Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 124

Thread: Marwen's Genansøgning (the right one!)

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hey Marw

Jeg er lidt på @Swup's hold her. Imens jeg har været i SD, har du genansøgt ( mener det var 2012), sagt farvel (06/2013), genansøgt (12/2013) og sagt farvel igen (07/2015). ret mig endelig, hvis jeg tager fejl. Så er der selvfølgelig også din oprindelige ansøgning man kan ligge til den liste også. Det er utroligt meget frem og tilbage, og jeg kan virkelig ikke lide, når SD anvendes som en svingdør for, hvad der passer ind IRL. Jeg har selv perioder, hvor jeg er mindre aktiv, og hvor jeg kører på fulde drøn fremad, men synes bestemt ikke det dur, at man smutter hver gang behovet for noget højere raiding tager over.

Det det sagt, så ved du jo, at jeg synes du er en kanon gut, og der er ingen jeg hellere vil have tilbage i SD end dig, så selvfølgelig skal vi du da have en fra mig også.

Min tommel kommer dog med den betingelse, at du tænker dig om fremadrettet, når lysten igen står for døren for hardcore raiding, så overvej om det er nok til at forlade SD for, for kan kun forestille mig, at der er en max begrænsning på, hvor mange gange SD tillader at man forlader dem til fordel for en anden guild.

velkommen tilbage, og du kan stadig nå at tilmelde dig julefrokosten, når/hvis @Trine siger "good" for at din genansøgning bliver til en almindelig ansøgning

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

Ved det ikke helt ... der var godt nok nogle pænt underlige tanker omkring isbjørne, vandhuller, løver og løve tæmmere ... det var meget sort
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by hqx View Post
    Ved det ikke helt ... der var godt nok nogle pænt underlige tanker omkring isbjørne, vandhuller, løver og løve tæmmere ... det var meget sort
    Nåede du overhovedet at fatte det?

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Du kan jo ikke undvære os - og vi kan ikke undvære dig. Tilbage i folden! Og se så at blive der
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

herfra,

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Nåede du overhovedet at fatte det?
    Ja, men det gjorde det ikke mindre sort
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Kommer du til julefrokosten?

@Cuber @Harpos

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

ååh

hahahahAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA HAHAHA HAH HAH HAH HAAAAAAAA

hvad var det jeg lovede da du smuttede, var det en op eller ned tommel?

Nå, tror vist den var op (fuck dig dit store fjols, har jo savnet dig)

FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

@Strexx
    Ja da

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Marwen tuder over jeg ikke har givet ham en thumbs up, så her er den

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Disciple

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Marwen min ven, vi har spillet en del sammen og raidet mange gange. Jeg kan skide godt li dig og for det får du en

Men det bliver også den sidste fra min side af, såfremt du forlader SD endnu engang pga ny expansion og du lige vil ud og raide. Det bliver ikke ved med at være fair over for SD.

Med det sagt så har du en her fra, men pas på den.

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

• Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Medlem Forum Adept Elfix's Avatar

Well hvis du kommer til julefrokosten med movember... ellers trækker jeg den tilbage!!
    Quitters never win.
    Winners never quit.

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Du skylder mig 5k

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Der er ikke så meget at sige end, we all knew it was coming, he is coming home.

helt klart herfra.
    Last edited by JesperM; 02-11-2015 at 20:29.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Det er kun på grund af julefrokost
    Men wtf... Herfra
    Han er squ en top nice gut.
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

SD Medlem Starship Enterprise Lummer's Avatar

Genansøgning??? Hvem er du?????????? jeg kender en der hedder Narven men han er en tosse

du får da en
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Du må se at komme ind og spille WoW igen og være min personlige lille præste healer, ligesom du "aldrig" lod mig dø da vi raidede
    Haha det er jo fordi du altid tror du skal lege tank

Men ja, hvis jeg startede med at spille med dig igen, ville jeg hurtigt komme op på healing skills igen, det kræver det jo at spille med dig haha

weeee

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Ih Nicklas, for pokker altså..
    Du er en af dem der virkelig kan sætte mig i en svær situation..
    For på den ene side bør jeg jo egentlig være skeptisk, og tænke "hva så om et halvt års tid, leaver du så igen", og egentlig sige nej tak til dig i SD..
    Og på den anden side, så er du bare typen der, uanset hva der sker, bare er en del af SD, og derfor fortjener et ja tak..

Og selvfølgelig kan jeg kun sige, at du hører da til i SD, men leaver du igen, så er det slut med forloren hare ����

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Nå Nicklas din spradebasse

Jeg har faktisk slet ikke fået skrevet til dig, at jeg allerede har skrevet på det interne og fortalt at du har genansøgt, men det gik ikke manges næser forbi alligevel

Selvom jeg personligt på den ene side synes det er ærgeligt at du kommer og går på den måde, så må jeg også sande at jeg virkelig godt kan li' dig som person, og din historik i SD indebærer også rigtig meget engagement både ingame, på forum og til IRL fester.

Jeg lytter rigtig meget til medlemmerne når jeg skal tage en beslutning, og selvom du har været smuttet og kommet tilbage flere gange, så står det også klart at du er vellidt og fortjener en sidste chance. Dog må jeg også løfte en pegefinger i din retning, og sige at det ikke bliver ved med at gå at du kommer og går på den måde. Det tror jeg ikke medlemmerne og jeg bliver ved med at kunne rumme. Så, det håber jeg du tænker en ekstra gang over!

Nu vil jeg sende dig videre i hænderne på de søde rekrutterings team i wow, nemlig øffende @Grynte og lattermilde @Harpos

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Nå Nicklas din spradebasse

Jeg har faktisk slet ikke fået skrevet til dig, at jeg allerede har skrevet på det interne og fortalt at du har genansøgt, men det gik ikke manges næser forbi alligevel

Selvom jeg personligt på den ene side synes det er ærgeligt at du kommer og går på den måde, så må jeg også sande at jeg virkelig godt kan li' dig som person, og din historik i SD indebærer også rigtig meget engagement både ingame, på forum og til IRL fester.

Jeg lytter rigtig meget til medlemmerne når jeg skal tage en beslutning, og selvom du har været smuttet og kommet tilbage flere gange, så står det også klart at du er vellidt og fortjener en sidste chance. Dog må jeg også løfte en pegefinger i din retning, og sige at det ikke bliver ved med at gå at du kommer og går på den måde. Det tror jeg ikke medlemmerne og jeg bliver ved med at kunne rumme. Så, det håber jeg du tænker en ekstra gang over!

Nu vil jeg sende dig videre i hænderne på de søde rekrutterings team i wow, nemlig øffende @Grynte og lattermilde @Harpos

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

Så siger jeg mange tak, og selvfølgelig skal jeg nok holde mig inden for SD's rammer resten af tiden

Forum Initiate Kemms's Avatar

Dedrogo Level 110 Rogue

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

/guildinvite

Selvfølgelig skal Marwen tilbage i folden. Også selvom at han skulle have lidt luft et par gange og hånden på hjertet, så var det vist kun rent formelt at han var ude af SD den sidste gang her for at Raide men en guild hvis navn jeg ikke kan udtale Marwen er en pisse fin fyr, både ingame og irl og har gjort et kæmpe arbejde tidligere i sd-wow og på forum. Hvilket i min verden også bør tages med i overvejelserne for et nyt invite. Der er helt sikkert her fra.

/Moonster