Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 57

Thread: Wow Ansøgning - Faetter

Forum Greenhorn Faetter's Avatar

Default Wow Ansøgning - Faetter

Lidt om personen bag ansøgningen.

Hey SD,
    Mit navn er Nicolaj, jeg er 30 år ung og bor i Aalborg midt by sammen med min dejlige kæreste, vi har boet her nu i ca 6mån, hvor jeg så arbejder som gartner (der er dog bare NADA at lave for tiden, så har meget fritid/gametime) og min dame studere på Uni jeg har arbejdet som freelance redigere for tv2, på deres reklame blok (død kedeligt, men er nu sjovt nok alligevel).
    jeg har igennem mit liv dyrket en del kampsport (har ca. 12års kamptræning) og har dyrket lidt rugby, hvor jeg spillede på det danske U17 landshold (ja det er et par dage siden)
    min fritid i dag går meget på at sidde foran compen, være sammen med min dame, være sammen med de venner jeg nu har som bor tæt nok på eller på Teamspeak (ja ved i bruger mumble, men vi har en TS som vi er en del der sidder på rimelig tit, samt er admin på den)
    Ud over pc så går jeg også til LARP(LiveActionRolePlay) her i aalborg, hvor jeg er blevet en stor del af en ny monstergruppe som ska være med til at skabe fedt spil for ca 200 små børn, hver den sidste søndag i mån.
    Samt er med i en gruppe af venner som tager til et uge senarie engang om året, hvor vi "leger" vikinger xD

Ud over wow så spiller jeg også LoL (tidligere challenger), CsGo (tidligere LeM), en lille smule Diablo3 endnu og noget Starcraft dog er jeg mest til at spille med andre, også lidt en af grundene til jeg forsøger mig med en ansøgning hos jer, sådan lidt i håbet om måske at finde flere at "spilde" sin fritid på

Lidt om mit wow liv .

jeg startede tilbage i vanilla, hvor jeg startede på en US server som hedder Illidan og var med i en guild den gang som går under forkortelsen SN (Serenity Now) som nogen af jer nok har hørt lidt om, ellers ka i jo evt prøve og søge på Youtube, Serenity Now bombs a world of warcraft funeral... <-- eller klik der...
    jeg startede dengang med at spille shadowpriest da jeg sådan set kun spillede spillet for PvP delen.
    stoppede så med at spille wow en lille mån. før TBC udkom...
    da det udkom fik jeg mig en EU ver. af wow og begyndte så at spille på Lightning's Blade som HORDE samt begyndte at spille en del mere PvE...
    startede ud som Warlock (destro all the way) og faldt så tilbage på demo lock i Wotlk, men har blev min Lock til min alt, da den danske guild jeg var i på det tidspunkt ( TheMeanDanes) stod og manglede healers, så tog chancen at lvl min palla op og gå healer blev nok en af de bedste pala healers på Lightning's Blade (uden at prale for meget) og var tit med Paragon på deres alt 25mands run i ICC..
    Min tid i Cata, stod på at spille Unholy DK og var stadigvæk officer samt raidleader i TMD.. valgte dog at smutte fra guilden da vi begyndte at få folk ind som ikk vil det bedste for guilden og som kun var med til at sænke os på raids.. og ska siges jeg gik MEGET op i mit HC raiding den gang og var også den gruppe jeg tog med på raids som kom længest i guilden ..
    så kom vi til MoP, hvor jeg kun spillede i ca. 4-5mån og tog så en længere pause fra Wow... kom tilbage igen i slutningen af MoP og gjorde mig klar til WoD, spillede nogen mån, og blev lidt "tvunget" til at tag en pause fra spillet igen (private ting i livet)...

Generalle ting at vide om mig i Wow :
    jeg er kendt for at være hurtig til at lære div. fights.
    jeg prøver altid på at gøre mit bedste under et raid.
    ka RIGTIG godt lide at ligge nr 1. på et eller andet xD (hvis ikk dmg/heal så på death)
    og møder altid op med et stort smil på læben og med positiv energi <3

De classes jeg spiller pt er...
    Restro Shammy - ilvl 663 - HoeLeeFork - TerrenMill
    Ret Palla - ilvl 662 - Faetter - Lightning's Blade
    Drood Tank - ilvl 669 - Hérbálíst - Lightning's Blade
    Unholy Dk - ilvl 633 - Scrúbs - Lightning's Blade
    som i ka se er jeg noget bagude med ilvl.. men er også først lige kommet tilbage til wow efter en længere pause (havde ikk rigtig nogen at spille med så det blev kedeligt)
    jeg har self. planer om at få farmet masser af gear så jeg ikk halter ALT for meget til at starte med på raids
    sammenlagt ingame tid på ALLE mine toons, så har jeg rundt regnet 46000 ingame timer i WoW som det ser ud pt.. (no life i know)

det var lidt om mit liv i wow
    har nok også en masse fede raid/guild historier jeg en dag ka fortælle :P

----

Lidt om mit liv ved siden af wow/gaming ...

det mega kedeligt... ud over jeg som sagt bor sammen med min dejlige kæreste <3

---

Hvorfor lige Semper Danica ??

Grunden til jeg smider en ansøgning til jer, er fordi i har en af mine venner som spiller hos jer (Nazz) og som kun har snakket godt om jer og om hvor hyggeligt det egentlig er hos jer sådan overall ...
    så tænkte at nu hvor jeg selv sådan står og mangler en guild (hvor der rent faktisk er folk online i) så var jeres den bedste jeg kunne kom på.
    søger nogen at bruge min fritid i wow sammen med, så jeg ikk sidder alene og keder mig... søger nok ind fordi jeg gerne vil lære nye mennesker at kende og for at blive en del af et fællesskab hvor alle "brænder" for det samme

...

og nu er jeg så lidt blank om hva jeg mere ska skrive... har ikk rigtig skrevet en ansøgning til en guild i snart 2 år (hvis det overhovedet ka gøre det) og selvom i "kun" er en casual/social guild så ka jeg faktisk godt lide at i vil have man er seriøs omkring sin ansøgning men håber det jeg har skrevet er nok, hvis ikk så sig endelig til
    men håber at høre fra jer

Peace !,,!
    Nicolaj aka. Faetter

ps. Ka det ryges, ska det ryges
    Last edited by Faetter; 20-11-2015 at 20:09.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Rigtig god ansøgning - dejligt læsning

Der kigger snart en rekrutteringsofficer forbi og giver dig lidt mere info, hvordan dit ansøgningsforløb bliver.

Smider lige en mention til @Nazz, nu da han er din kontakt her i forvejen, så kan det jo være han smider en sætning eller 2

Held og lykke med ansøgningen.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Rigtigt fin ansøgning

Og velkommen til vores lille hule ^^

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Jamen velkommen til på vores forum,

fin ansøgning du har skrevet @Faetter .

Jeg skal lige bede dig om at skrive, at du har læst og accepteret vores regler, 5 værdier, hvis du ikke allerede har gjort det og jeg bare har læst hen over det

Er din character Faetter din main char, eller er det en alt? Det er mest praktisk at have sin main chars navn som brugernavn her på forum så folk kan finde rundt i.

Det sidste jeg har er en kommentar til er det der "NAZI-STYLE". Tror ikke helt jeg forstår sammenhængen, måske vil du ændre det til noget lidt mere forståeligt.

Jeg lader lige din ansøgning stå og så får du nogle flere informationer i løbet af de næste par dage

Mvh
    Grynte, rekrutteringsofficer
    Øff

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Wolla, min fætter....

sorry, couldn't help myself.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til Super fin ansøgning. God at læse og rart at vide hvem du er - også udenfor spillet.
    Jeg vil da bare lige sige held og lykke med ansøgningen. Vi snakkes jo nok enten på mumleren eller ingame
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Forum Senior Executie's Avatar

Flot ansøgning held og lykke med den

Quote Originally Posted by Grynte View Post
    Jamen velkommen til på vores forum,

fin ansøgning du har skrevet @Faetter .

Jeg skal lige bede dig om at skrive, at du har læst og accepteret vores regler, 5 værdier, hvis du ikke allerede har gjort det og jeg bare har læst hen over det

Er din character Faetter din main char, eller er det en alt? Det er mest praktisk at have sin main chars navn som brugernavn her på forum så folk kan finde rundt i.

Det sidste jeg har er en kommentar til er det der "NAZI-STYLE". Tror ikke helt jeg forstår sammenhængen, måske vil du ændre det til noget lidt mere forståeligt.

Jeg lader lige din ansøgning stå og så får du nogle flere informationer i løbet af de næste par dage

Mvh
    Grynte, rekrutteringsofficer
    hov jeg har self. læst og acceptere jeres 5 regler andet vil jo nærmest også være for dumt :P
    nej Faetter er ikk min main char.. bruger navnet Faetter da det er det jeg bliver kaldt IRL af alt og alle selv af min mor til tider

som jeg ser det har jeg 2 mains, min shammy og min drood da det 100p er de 2 jeg bruger mest af min tid på og er også de 2 jeg finder "sjovest" at spille på..

hehe det med "Hård*-*Hånd" tjaaa det var sådan det eneste ord jeg kunne finde på det, da det altid er hva vi har kaldt det...
    det betyder egentlig bare at vi kaldte en skovl for en skovl og kunne man ikk klare at høre på det, var vores raid gruppe nok ikk den man sQ være i den blev kørt med HÅRD hånd

mvh..

Faetter
    Last edited by Faetter; 20-11-2015 at 20:13.

Hej Faetter Ham skal i være glade for at få han er en super god fyr

Quote Originally Posted by Faetter View Post
    hov jeg har self. læst og acceptere jeres 5 regler andet vil jo nærmest også være for dumt :P
    nej Faetter er ikk min main char.. bruger navnet Faetter da det er det jeg bliver kaldt IRL af alt og alle selv af min mor til tider

som jeg ser det har jeg 2 mains, min shammy og min drood da det 100p er de 2 jeg bruger mest af min tid på og er også de 2 jeg finder "sjovest" at spille på..

hehe det med "Nazi-Style" tjaaa det var sådan det eneste ord jeg kunne finde på det, da det altid er hva vi har kaldt det...
    det betyder egentlig bare at vi kaldte en skovl for en skovl og kunne man ikk klare at høre på det, var vores raid gruppe nok ikk den man sQ være i den blev kørt med HÅRD hånd

mvh..

Faetter
    Sådan nogle insider betegnelser kan bare være svære at forstå udefra, så det kan godt forekomme at folk bliver stødt over dem. Nu har du jo selv formuleret det som en styrelse med "hård hånd", så det kan være du vil ændre det til det, og så kan vi undgå alle misforståelser

Harpos kommer med nogle flere information om trial-processen her i SD i løbet af weekenden
    Øff

Med glæde

Lyder rigtig godt, jeg vil nok være til at fange på min shamme eller drood i mellem tiden og hvis det er må i da også gerne få mit B-Tag
    men venter spændt på at høre fra jer

eller fang mig i LoL på EuW ... E9M8
    Peace !,,!

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. Mandag d. 23-11-2015 kl. 19.00?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Grynte

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

jeg ka nemt være på Mumble mandag kl 19

er skam også begyndt at lave random's og sådan med nogen jer af
    samt sidder på Mumble, så hvis der er nogen der mangler en til noget så bare spørg

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Velkommen på Trial @Faetter.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Embrace! Faetter is comming!

jeg bukker og takker for en god tur i LFR gik easy jo (host er lfr host) og nu glæder jeg mig kun til at løbe rigtig raid med jer
    @Adromeda @Amute @Arissa @Arnulf @Eyedoc @Faetter @Harpos @HolgerDK @kafftastic @Kajecchi @Konrax @Minoo @Ramoen @Romulus @Jamez @Wace @Grynte

Forum Adept Amute's Avatar

Vi tog ligne en hurtig tur i HC efter LFR, kan dog ikke huske så meget af den, da vi snakket om andet muligt af på Mumble så det følt ikke som en HC den gik alt for hurtigt hehe.

Du få en herfra
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

Det var hyggeligt lige at løbe random hc sammen med @Grynte @Strexx @Moonster @invu selvom det gik MEGA langsomt og jeg havde SÅ meget at se til med healing xD hehe

Hehe ja, vi skal have noget mere dps med næste gang, så vi ikke slacker så meget!
    Øff

jeg siger RIGTIG mange tak for første raid selvom jeg vist nok døde lidt mange gange på første boss xD hehe meeeen det ska jeg nok få ændret på til næste gang
    men siger tak til @Alordbryan @Cynhaeth @Funnian @Minoo @Nazz @Noxes @Paige @Jamez @Subary @Trickk @viz @Agge @Dumas @Grynte @Pingop @kafftastic

SD Medlem Forum Learner

Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

herfra efter et par hyggelige Mythics.

//Moonster