Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50

Thread: Ry Exposure sger om optagelse

SD Medlem Forum Trainee

Default Ry Exposure sger om optagelse

jeg har lst og accepterer jeres vrdier og regler.

Hvem er jeg?

Mit navn er Jonathan Andersen. Jeg er 23r gammel, og kommer fra Storkbenhavn, nrmere betegnet Kongens Lyngby. Til hverdag er jeg p et skilteri, med en masse andre unge mennesker. Det dog planen jeg skal videre, og have en uddannelse snarest muligt. Jeg har fr spillet Amerikansk fodbold, men grundet skader holder jeg en pause pt. Jeg holder meget af at lave mad, og har det som en hobby. Bruger jeg meget tid med venner, Familie og "kreste" jeps det kompliceret ellers bruger jeg meget tid p at slappe af under dynen

Erfaringer inden for WoW

Jeg startede i Vanilla i en alder af cirka 13, efter jeg havde hrt meget om spillet fra min storebror. Jeg startede meget hurtigt, med at raide og kiggede mig aldrig tilbage. Har raidet alt fra hardcore til casual. Dog tabte jeg lidt interessen i MOP, da den expansion ikke helt levede op til mine forventninger. Dog blev jeg grebet af historien bag WoD, og startede med at spille igen, hvorefter jeg startede med at raide sammen med drengene fra Exposure.
    Hvorfor vil jeg gerne vre en del af Semper Danica

Jeg skriver denne ansgning som en del af en strre sammensmeltning mellem SD, og Exposure. Vi har gennem et stykke tid haft problemer med at opstille et raidhold til Heroic progress, og da vi hrte at SD havde en del folk som ikke var en del af et hold tnkte vi at dette var en god chance for os, og jer, til at starte et nyt hold. Os som kommer fra Exposure, kan tilbyde jer et nyt hold som vil kmpe os gennem heroic HFC, og p et tidspunkt mythic.

Dog skal det hele ikke bare vre raids, raids, raids, men ogs lidt hygge. Efter en samtale med Harpos og Grynte fik jeg indtrykket af at SD ogs er en meget komfortabel guild at vre i, hvilket kun gr min egen interesse for et medlemsskab strre, og jeres fem vrdier viser ogs at i er en folk kompetente, og dejlige mennesker.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Hey @Sinera,

velkommen til p vores forum. Jeg vil gerne lige ndre dit brugernavn fra Sinera til Ry, hvis det er ok med dig. Det er nemmere at se sammenhng nr main og bruger har det samme navn

Ellers vil du lige som de andre i lbet af de nste par dage f nogle flere informationer omkring vores trial proces og et tidspunkt til en mumble samtale. Vi vil gerne afholde jeres samtaler i grupper, hvis du ikke nsker du kan du selvflgelig ogs f en egen samtale

Mvh
    Grynte

Lige en hurtig kommentar: Nu er det jo nste jul, s mens Harpos og jeg er ude og holde alt muligt julesjov med familie og venner kan der vre lidt lngere svartid herinde
    Last edited by Grynte; 21-12-2015 at 23:49.
    ff

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen til

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jonaaah - er det dig????

VUC Lyngby.. mmmh?

SD Medlem Forum Trainee

Det er da Nick

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Har get p VUC med @Ry . Jeg er sikker p han passer godt ind i SD

SD Medlem Forum Acolyte

Hallj og velkommen til alle jer exposure folk - dejligt med nyt blod, er sikker p i nok skal falde til. Hvis i har behov for hjlp o.lign s er det endelig bare at sprge.

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til Ry

Vi har pt. 3 aktive raidhold, som jeg hber at I ogs vil sttte op om. Vi krer jo med faste hold og man m gerne spille med p flere hold p flere characters, hvis man har tid og lyst til det. Det er en god mde at hste nogle hurtige "thumb ups"

Team TNT
    Team Oldschool (Tosserne)
    Team Vi Kojner p Trash (VKpT)

Forum Acolyte Dudess's Avatar

Velkommen til
    In order for good to exist, there has to be bad, so sometimes, it's good to be bad

SD Medlem Forum Trainee

Tak @Marwen hber vi kommer til at raide sammen en dag ☺

SD Medlem Forum Trainee

@Funnian tak for dit reply som udgangspunkt nsker vi at f gang i vores "eget" hold nr dette er sket er det klart at jeg selv vil hjlpe hvor jeg nu engang kan har trods alt et par lvl 100 vil ogs lige sige vi sger folk til vores hold hvis i vil med forslr jeg at tage en snak med luwak vores raid leder

Mvh Ryo

Quote Originally Posted by Ryo View Post
    @Funnian tak for dit reply som udgangspunkt nsker vi at f gang i vores "eget" hold nr dette er sket er det klart at jeg selv vil hjlpe hvor jeg nu engang kan har trods alt et par lvl 100 vil ogs lige sige vi sger folk til vores hold hvis i vil med forslr jeg at tage en snak med luwak vores raid leder

Mvh Ryo
    Jeg raider allerede p 2 hold (torsdag, sndag og tirsdag), s har ikke rigtig plads til mere raiding i min uge ...nej, det jeg mener er, at hvis I deltager i guildens aktiviteter (ssom raids), s kan I hurtigere f de 10 thumbs, der skal til for at blive medlemmer. Hvis I kun raider med hinanden p jeres hold, s bliver det svrt. S det er bare et venligt tip her fra en gammel SD'er

Quote Originally Posted by Funnian View Post
    Jeg raider allerede p 2 hold (torsdag, sndag og tirsdag), s har ikke rigtig plads til mere raiding i min uge ...nej, det jeg mener er, at hvis I deltager i guildens aktiviteter (ssom raids), s kan I hurtigere f de 10 thumbs, der skal til for at blive medlemmer. Hvis I kun raider med hinanden p jeres hold, s bliver det svrt. S det er bare et venligt tip her fra en gammel SD'er
    De kommer nok ikke til at bare at raide med hinanden, nr de er under 10 folk
    Lad folk nu liiige kommer i gang herinde, s kan de altid se hvor de ellers har lyst til at vre med
    ff

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Rigtig go ansgning good luck
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

SD Medlem Forum Trainee

Tak @Seiga @Funnian tror vi kommet skvt ind p hinanden det var nu et skud ud til alle Semper Trials og members der har lyst til at raide vi nsker at tage s mange med som OVERHOVED muligt...

Naah vi er egentlig 100% enige Ryo, du skriver jo at "...jeg selv vil hjlpe hvor jeg nu engang kan har trods alt et par lvl 100..." , s det er helt perfekt

Jeg linkede bare vores 3 aktive raidholds trde, da det godt kan vre svrt at f overblik som ny trial i guilden. S bare giv den gas med alt socialt I kan deltage i og snak med folk p mumble, s skal I nok f hstet nogle thumbs Desvrre s har jeg ikke mulighed for at hjlpe p jeres raidhold, da jeg raider med TNT og Tosserne, s hber vi mdes i spillet og p mumble ved andre lejligheder.

Rdsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til

Held og lykke med ansgningen.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rdet

Du kan typisk finde mig online flgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Der kommer en mulighed hvis i raider mandag og torsdag da de 2 hold ikke raider den dag.

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Held og lykke med ansgningen, godt at se lidt friskt blod her i SD. Det er der brug for med alle de gamle nisser som sidder og holder p deres guld!

Hey @Ryo

Forlbet med din ansgning kommer til at se sdan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 28.12. klokken 19:00?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, s bliver der givet en trial der varer en mned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjlpe dig i gang, hvis du skal bruge hjlp).
    - Efter ca. en mned, s tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gr dig positiv bemrket i lbet af din ansgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde p at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde p forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste mder til at samle thumbs up p og generelt f positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne vre random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At vre aktiv p mumble er ogs en rigtig god mde at komme i kontakt med SD p mens du er p trial. Man kan enten f en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele p en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du fr nogle sprgsml undervejs, s kan du kigge lidt i Ansgnings Information eller Regler for optagelse
    Desuden skal du vre mere end velkommen til at skrive til mig her p siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du ogs henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    ff

SD Medlem Forum Trainee

@Grynte tror faktisk slet ikke Mandag er mulig for mig

Hvilke dage / tidspunkter kan du?
    ff

SD Medlem Forum Trainee

@Grynte tjah fra idag 27/12 kommer jeg til at vre vk et par dage s den 29-30 ellers efter nytr..

Hvad siger du til den 29. klokken 19 s?
    ff

SD Medlem Forum Trainee

Hey @Grynte er lige kommet hjem nu her ved ikke om du stadig vil tage den idag ?