere til andre SD'ere regnet med at jeg kom efter kl 23 om jeg var med i SD eller ikke

SD Medlem Forum Acolyte

SD Medlem Forum Adept

Vi har godt nok ikke spillet så meget sammen, men dog alligevel nok til, at jeg gerne vil give dig en

SD Medlem Forum Acolyte

Havde egentlig tænkt jeg at skrive dette et andet sted, men nu kom Marwen's genansøgning og ja så misbruger jeg den - så må en admin eller lign. flytte spørgsmålet hvis det ikke er relevant.

Vi ser jo en del genansøgninger på det sidste - og det er jo fint - oftest spørger man hvad har ændret sig siden sidst - og det spørgsmål som jeg læser det er oftest individuelt mod den genansøger der nu ansøger - men hvad nu hvis vi skal kigge ind ad - SD ændrer sig jo også, og det kan jo også betyde at folk ønsker at søge tilbage af den grund. Umiddelbart virker det jo på mig som en valid grund, men er det det?

Jeg har forståelse for at SD jo ikke skal være en svingdør men vi lever jo i en verden hvor både guild og medlemmer (nuværende som tidligere) ændrer sig - og det bør man vel også acceptere og tælle med i vurderingen om man skal tillade genansøgningen eller ej...

Håber det er forståeligt hvad budskabet er...

Hvor om alting er så er jeg jo af den overbevisning man skal lære så længe man lever - så derfor vil jeg da naturligvis gerne have Marwen retur

Last edited by Azazu; 02-11-2015 at 12:36. Reason: Manglede en thumbs!

Quote Originally Posted by Azazu View Post
    Havde egentlig tænkt jeg at skrive dette et andet sted, men nu kom Marwen's genansøgning og ja så misbruger jeg den - så må en admin eller lign. flytte spørgsmålet hvis det ikke er relevant.

Vi ser jo en del genansøgninger på det sidste - og det er jo fint - oftest spørger man hvad har ændret sig siden sidst - og det spørgsmål som jeg læser det er oftest individuelt mod den genansøger der nu ansøger - men hvad nu hvis vi skal kigge ind ad - SD ændrer sig jo også, og det kan jo også betyde at folk ønsker at søge tilbage af den grund. Umiddelbart virker det jo på mig som en valid grund, men er det det?

Jeg har forståelse for at SD jo ikke skal være en svingdør men vi lever jo i en verden hvor både guild og medlemmer (nuværende som tidligere) ændrer sig - og det bør man vel også acceptere og tælle med i vurderingen om man skal tillade genansøgningen eller ej...

Håber det er forståeligt hvad budskabet er...

Hvor om alting er så er jeg jo af den overbevisning man skal lære så længe man lever - så derfor vil jeg da naturligvis gerne have Marwen retur

Jeg kan godt se hvor du vil hen, men som du selv nævner ville jeg nok tage spørgsmålet i sin egen tråd - og måske i det interne. Det er ikke fordi jeg ikke vil have at svaret skal komme herinde, men det kommer nok til at skabe en stor debat, og det er nok ikke det smarteste at tage det i en ansøgning, om det havde været mig, eller en anden.
    Og jeg mener faktisk også at vi har snakket om netop dette, og det er som du selv siger forskellige grunde til man genansøger.

Jeg er jo ikke aktiv spiller mere, men for pokker hvor har vi haft mange sjove timer sammen! :-) Du er selvfølgelig velkommen tilbage Jubas - erhm Marwen :-)

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    Jeg er jo ikke aktiv spiller mere, men for pokker hvor har vi haft mange sjove timer sammen! :-) Du er selvfølgelig velkommen tilbage Jubas - erhm Marwen :-)
    Du må se at komme ind og spille WoW igen og være min personlige lille præste healer, ligesom du "aldrig" lod mig dø da vi raidede

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

~ WB ! Dejligt at folk har lyst til at komme tilbage !

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Nicklas du er en fantastisk person, men du har godt nok forladt SD mange gange & så søgt tilbage med netop den, at du er Done med hardcore raiding osv.
    Jubassen har jeg selv lavet & jeg har fuld forståelse for at du gerne vil ind igen.
    Jeg er din ven både i SD & uden for SD & jeg ser dig selvfølgelig rigtig gerne tilbage.

//hugs fra kodi

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Nicklas du er en fantastisk person, men du har godt nok forladt SD mange gange & så søgt tilbage med netop den, at du er Done med hardcore raiding osv.
    Jubassen har jeg selv lavet & jeg har fuld forståelse for at du gerne vil ind igen.
    Jeg er din ven både i SD & uden for SD & jeg ser dig selvfølgelig rigtig gerne tilbage.

//hugs fra kodi
    Hey Jesper,

Ja, som også skrevet er jeg er færdig, men den har jeg netop brugt før - men jeg har pt. ingen planer om raiding, ihvertfald ikke på en fast base som det har været førhen. Jeg har egentlig bare været dum de andre gange ikke at blive social. Men jeg, som Azazu er inde på, synes faktisk at hvis vi er et MMO guild så kan man ikke bare raide andre steder end SD, men jeg har fulgt lidt med i debatten hvorvidt SD er gået hen og blevet, ihvertfald prøver, at blive et "community" så hvorfor skulle man ikke få lov at spille andre steder men samtidig have et hjerte i SD og være der for dem, når det er tiden man egentlig bruger mest tid med?
    Er man mindre sd'ere hvis man raider 2 gange om ugen primært med en anden guild, men bruger 5 af de andre dage på at lave sociale aktiviteter inde i spillet og udenfor med SD?
    Dette skal selvfølgelig ikke komme til debat herinde.

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey Marwen!

til at starte med

Når det så er sagt, skal du bestemt vide at som jeg tidligere har ytret syntes jeg bestemt ikke om SD Svingdør! imo handler det nok mest om loyalitet og forståelsen af hvad man vælger at forlade.
    Du er en super gut sjov og det hele! Jeg holder meget på at konsekvens af ens handlinger.

Er nysgerrig hvordan du vil have det "hvis" du ikke får dit SD tag igen?

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Jeg begynder snart at mistænke dig at ansøge og melde dig ud for at få flere posts Joke aside så får du da liiige en fra mig også

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

Quote Originally Posted by Swup View Post
    Hey Marwen!

til at starte med

Når det så er sagt, skal du bestemt vide at som jeg tidligere har ytret syntes jeg bestemt ikke om SD Svingdør! imo handler det nok mest om loyalitet og forståelsen af hvad man vælger at forlade.
    Du er en super gut sjov og det hele! Jeg holder meget på at konsekvens af ens handlinger.

Er nysgerrig hvordan du vil have det "hvis" du ikke får dit SD tag igen?
    Som skrevet i ansøgningen kan jeg godt forstå hvis folk ville være skeptiske, eller er det. Og sker det at jeg ikke kommer ind i SD ændrer det ikke på hvordan jeg har det med Sd. Jeg vil stadig komme til de sociale arrangementer medmindre jeg selvfølgelig blev bandlyst. Kommer jeg ikke ind er der ingen sure miner, jeg vil stsdig spille med SD'ere, bare uden 'tagget'. Giver det nogen mening? Håber jeg har svaret dig godt nok, ellers må jeg uddybe.

SD Medlem Forum Elder Cookiebo's Avatar

Jeg tænker ja tak... Du ik kun en ingame char, men også en del af det sociale sd... Ind med dig

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Har jeg ikke læst det her indlæg før?

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar
    Last edited by Cuber; 02-11-2015 at 14:43.

Forum Knight Stormlord's Avatar

hahahahahahahahahahahahahahaha

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Ja, så er det nok også sidste gang denne afskedspost kommer
    Citat Narven d. 7 juli, 2015

http://www.semperdanica.dk/threads/5...l=1#post840660

Last edited by Stormlord; 02-11-2015 at 14:26.