Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48

Thread: Wow - Ansøgning - Luwak (Avanova)

Default Wow - Ansøgning - Luwak (Avanova)

Hello!

Mit navn er Nicklas, jeg er 25 år gammel og bor i Århus. Jeg er uddannet kok, arbejder dog ikke som det mere, da jeg blev meget træt af arbejdstiderne og dårlig løn. Udover det passer det ikke helt ind da jeg har fået barn for 11 måneder siden. Så nu går jeg i skole, med henblik på at blive Datatekniker!

Erfaringer inden for WoW

Jeg startede i TBC, har spillet seriøst i TBC og Wotlk + Firelands(Cata) siden da har jeg spillet meget on and off.

Hvorfor vil jeg gerne være en del af Semper Danica

Jeg skriver denne ansøgning som en del af en større sammensmeltning mellem SD, og Exposure. Vi har gennem et stykke tid haft problemer med at opstille et raidhold til Heroic progress, og da vi hørte at SD havde en del folk som ikke var en del af et hold tænkte vi at dette var en god chance for os, og jer, til at starte et nyt hold. Os som kommer fra Exposure, kan tilbyde jer et nyt hold som vil kæmpe os gennem heroic HFC, og på et tidspunkt mythic.

Dog skal det hele ikke bare være raids, raids, raids, men også lidt hygge. Efter en samtale med Harpos og Grynte fik jeg indtrykket af at SD også er en meget komfortabel guild at være i, hvilket kun gør min egen interesse for et medlemsskab større, og jeres fem værdier viser også at i er en folk kompetente, og dejlige mennesker.

Jeg har læst og accepterer jeres værdier og regler!

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til @Luwak,

din ansøgning er lige lidt tynd mht. hvem du egentlig er, så jeg vil gerne bede dig om at skrive lidt mere der. Synger du i et kor, går du rundt og tager billeder af skyer eller hvad bruger du din fritid til?

Ellers vil du i løbet af de næste par dage få nogle flere informationer omkring trial processen og vi vil finde et tidspunkt til en samtale på mumble. Som tidligere foreslået vil vi tilbyde jer gruppesamtaler, hvis du ikke ønsker det siger du bare til.

Mvh
    Grynte
    Øff

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Velkommen til

Jo tak...

Jamen min fritid går ret meget med at passe mit barn, "tænkte lidt den lå lige til højre benet" Men ja passer barn og gamer! Da jeg har fået lov til at slippe for ble skift, skal jeg tage mig af en masse andre ting mht. til min datter.

Kedelig hverdag i know. Men der altså ikke så meget mere at fortælle omkring det

Quote Originally Posted by Luwak View Post
    Jo tak...

Jamen min fritid går ret meget med at passe mit barn, "tænkte lidt den lå lige til højre benet" Men ja passer barn og gamer! Da jeg har fået lov til at slippe for ble skift, skal jeg tage mig af en masse andre ting mht. til min datter.

Kedelig hverdag i know. Men der altså ikke så meget mere at fortælle omkring det
    Satme en fin aftale i har fået jer mht. bleskift
    Øff

Quote Originally Posted by Grynte View Post
    Ja det helt sikkert !!! Sådan er det når man har bukserne på !

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen hertil :-)

Held og lykke med ansøgningen
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Lige en hurtig kommentar: Nu er det jo næste jul, så mens Harpos og jeg er ude og holde alt muligt julesjov med familie og venner kan der være lidt længere svartid herinde
    Øff

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen til

SD Medlem Forum Elder Cookiebo's Avatar

Quote Originally Posted by Grynte View Post
    Er bleskift ik os en pige opgave ? Ligesom tøjvask, oprydning, opvask ..

😄 :-)

Og velkommen til

SD Medlem Forum Acolyte

Halløj og velkommen til alle jer exposure folk - dejligt med nyt blod, er sikker på i nok skal falde til. Hvis i har behov for hjælp o.lign så er det endelig bare at spørge.

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til Luwak

Vi har pt. 3 aktive raidhold, som jeg håber at I også vil støtte op om. Vi kører jo med faste hold og man må gerne spille med på flere hold på flere characters, hvis man har tid og lyst til det. Det er en god måde at høste nogle hurtige "thumb ups"

Team TNT
    Team Oldschool (Tosserne)
    Team Vi Kojner på Trash (VKpT)

Forum Acolyte Dudess's Avatar

Velkommen til
    In order for good to exist, there has to be bad, so sometimes, it's good to be bad

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Held og lykke med ansøgning
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Hej. Først: glædelig jul :-)
    dernæst; nu har alle været gode til at spørge ind til din(jeres) fritid, så vil jeg tage mig den frihed og spørge til jeres raiding
    hvordan er jeres progress, jeres ilvl og hva står i reelt og mangler for et hold?
    umiddelbart, kan jeg godt hjælpe jer på min mage og sikker på @Plaztor godt vil hjælpe jer med healing indtil i har fuld team. Dog raider vi begge på TnT, så søndag og tirsdag går til TnT

Hejsa ! Tak og i lige måde da !

Vores raiding ligger pt på 8/13 HC dog med pugs, da vi har haft svært ved at sætte fuld hold.

Til information omkring hvad vi mangler kan du / i se dette link
    https://docs.google.com/spreadsheets...#gid=584523769

Ilvl vil jeg tro alle ligger på 710 + efterhånden, og vi har mest fokuseret på at samle set bonus på alle vores folk først og fremmest!

Vi raider Mandag og Torsdag, og det regner vi med at holde os til
    Last edited by Luwak; 24-12-2015 at 12:23.

Quote Originally Posted by kafftastic View Post
    Hej. Først: glædelig jul :-)
    dernæst; nu har alle været gode til at spørge ind til din(jeres) fritid, så vil jeg tage mig den frihed og spørge til jeres raiding
    hvordan er jeres progress, jeres ilvl og hva står i reelt og mangler for et hold?
    umiddelbart, kan jeg godt hjælpe jer på min mage og sikker på @Plaztor godt vil hjælpe jer med healing indtil i har fuld team. Dog raider vi begge på TnT, så søndag og tirsdag går til TnT
    - Hjælper hellere end gerne med at heale

Knæk og bræk med ansøgningen skipper!

Forum Apprentice

Hvad skulle dugive igen for at slippe for bleer ? er dog ellers noget af det nemmere. Velkommen til for øvrigt

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Vil også sige mange folk har alts i denne guild så folk fra andre hold kan være de hjælper til når der er brug for det
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Held og lykke med ansøgningen, godt at se lidt friskt blod her i SD. Det er der brug for med alle de gamle nisser som sidder og holder på deres guld!

Hey igen @Luwak

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 26.12. klokken 20:45? Det vil være en gruppesamtale med Calura og Inkongnito, så for at det kan finde sted skal jeg lige høre fra jer alle
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig i gang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Information eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

Det passer mig helt fint

Velkommen på trial
    Øff

Forum Learner Orcblood's Avatar

Var med Luwak i en lille HC. Super tanket

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Mener ikke andre trials thumps tæller

Velkommen til Luwak