Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 57

Thread: Wow Ansøgning - Faetter

Forum Greenhorn Faetter's Avatar

Default Wow Ansøgning - Faetter

Lidt om personen bag ansøgningen.

Hey SD,
    Mit navn er Nicolaj, jeg er 30 år ung og bor i Aalborg midt by sammen med min dejlige kæreste, vi har boet her nu i ca 6mån, hvor jeg så arbejder som gartner (der er dog bare NADA at lave for tiden, så har meget fritid/gametime) og min dame studere på Uni jeg har arbejdet som freelance redigere for tv2, på deres reklame blok (død kedeligt, men er nu sjovt nok alligevel).
    jeg har igennem mit liv dyrket en del kampsport (har ca. 12års kamptræning) og har dyrket lidt rugby, hvor jeg spillede på det danske U17 landshold (ja det er et par dage siden)
    min fritid i dag går meget på at sidde foran compen, være sammen med min dame, være sammen med de venner jeg nu har som bor tæt nok på eller på Teamspeak (ja ved i bruger mumble, men vi har en TS som vi er en del der sidder på rimelig tit, samt er admin på den)
    Ud over pc så går jeg også til LARP(LiveActionRolePlay) her i aalborg, hvor jeg er blevet en stor del af en ny monstergruppe som ska være med til at skabe fedt spil for ca 200 små børn, hver den sidste søndag i mån.
    Samt er med i en gruppe af venner som tager til et uge senarie engang om året, hvor vi "leger" vikinger xD

Ud over wow så spiller jeg også LoL (tidligere challenger), CsGo (tidligere LeM), en lille smule Diablo3 endnu og noget Starcraft dog er jeg mest til at spille med andre, også lidt en af grundene til jeg forsøger mig med en ansøgning hos jer, sådan lidt i håbet om måske at finde flere at "spilde" sin fritid på

Lidt om mit wow liv .