Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 66

Thread: genansøgning WOW Adromeda

SD Medlem Forum Trainee

takker for de mange hilsner, både fra gamle og (for mig) nye SD´ere

Quote Originally Posted by Shade View Post
    Hej Adromeda

Velkommen til, det er fedt at se, at du stadig tænker på Semper Danica efter alle de år. Nu nævner wOOOOt at SD ikke er det samme, som før i tiden, og det har han ret i. Vi har gennemgået en stor udvikling siden den gang, og været igennem et utal af spil. Vi har valgt at fokusere mere på de enkelte spilledelser, så de er mere beslutningsdygtige og så vi har mindre bureaukrati. Vi har også væsentligt flere tilbud, en den gang, og holder væsentligt flere IRL fester fordelt over hele landet

Vi har lige lanceret en ny strategi, som gerne skulle gøre os klar til et 2016/2017, som er speccet med nye MMORPG releases. Men alt det får du jo nok rigeligt med chancer for at få fulgt op på. Vi har stadig en hel del medlemmer fra de gode gamle dage

Velkommen til og held og lykke med din ansøgning

Shade, GM1
    det lyder spændende. glæder mig til at høre mere om det.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Diana.

Velkommen tilbage til SD's forum

Jeg har slet ikke fået skrevet til dig, at jeg har skrevet på det interne og fortalt at du har genansøgt -bare så gamle medlemmer har mulighed for at opdage at du søgte tilbage.

Jeg har i den forbindelse intet negativt modtaget, og jeg sender dig dermed trygt videre til vores søde og hjælpsomme rekrutterings team @Grynte og @Harpos

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Trainee

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hej Diana.

Velkommen tilbage til SD's forum

Jeg har slet ikke fået skrevet til dig, at jeg har skrevet på det interne og fortalt at du har genansøgt -bare så gamle medlemmer har mulighed for at opdage at du søgte tilbage.

Jeg har i den forbindelse intet negativt modtaget, og jeg sender dig dermed trygt videre til vores søde og hjælpsomme rekrutterings team @Grynte og @Harpos

Held og lykke!
    Hilsen Trine.
    Hej Trine

takker. det lyder godt. så vil jeg glæde mig til at høre fra dem

Hilsen
    Diana

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Hej igen @Adromeda,

så kommer jeg lige med noget information og en mulig tid til en mumble-samtale

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 7.11. klokken 20:00?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

SD Medlem Forum Trainee

Quote Originally Posted by Grynte View Post
    Hej igen @Adromeda,

så kommer jeg lige med noget information og en mulig tid til en mumble-samtale

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 7.11. klokken 20:00?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    super. jeg kan godt den tid, så er en aftale

vi snakkes ved imorgen

Hilsen
    Adro

Velkommen på trial
    Øff

SD Medlem Forum Trainee

takker for hyggelige mythic dungeon runs her til aften sammen @Grynte, @Beastlord, @Agge, @Hatthealer, @Eyedoc @Cynhaeth og fellow ansøger @Magurm.

Ja det var rigtig hyggeligt!
    Øff

SD Medlem Forum Recruit

Quote Originally Posted by Adromeda View Post
    takker for hyggelige mythic dungeon runs her til aften sammen @Grynte, @Beastlord, @Agge, @Hatthealer, @Eyedoc @Cynhaeth og fellow ansøger @Magurm.
    Selv tak Adromeda, super hyggeligt at køre nogle mythics sammen. Held og lykke med din ansøgning. Sikker på at det vil lykkes at komme ind.

herfra!

Officer Forum Initiate

herfra også

SD Medlem Forum Recruit Luxi's Avatar

heey tak for en hyggelige aften med LFR og noget mythic dungons så du får også lige sådan en her fra

SD Medlem Forum Trainee

Det blev da til en smule LFR med @HolgerDK @Harpos @Mawz @Eyedoc @Luxi og andre ansøgere @Marwen og @Magurm inden det blev droppet til fordel for mythic dungeons istedet. takker for en hyggelig aften

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Os mi tak!

Ja det var da en hyggelig aften og vi fik da snakket en del på mumleren om de gode "gamle dage" i SD,

Super hyggeligt.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Lige en fra mig af
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

hyggeligt at raide med dig, så her er min til dig

SD Medlem Forum Trainee

takker Kojner for et hyggeligt raid igår ( @Fragglen @Ratkuul @Beastlord @Schepke @Luxi @Nerthus @Harpos @Konrax @Xenium @HolgerDK @Seiga @Manics @Strexx @Graphx @Pixiebelle @Fedthaar @Azazu @Stormcarp).

var dejligt at komme i gang igen, men damn kan godt mærke jeg er lidt rusten specielt som dps.. men mon ikke det hurtigt kommer igen

Adromeda aka Adro aka Aggro :P

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

- hyggeligt raid og hun overlevede vores dumsmarte kommentarer
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    - hyggeligt raid og hun overlevede vores dumsmarte kommentarer
    Det er et kvalitetstegn
    Øff

Super og havde dig med på raid har givet dig en så kan desværre ikke give dig en igen

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

SD Medlem Forum Trainee

tak til @Grynte @Fedthaar @Amute @Harpos @Konrax @Jamez @Sne @Magurm og @Moonster (som lige var med til sidst) for et hyggeligt LFR igår, hvor jeg endelig fik et archimonde Kill

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Adromeda View Post
    tak til @Grynte @Fedthaar @Amute @Harpos @Konrax @Jamez @Sne @Magurm og @Moonster (som lige var med til sidst) for et hyggeligt LFR igår, hvor jeg endelig fik et archimonde Kill
    YAY

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.