Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 73

Thread: WoW - Ansgning - Tessana tidl. Dronning (Dobbeltansgning)

Default WoW - Ansgning - Tessana tidl. Dronning (Dobbeltansgning)

Hej!

Mit navn er Lasse, jeg er 23 r og bor i Hedensted. Her bor jeg i en lejlighed med min forlovede Simone, som er 22. Vi har en Siberian Husky som hedder Eragon. Og til april bliver familien beriget med en lille pige.
    Simone har frst lige kbt WoD til sin account, og er defor i gang med at levele en paladin op (lvl 58 ), og hun vil primrt vre en social i guilden. Det skal siges hun ogs har en 90 monk p serveren hun kan komme ind med for at opfylde kravet om level 90.

Efter at vre startet op p WoW igen, efter nsten et rs pause (December sidste r) har jeg tffet rundt og lavet lidt forskellige ting, men jeg savner godt nok et fllesskab, og jeg savner at raide.
    Jeg snakker meget sammen med Kafftastic, som jeg kan se er trial ved Jer igen, og som tidligere har vret ved Jer, og jeg har altid kun hrt positive ting om Jer. Anders kender jeg igennem et tidligere guild - Utopia - hvor vi raidede sammen.
    Jeg har raidet on/off siden Molten Core p mange forskellige figurer, og vil derfor mene jeg har rimelig godt styr p hele paletten - Dog har jeg ikke spillet andet end druide, warlock og nu min rogue siden MoP.
    Det jeg sger er primrt et fllesskab med noget hyggeraiding. Jeg har indset at jeg ikke nr noget hardcore med alle de ting som jeg allerede har p tallerkenen.

Til dagligt er jeg p fjernstudie, og jeg arbejder som ufaglrt tjener p Hyrup Kro, og som bartender ved Heidi's Bier Bar i Vejle. Derudover spiller jeg badminton med nogle kammerater en gang i mellem. S jeg synes jeg har nok at se til!
    Ellers er jeg en meget rolig person, og stter en stor re i at have styr p mine ting som f.eks. overholde aftaler, mde op forberedt op - det vre sig in-game eller irl.

Jeg vil forresten gre opmrksom p, at jeg har lst Jeres regler, og at jeg accepterer Jeres 5 vrdier - som jeg har stor forstelse for.

En lidt rodet ansgning, men jeg vil hjertens gerne svare p eventuelle sprgsml, eller hvad I nu har at byde p!

Venlig hilsen
    Lasse & Simone
    Last edited by Grynte; 18-12-2015 at 16:43.

Jeg kender dig da ikk?

spg til side. 2 fantastiske mennesker der fylder meget i min dagligdag

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til @Sandholdt

rigtig fin ansgning du har skrevet! Jeg har dog lige et sprgsml. Nr du skriver dobbeltansgning, betyder det at din forlovede ogs sender en ansgning selv, eller tnkte i p at lave en samlet?

Mvh
    Grynte
    ff

Jeg tnkte at lave en samlet, men jeg kan nok godt overtale hende til at sende en selv, hvis I foretrkker det :-)

Quote Originally Posted by Sandholdt View Post
    Jeg tnkte at lave en samlet, men jeg kan nok godt overtale hende til at sende en selv, hvis I foretrkker det :-)
    Du tagger forresten folk ved at smide et @ foran, fx. @Grynte

Det foretrkker vi i hvertfald! Ser frem til ogs at se hendes ansgning her.

Hvad er din mains navn egentlig, er det Dronning?

I lbet af de nste par dage vil du og din forlovede f nogen flere informationer omkring ansgningsprocessen her i SD. P det tidspunkt vi i ogs f et tidspunkt til en samtale p mumble. Kunne i tnke jer at holde den samlet?
    ff

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

To ansgninger, ja tak. Ellers fin ansgning og velkommen til!

Ps. vi vil se billeder af hunden.

Quote Originally Posted by Agge View Post
    To ansgninger, ja tak. Ellers fin ansgning og velkommen til!

Ps. vi vil se billeder af hunden.
    +1 !
    ff

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by Grynte View Post
    +1 !
    +2

llsker Siberians

@Grynte Dronning er min nye main - Ellers kan du se min Warlock jeg har spillet p, den hedder Zheize og er alliance p Ravencrest, og s tilbage sidste r spillede jeg p "Sandholdt" som er en druide p Sylvanas.

@Grynte Dronning er min nye main - Ellers kan du se min Warlock jeg har spillet p, den hedder Zheize og er alliance p Ravencrest, og s tilbage sidste r spillede jeg p "Sandholdt" som er en druide p Sylvanas.
    S vil jeg foresl dig at skifte dit brugernavn her p forum til Dronning, s der er en sammenhng mellem brugernavnet her, p mumble og ingame Det kan jeg hjlpe dig med.

Sd hund!
    ff

@Grynte det m du meget gerne hjlpe med. Jeg brugte primrt Sandholdt for at kunne huske det, da det er mit normale brugernavn.

Quote Originally Posted by Dronning View Post
    @Grynte det m du meget gerne hjlpe med. Jeg brugte primrt Sandholdt for at kunne huske det, da det er mit normale brugernavn.
    S er det ndret
    ff

@Grynte mange tak for det - Nu har Simone ogs lige sendt en ansgning ind, det kan vre du ogs skal hjlpe hende med at ndre brugernavnet ;-)

@Grynte, vi vil forresten gerne holde en samtale p Mumble samlet - Vi er klar nr du er (vi har snakket med Kaffe derinde, s vi har info)

@Grynte, vi vil forresten gerne holde en samtale p Mumble samlet - Vi er klar nr du er (vi har snakket med Kaffe derinde, s vi har info)
    Det kommer til at blive vores rekrutterings sergeant @Harpos der tager sig af din og Simones ansgning I lbet af de nste par dage kommer han med nogle flere informationer og et tidspunkt til en mumble samtale. I er indtil da selvflgelig velkommen til at komme p vores mumble server allerede og f snakket med folk
    ff

Da jeg lige er blevet banned pga. 3rd party software (ikke botting) har jeg lavet mig en ny account, hvor jeg har lavet en rogue der hedder Tessanna, s det ville vre den jeg kom ind p i stedet. Jeg har haft en macro p min museknap som automatiske klikkede en enkelt gang efter at have brugt en spell (efflorence/rain of fire), s det blev brugt lidt ligesom mouse-over uden at hover p et target.

Da jeg lige er blevet banned pga. 3rd party software (ikke botting) har jeg lavet mig en ny account, hvor jeg har lavet en rogue der hedder Tessanna, s det ville vre den jeg kom ind p i stedet. Jeg har haft en macro p min museknap som automatiske klikkede en enkelt gang efter at have brugt en spell (efflorence/rain of fire), s det blev brugt lidt ligesom mouse-over uden at hover p et target.
    Jeg skifter dit navn herinde til Tessanna
    ff

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansgnings infomation:

Forlbet med din ansgning kommer til at se sdan her ud:
    - Kan du komme p mumble d. 21-12-2015 Kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, s bliver der givet en trial der varer en mned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjlpe dig igang, hvis du skal bruge hjlp).
    - Efter en mned, s tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gr dig positiv bemrket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om p forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste mder at f positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, p.
    Semper Danica har ogs et LFR raid der krer hver mandag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du fr nogle sprgsml undervejs, s kan du kigge lidt i Ansgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du vre mere end velkommen til at skrive til mig her p siden i spillet @Harpos eller @Grynte

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Rdsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til

Held og lykke med ansgningen.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rdet

Du kan typisk finde mig online flgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

@Harpos, mange tak :-) Jeg har dog lidt problemer med at vre p, p det tidspunkt den 21. da jeg er til julefrokosten dr (sjove tider i restaurationsbranchen). Er der evt. et andet tidspunkt vi kan aftale?

Quote Originally Posted by Tessanna View Post
    @Harpos, mange tak :-) Jeg har dog lidt problemer med at vre p, p det tidspunkt den 21. da jeg er til julefrokosten dr (sjove tider i restaurationsbranchen). Er der evt. et andet tidspunkt vi kan aftale?
    Ja da tidligere p dagen eller en anden dag?

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

vi kan frem til kl 15 den 21.12

Hejsa hvornr passer det bedst at vi tager en samtale?