Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48

Thread: Wow - Ansøgning - Luwak (Avanova)

Default Wow - Ansøgning - Luwak (Avanova)

Hello!

Mit navn er Nicklas, jeg er 25 år gammel og bor i Århus. Jeg er uddannet kok, arbejder dog ikke som det mere, da jeg blev meget træt af arbejdstiderne og dårlig løn. Udover det passer det ikke helt ind da jeg har fået barn for 11 måneder siden. Så nu går jeg i skole, med henblik på at blive Datatekniker!

Erfaringer inden for WoW

Jeg startede i TBC, har spillet seriøst i TBC og Wotlk + Firelands(Cata) siden da har jeg spillet meget on and off.

Hvorfor vil jeg gerne være en del af Semper Danica

Jeg skriver denne ansøgning som en del af en større sammensmeltning mellem SD, og Exposure. Vi har gennem et stykke tid haft problemer med at opstille et raidhold til Heroic progress, og da vi hørte at SD havde en del folk som ikke var en del af et hold tænkte vi at dette var en god chance for os, og jer, til at starte et nyt hold. Os som kommer fra Exposure, kan tilbyde jer et nyt hold som vil kæmpe os gennem heroic HFC, og på et tidspunkt mythic.

Dog skal det hele ikke bare være raids, raids, raids, men også lidt hygge. Efter en samtale med Harpos og Grynte fik jeg indtrykket af at SD også er en meget komfortabel guild at være i, hvilket kun gør min egen interesse for et medlemsskab større, og jeres fem værdier viser også at i er en folk kompetente, og dejlige mennesker.

Jeg har læst og accepterer jeres værdier og regler!

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til @Luwak,

din ansøgning er lige lidt tynd mht. hvem du egentlig er, så jeg vil gerne bede dig om at skrive lidt mere der. Synger du i et kor, går du rundt og tager billeder af skyer eller hvad bruger du din fritid til?