Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 66

Thread: genansøgning WOW Adromeda

SD Medlem Forum Trainee

Default genansøgning WOW Adromeda

Hej allesammen.

For 8 år siden forlod jeg SD for at spille i Expired. Siden da har jeg været vidt omkring, holdt adskillige pauser, skiftet server et par gange. Jeg har skiftet spil et par gange, men hverken Age of Conan, Warhammer eller SWTOR fangede min interesse længe. I dag søger jeg hjem igen.

Jeg kan ikke finde min gamle ansøgning, men her er i al fald link til min gamle afskedstråd.

http://www.semperdanica.dk/threads/1...light=adromeda

For de fleste vil jeg være ny, men der er da nok nogle stykker der stadig kan huske mig.
    Der er sket meget for mig på de 8 år. Fra hvad jeg kan læse mig til på forum er der også sket meget her i SD.

Om mig:
    Jeg hedder Diana, jeg er 34 år og bor i Fensmark lige uden for Næsted, med min kæreste Michael (gamle SD´ere vil nok hellere kalde ham Orla) og vores søn Elliot på snart 4 år. Til dagligt er jeg ved at læse til sygeplejerske, hvor jeg gerne skulle være færdig til sommer. Det meste af min tid går med at bygge huler, lege med Lego og lege diverse superhelte, fantastisk . jeg bruger også en del tid på at studere og nyde lidt tid med Michael, så eneste spil for mig pt er WOW.

Jeg var egentlig stoppet med WOW halvejs gennem CATA, da vores søn kom til verden og ham gav jeg al min tid. Jeg begyndte på lidt Hearthstone da det kom ud. Langsomt kom jeg til at savne wow. Så jeg startede op igen i slutningen af Pandaria. Mine chars var på Chamber of Aspect, hvor jeg tidligere havde spillet med min gamle arbejdskollega, så der blev de. Jeg joinede et random guild og det var ok, vi raidede lidt og det egentlig hyggeligt nok.
    Efter Warlords kom, begyndte tingene at ændre sig for mig og efterhånden begyndte jeg at savne SD mere og mere. Jeg overvejede længe om jeg skulle søge tilbage til SD. Jeg savner SD, ved godt at menneskerne ikke er de samme, men ånden i SD er der fra hvad jeg kan læse mig til, og værdierne og reglerne er der stadig omend de er omskrevet siden sidst.
    Så her er jeg

Jeg har selvfølgelig læst: Regler for optagelse, Forum regler og de 5 værdier og disse er selvfølgelig accepteret.

I gamle dage spillede jeg min mage Adromeda, og hende har jeg også stadig sammen med alle mine andre alts, men har i næsten hele denne expansion spillet min priest Adromida som disc og shadow.
    Så det er som priest jeg søger ind. Jeg elsker stadig at raide og vil meget gerne raide igen. Jeg kan se i holder jeg til 2-3 raids om ugen, hvilket er der hvor jeg kan være med. Jeg ved godt at jeg ikke kan være garanteret at raide fra start og det er helt ok, jeg kan også godt vente. Jeg kan tilbyde en spiller som elsker at hygge, men som kan være seriøs når det er krævet. Jeg er altid velforberedt til raids og har læst tacts/ set videoer osv.
    Ud over raids er jeg altid klar på noget pvp, dungeons eller hvad man ellers kan finde på.

Link til armory : http://eu.battle.net/wow/en/characte...dromida/simple

Som situationen er nu, er mine chars på Chamber of Aspect, skulle i acceptere mig på trial flytter jeg dem selvfølge over på Tarren Mill for det. Som man kan se på min profil er mine chars stadig i guild Vanguard, men jeg har snakket med GM og han er klar over at jeg søger ind hos jer og han forstår mit valg.

Noget jeg mangler at svare på, spørg endelig
    Diana

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Velkommen tilbage!

Tagger lige @Trine, da hun skal ind over ved genansøgninger.

Sjovt du bor i Fensmark. Verden er lille.
    Held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Adromeda View Post
    Jeg kan ikke finde min gamle ansøgning
    Kan det være denne? ---> http://www.semperdanica.dk/threads/1...light=Adromeda

PS: Husk enchants - lol

Last edited by Kodimagnyl; 03-11-2015 at 12:54.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Velkommen tilbage @Trine skal lige ind over genansøgninger

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen tilbage til SD Held og lykke med genansøgningen.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post

Det er ikke den.
    Det var en ansøgning til dengang vi kørte med et Core Raider hold.

Her er den oprindelige ansøgning:
    http://www.semperdanica.dk/threads/7...8ger-ind-i-SD-)

SD Medlem Forum Trainee

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post

takker har dog ikke adgang til linket.

den manglende enchant er i orden nu de gør bare ikke så meget godt i ens bags :S

Erhm - nu er det jo noget tid siden jeg sidst har spillet selv, så er ikke helt opdateret på rekrutteringsreglerne, men kommer man ikke først på trial, når man har spillet med SD'ere, som siger god for en? Hvilket jo så bliver lidt svært hvis toons er på en anden server... @Trine, kan du bekræfte det eller lige lave en brush up på min viden på området?

Når det så er sagt - så er det da SUPER spændende med en helt gammel SD'er, som søger "hjem", til det kan jeg kun sige rigtig meget held og lykke :-)

SD Medlem Forum Trainee

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Velkommen tilbage!

Sjovt du bor i Fensmark. Verden er lille.
    er lige flyttet til Holgaard høj, har tidligere boet inde i næstved rart at se der er andre fra disse kanter

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Holy shit, det er sgu lang tid siden Adromeda
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    Erhm - nu er det jo noget tid siden jeg sidst har spillet selv, så er ikke helt opdateret på rekrutteringsreglerne, men kommer man ikke først på trial, når man har spillet med SD'ere, som siger god for en? Hvilket jo så bliver lidt svært hvis toons er på en anden server... @Trine, kan du bekræfte det eller lige lave en brush up på min viden på området?

Når det så er sagt - så er det da SUPER spændende med en helt gammel SD'er, som søger "hjem", til det kan jeg kun sige rigtig meget held og lykke :-)
    I dag kommer man på trial med det samme, så er ikke nødvendigt at spille sammen med SD'ere først.
    Desuden er det i dag muligt at spille med folk på andre servere uden problemer.
    Er sket meget. Er vist på tide du vender tilbage til WoW.

SD Medlem Forum Trainee

Quote Originally Posted by Renezmae View Post

takker
    og skulle reglerne være sådan er det jo bare at rykke charen noget før det skal da ikke være det som hindrer det i al fald.

SD Medlem Forum Trainee

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Holy shit, det er sgu lang tid siden Adromeda
    så sandt det er sagt dejlig at se du stadig er her. håber du har pudset danseskoene

Quote Originally Posted by Agge View Post
    I dag kommer man på trial med det samme, så er ikke nødvendigt at spille sammen med SD'ere først.
    Desuden er det i dag muligt at spille med folk på andre servere uden problemer.
    Er sket meget. Er vist på tide du vender tilbage til WoW.
    Haha ja noget kan tyde på det, men jeg startede faktisk lige inden den sidste expansion, men måtte opgive det igen. Der var sket alt for meget nyt og da jeg ikke har ret meget tid til rådighed pt, kan det ikke lade sig gøre at sætte sig ind i alle de nye ting.

OT: Fedt @Adromeda! så er det bare at give den gas (altid rart med flere kvinder i SD, så vi har nogle vi kan holde sammen med)

SD Medlem Forum Adept

Damn, det var et navn jeg ikke havde forventet ville dukke op igen

Velkommen tilbage. Jeg spiller ikke selv WoW mere, men overvejer at vende tilbage, så håber de andre vil tage godt i mod dig

SD Medlem Forum Trainee

Quote Originally Posted by Sgaj View Post
    Damn, det var et navn jeg ikke havde forventet ville dukke op igen

Velkommen tilbage. Jeg spiller ikke selv WoW mere, men overvejer at vende tilbage, så håber de andre vil tage godt i mod dig
    takker sgaj og kunne da være hygge at se dig ingame igen

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Velkommen til, og dejligt at se endnu en genansøgning fra en gammel SD'er fra langt før min egen tid

Held og lykke med ansøgningen

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Adro

SD er ikke det samme mere. Ellers var jeg der jo stadig!
    Men det nye SD kan jo godt være et bedre alternativ for nogen. Så held og lykke med det.

Hils Orla!

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Adro! Velkommen tilbage til Tosseanstalten (Hvis du kommer ind og sådan, men du er jo en af de gamle...)

Som de andre slackers, spiller jeg heller ikke noget aktivt, men det skal da ikke forhindre mig i lige at give min stemme.

Og hils Orla fra os andre gamle hoveder.
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Velkommen tilbage
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Jeg har også boet i Fensmark engang, på holmegaardsvej og siden hen sibberupvej.
    Velkommen til, og pøj pøj med ansøgningen

Velkommen til 😄

Jeg bor også i Fensmark, kan være vi ses i Brugsen 👍🏻

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Ej hvor sjovt, da jeg så navnet på OP i oversigten, tænkte jeg det var da hende magen fra WoW i gamle dage.
    Sørme om jeg ikke husker rigtigt, selvom det er så længe siden
    Held og lykke med ansøgningen!
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Hej Adromeda

Velkommen til, det er fedt at se, at du stadig tænker på Semper Danica efter alle de år. Nu nævner wOOOOt at SD ikke er det samme, som før i tiden, og det har han ret i. Vi har gennemgået en stor udvikling siden den gang, og været igennem et utal af spil. Vi har valgt at fokusere mere på de enkelte spilledelser, så de er mere beslutningsdygtige og så vi har mindre bureaukrati. Vi har også væsentligt flere tilbud, en den gang, og holder væsentligt flere IRL fester fordelt over hele landet

Vi har lige lanceret en ny strategi, som gerne skulle gøre os klar til et 2016/2017, som er speccet med nye MMORPG releases. Men alt det får du jo nok rigeligt med chancer for at få fulgt op på. Vi har stadig en hel del medlemmer fra de gode gamle dage

Velkommen til og held og lykke med din ansøgning

Shade, GM1
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Shade View Post
    Hej Adromeda

Velkommen til, det er fedt at se, at du stadig tænker på Semper Danica efter alle de år. Nu nævner wOOOOt at SD ikke er det samme, som før i tiden, og det har han ret i. Vi har gennemgået en stor udvikling siden den gang, og været igennem et utal af spil. Vi har valgt at fokusere mere på de enkelte spilledelser, så de er mere beslutningsdygtige og så vi har mindre bureaukrati. Vi har også væsentligt flere tilbud, en den gang, og holder væsentligt flere IRL fester fordelt over hele landet

Vi har lige lanceret en ny strategi, som gerne skulle gøre os klar til et 2016/2017, som er speccet med nye MMORPG releases. Men alt det får du jo nok rigeligt med chancer for at få fulgt op på. Vi har stadig en hel del medlemmer fra de gode gamle dage

Velkommen til og held og lykke med din ansøgning

Shade, GM1
    Fedt I har lavet en 2016/17 strategi. Jeg håber det bliver en succes.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.