Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: Ansøgning :)

Default Ansøgning :)

Navn: Casper WOW navn: Sübary/megnek. alder:18. by:Maribo (På Lolland:P)
    Jeg har læst jeres regler, og acceptere jeres 5 værdighedder.
    Jeg er en glad person, som altid er meget i mødekommende. I min fritid, spiller computer som nok ikke undre nogle, og så styrketræner jeg Jeg går på gymnasie, og arbejder i et supermarked.
    Jeg går meget op i tøj, sko osv. Er en meget social person, også i virkelighedden. Kan godt lide at få en øl, eller to med drengene, efter skole.
    Jeg bor hjemme, med mine forældre og to søskende, og har ingen kæreste.
    Er en meget komisk person, har altid været den som har fået gang i det hele, og fået andre til at grine. Jeg er næsten aldrig sur, der skal i hvert fald RIGTIG meget til, at man kommer på min ''liste'' over personer jeg ikke kan lide! Giver næsten altid folk en ekstra chance, da jeg ikke kan lide at være uvenner med nogle.

Jeg kan tilbyde SD en glad person, som er meget SOCIAL, altid active i guild chat, hvis de andre også er. Hjælper gerne personer, som har brug for hjælp, også selvom jeg ikke for noget ud af det. Elsker at gøre andre personer glade. Har tidligere raidet en del, i pandaria, også i wod (Dog kun den første måneds tid), hvor vi havde lidt HC progress (inden mythic kom ud) men quittede, fordi jeg ikke rigtig følte for at spille mere der. Er startet op igen, og er kommet hurtigt op i ilvl, og ville gerne ind i en seriøs guild igen.
    Jeg forventer af SD, at det er en ''flink'' guild. Folk besvare ens spørgsmål, hvis man nu har et. Ville self gerne begynde at raide igen :P

Jeg har været på trail i SD før, men blev desværre nød til at stoppe. Kunne ikke rigtigt få hverdagen til at hænge sammen, da der kom en masse ting på en gang :S Hvis nogle har spørgsmål til hvorfor jeg bare ligepludselig stoppede, uden rigtigt at sige farvel er i velkommen til at sende mig en besked Denne process vil ikke gentage sig, kan jeg garantere, da jeg virkelig har fået spillysten tilbage igen.
    Mvh. Casper
    Last edited by Grynte; 24-11-2015 at 22:14.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen tilbage
    Ved ikke om det skal behandles som en genansøgning eller en ny ansøgning så tager lige @Shade som skal ind over..
    Ellers held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen tilbage @Subary

vi har jo snakket sammen tidligere i dag godt at se din ansøgning!

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Hej og velkommen tilbage
    Ved ikke om det skal behandles som en genansøgning eller en ny ansøgning så tager lige @Shade som skal ind over..
    Ellers held og lykke med ansøgningen
    Jeg er faktisk heller ikke helt sikker, men jeg mener der har været en ansøgning med samme forudsætninger for et par uger siden, hvor vedkommende blev behandlet som en ny ansøger da han aldrig kom ind som medlem.
    Øff

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Casper.

Bare lige for at være på forkant, så skal din ansøgning køre som en helt almindelig ansøgning, da du aldrig nåede at blive medlem sidste gang.

Held og lykke med din ansøgning!
    Hilsen Trine.

Kan ikke rette overskriften nu :s - Men er godt klar over, at det er en alm. ansøgning nu

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Du skriver "Jeg har været på trail i SD før, men blev desværre nød til at stoppe. Kunne ikke rigtigt få hverdagen til at hænge sammen, da der kom en masse ting på en gang :S Hvis nogle har spørgsmål til hvorfor jeg bare ligepludselig stoppede, uden rigtigt at sige farvel er i velkommen til at sende mig en besked Denne process vil ikke gentage sig, kan jeg garantere, da jeg virkelig har fået spillysten tilbage igen. "

Hvad i din hverdag har ændret sig siden det kan hænge sammen nu?

Quote Originally Posted by Subary View Post
    Kan ikke rette overskriften nu :s - Men er godt klar over, at det er en alm. ansøgning nu
    Jeg har rettet den for dig

I løbet af de næste par dage vil vi lige komme forbi med noget med information til dig omkring trial processen + en mulig tid til en mumble samtale.
    Øff

@Najsen Jeg havde RIGTIG meget arbejde i sommerferien, (dvs 5 dage om ugen ca) + Gymnasiumet startede op. Det kom som en kæmpe overraskelse for mig, at det var så hårdt i starten. Dage hvor man møder kl 8:00 i skole, og skal direkte på arbejde efter, til omkring kl 21. tager ekstremt hårdt på en. Jeg missede et par raids, og fik meget dårlig samvittighed! Alt det på en gang fik mig bare helt ud af den, og jeg mente det var bedst for mig selv at stoppe :s Beklager meget den meget spontane beslutning!
    @Grynte 1000 tak

Forum Senior Wacky's Avatar

Har du fyldt år henover natten, eller er der sket en typo i ansøgningen eller på dine konto indstillinger? (18/19)

Anyways held og lykke med ansøgningen :=)
    WoW: On hold - Wakki the Priest, Wolky the Warlock
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever

Så fik vi klaret alle mythic dungs. Tak for en masse gode runs :P @Alordbryan @Cynhaeth @Minoo @Jamez @viz

Helt sikkert en herfra

Forum Initiate

Kommer nok som et chok, men du får en af kongen her

Nogle online, som evt kunne invitere mig til guilden?

Forum Elder Deadlock's Avatar

Nogle online, som evt kunne invitere mig til guilden?
    Du skal først have en snak med en af de ansvarlige og så skal de nok sørge for det praktiske :-)

Har allerede snakket med grynte @Deadlock

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Men du skal lige tilkendes trial i guilden først

Som PulvenDK skriver skal du til trial-samtale først. Kommer lige med informationerne med det samme

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 29.11. klokken 19:00?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

@Grynte kan godt komme til samtale på søndag kl 19

@Grynte kan godt komme til samtale på søndag kl 19
    Super! Kan desværre ikke rigtig tilbyde dig en tid inden da, med mindre du er meget spontant. Jeg er til LAN nærmest hele weekend, men hvis du vil må du gerne adde mit battletag Snoewsen#1747 så vi evt. kan aftale noget spontant. Samtalen tager omkring 30 minutter
    Øff

Jeg er nok på hele lørdagen i hvert fald. Så kan du bare skrive hvis du har tid der på et tidspunkt når nok dsv ikke på imorgen. Men adder dig lige @Grynte

Velkommen på trial
    Øff

SD Medlem Forum Learner

Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Lidt sent tak for raid i tirsdags. Havde glemt at tagge folk p min tråd før nu, så den er lidt forsinket :P
    Ærgerligt man ikke kunne få archi kill, men w/e
    @Cynhaeth @Faetter @Funnian @kafftastic @Jamez @Nazz @Noxes @Paige @Trickk @viz @Agge @Dumas @Pingop @Minoo
    Last edited by Grynte; 04-12-2015 at 16:20. Reason: Tag virkede ikke

Last edited by Grynte; 06-12-2015 at 23:07.

SD Medlem Forum Apprentice