Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 56

Thread: Ansøning Minoo, Wow

SD Medlem Forum Initiate Minoo's Avatar

Default Ansøning Minoo, Wow

Hej Jeg er en ung gut på 24år, mit navn er Christoffer Bonde, og Bor i Holstebro By i en lille lejlighed for mig selv

Jeg har læst Jeres regler for optagelse og forum regler og støtter fuldt op om jeres 5 værdier

Mine hobbier ligger inden for computer verdenen så bruger næsten alt min tid foran computeren udover jeg spiller WOW spiller jeg også CSGO Rank (Master Guardian Elite) på en god dag også har jeg en forkærlighed for Linux server som jeg også kan bruge tid på nogle spiller ikke andre games end wow og CSGO, derud over når jeg laver sport er det som regl fittness center jeg går i er ikke den store sports udøver, men jeg elsker og gå lange ture i skoven, ved stranden,
    Jeg er en meget berejst mand har været en Del steder i Eu og andre lande jeg har være i Indien, Marokko og USA Michigan 8måneder, jeg er vild med og rejse og vil betegne mig selv som en god en og rejse med da jeg er meget stille og rolig, og tager tingene som de kommer
    Jeg laver ikke det vilde i henhold til arbejde der går jeg på kontanthælp efter og have været langtidsygemeldt, før det var jeg igang med en it-udannelse jeg manglede 3måneder for og være færdig. man kan ikke selv styre sygdom, og efter sygdommen har jeg bare ikke fundet noget nyt og komme igang med da jeg er ung og udvidne om hvad jeg gerne vil, men har du et problem med dit IT-Udstyr er jeg helt sikker en person der er værd og tage fat i da jeg har en stor general viden inden for IT
    Jeg har ikke den store spille erfaring i wow siden WOTLK Naxx 25Man Content som shadow priest, så jeg søger mest det sociale, og det jeg som sådan kan tilbyde Semper Danica er min Personlighed er stille og rolig, genert når jeg er ny men skal lige ind så skal jeg nok snakke når man har lært mig og kende vil man nok finde ud af jeg har en gæv Humor,
    Har aldrig før søgt ind i Semper Danica, men blevet opforderet til det flere gange af @Nazz, som jeg har mødt via twitch.tv og snakker med af og-til, vi mødes vi af Gamerhuset twitch, som jeg ikke er tilhænger af længere men twitch køre som regl på min sekundære skræm på en af mine følger hele dagen på twitch
    folk jeg kender i Semper Danica @Nazz

Mvh Christoffer Bonde
    Last edited by Minoo; 20-11-2015 at 3:03.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til på vores forum @Minoo,

jeg vil lige starte med at bede dig om at fylde lidt mere på din ansøgning, da den er ret kort. Du kan kigge på nogle af de godkendte ansøgninger af nuværende members, f.eks den her, for at få noget inspiration.

Når det er sket kommer vi med nogle konkrete informationer om trial-processen og et muligt tidspunkt for en mumble samtale

Mvh
    Grynte
    Øff

@Grynte Er klar over den er meget kort min ansøgning har også lige sat og snakke med @Nazz omkring liger netop dette, den er kort fordi jeg ikke er god til og skrive sådan nogle ting ned kunne det være mulig evt og snakke om tingene istedte?

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Quote Originally Posted by Minoo View Post
    @Grynte Er klar over den er meget kort min ansøgning har også lige sat og snakke med @Nazz omkring liger netop dette, den er kort fordi jeg ikke er god til og skrive sådan nogle ting ned kunne det være mulig evt og snakke om tingene istedte?
    tror det er godt det står her inde i stedet så kan alle medlemmer der kigger her ind læse lidt om dig men ja det er @Grynte call
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa Jamen jeg vil bare lige sige hej og velkommen. Håber på at der kommer lidt mere på din ansøgning, som @Seiga siger. Hvis det er fordi du har svært ved det, så vil jeg da gerne hjælpe dig med at udforme en? Du kan jo bare lige sige til, hvis det skulle være - så hjælper jeg dig gerne.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    Som andre siger er ansøgningen medlemmers måde at få et indtryk af dig som person, få inspiration fra andre ansøgninger og så gør det så godt du kan

@Pilinias det kunne være lækkert da jeg helt sikkert gerne ville kunne udtrykke mig lidt mere og bedre, og kommer helt sikkert til og kigge nogle af ansøgnigerne igemmen i løbet af aftenen men når jeg skal fortælle om mig selv og sådan på skrift så får jeg syndromet Writer's Block

Jo Tak @PulvenDK

@Pilinias det kunne være lækkert da jeg helt sikkert gerne ville kunne udtrykke mig lidt mere og bedre, og kommer helt sikkert til og kigge nogle af ansøgnigerne igemmen i løbet af aftenen men når jeg skal fortælle om mig selv og sådan på skrift så får jeg syndromet Writer's Block
    Jamen altså, det vil jeg da helt sikkert gerne. Jeg har personligt fuld forståelse for, at der kan komme en skriveblokade, og nogen bare er bedre til at udtrykke sig mundtligt end skriftligt. Jeg tænker, at du jo kan læse nogle ansøgninger igennem i aften, også hopper vi 2 da lige på mumble imorgen. Så snakker du, og jeg kan jo bare hjælpe dig med at skrive det ned ;-)
    Hvis du vil gøre det andetsteds end mumble, så skriv en privatbesked til mig herinde, så finder vi da bare ud af det

Edit: Du kan jo bare give mig et tidspunkt for, hvornår det vil passe dig bedst?
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

@Pilinias
    jamen det kommer mest an på hvornår du har tid og sådan men har lige opdateret lidt mere i min tekst

Jeg synes det ser rigtig godt ud nu :-) men jeg tænker det nok er @Grynte der skal vurdere om der skal mere på.
    Jeg synes i hvert fald at det er rart du fyldte noget mere på i forhold til hvem du er som person
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Hej igen @Minoo

dejligt at se du har fået skrevet lidt mere i din ansøgning.

Jeg kommer lige med noget mere information og en mulig tid til en mumble-samtale

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 22.11. klokken 19:00? Eller spontant inden da, det finder vi bare ud af
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

Jamen @Grynte det passer mig fint, on det er den 22.11, eller om det er spontant inden da

Ps der er ingen i /join Semperdanica
    Last edited by Minoo; 20-11-2015 at 16:59.

Jamen @Grynte det passer mig fint, on det er den 22.11, eller om det er spontant inden da

Ps der er ingen i /join Semperdanica
    Satme, så er der enten ikke nogen online i guilden og ellers slacker de for hårdt.
    @Kajecchi Hej brandmand!
    Øff

Quote Originally Posted by Kajecchi View Post
    Han er en god fyr
    Hvornår genansøger du så?
    Øff

@Grynte vi er ved og prøve og overtale ham

Hmm ved ikke helt de prøver at overtale mig

Forum Greenhorn Faetter's Avatar

Ved godt jeg ikk er medlem ka godt stå inde for at Minoo er en god dreng

Velkommen på trial
    Øff

Jo Tak

Har her til aften haft en timewarped, med @Dimse, @Adromeda og @Eyedoc jeg havede dog startvanskligheder men da vi lige fandt ud af det hele gik det da :P

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Velkommen til og tak for turen

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Kender ham fra tidligere passer godt ind i SD!

SD Medlem Forum Acolyte

Tak for turen i auchindoun heroic - gik jo fint selvom du haltede lidt bagud... på hunteren