Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: Ansøgning til Semper Danica (World of Warcraft)

Forum Nestling

Post Ansøgning til Semper Danica (World of Warcraft)

Hej Semper Danica medlemmer!

Mit navn er Lene og jeg er 29 år ung. I øjeblikket bor jeg i Ikast, i Midtjylland.

Jeg har igennem min kæreste Bubblewin, fået et mindre indblik af jeres guild, og har fundet den interessant samt indbydende. Derfor ønsker jeg at joine jeres ranks som medlem.

I forhold til mig selv, er jeg i øjeblikket i gang med at læse til pædagog. Jeg bliver endeligt færdig sidst i Januar, 2016, så der er ikke længe til at jeg endelig kan komme ud på arbejdsmarkedet. Bortset fra mit studie, ynder jeg at bruge min tid sammen med min højt elskede PC, hvori jeg gamer vidt forskellige spil. Jeg har gamet WoW siden Vanilla og har kun i de sidste par år, grundet mit studie, ikke haft mulighed for at spille meget. Nu hvor kæresten har lokket mig i fordærv igen, skulle jeg jo selvfølgelig finde mig en passende guild. Jeg gamer også en hel del andre spil, både nye og gamle. Nogle nævneværdige spil kunne være: Dragon Age: Origins, Elder Scrolls: Skyrim, Don't Starve, Assassin's Creed og Fallout 4.
    Udover de nørdede aktiviteter, bruger jeg også min tid sammen med kæresten, som ofte plager mig til at bage boller eller kage. :P
    Personligt er jeg en glad pige, som holder af et godt grin og en positiv tone. Min humor kan godt tendere til at være små lummer, dog ikke i en skala der bliver klam :P Derudover gør jeg mit bedste for en behagelig tone, og et godt sammenhold i mellem de mennesker, jeg møder på min vej.

Jeg kan tilbyde Semper Danica, en spiller med gåpåmod og hjælpsomhed. En spiller der ønsker at være med i et godt miljø af gamere. Jeg er social og snakkesaglig (Jeg er jo kvinde), og har intet problem med at tale på Mumble. Erfaringsmæssigt har jeg spillet på en resto druid siden Vanilla indtil de sidste par år, hvor jeg har raidet sådan set alt. Nu hvor jeg er startet på en frisk, har jeg lavet en holy paladin, som jeg finder sjov at spille. Jeg er selvfølgelig ny i paladin aspektet, men mine raidingsmæssige erfaringer er stærkt grundlagte.
    Jeg vil dog tilføje, at i øjeblikket søger jeg ikke en raiding plads, dog kan det tænkes at jeg senere kunne være interesseret, alt efter hvorledes min arbejdssituation befinder sig.

Jeg har læst jeres regler og 5 værdier og finder dem passende og acceptere disse.

Jeg glæder mig til at hører fra jer
    Glædelig Jul!

Venlig hilsen

PurdyNerdy
    Last edited by PurdyNerdy; 22-12-2015 at 12:15.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til @PurdyNerdy

Rigtig fint ansøgning du har skrevet. I løbet af de næste par dage vil du få nogle flere informationer om vores trial forløb et tidspunkt til en mumble samtale.

Da vi nærmer os julen kan du forvente lidt længere svartid fra vores side af, men vi glemmer dig ikke

Mvh
    Grynte
    Øff

Ja men velkommen til forum, og så var den fred forbi "for mig" Held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til PurdyNerdy

Forum Nestling

Mange tak alle sammen. Jeg håber i nyder julen og glæder mig til svar

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen til og god jul til dig

SD Trial Forum Apprentice Seiga's Avatar

Velkommen til altid godt se nogle flere jyder :P
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Hey igen @PurdyNerdy,

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 25.12. klokken 19:30?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

Forum Nestling

Hej @Grynte

Jeg kan sagtens kl 19.30 Glæder mig til en samtale.
    Håber i alle har haft en dejlig juleaften.

Quote Originally Posted by PurdyNerdy View Post
    Hej @Grynte

Jeg kan sagtens kl 19.30 Glæder mig til en samtale.
    Håber i alle har haft en dejlig juleaften.
    Super, så snakkes vi ved senere
    Øff

Velkommen på trial
    Øff

Forum Nestling

Mange tak Og tak for en rigtig god og behagelig samtale

Quote Originally Posted by PurdyNerdy View Post
    Mange tak Og tak for en rigtig god og behagelig samtale
    Lige over du
    Øff

Forum Nestling

Dejlig velkomst og hyggelig første aften på mumble sammen med @Grynte, @Noxes, @CB, @Bubblewin, @Beastlord, @Andromeda og @Ryó. (Håber jeg har husket alle) Tak for et par hurtige Kazzak runs

SD Medlem Forum Learner

jeg tro at @PurdyNerdy vil pas godt ind i guiden

@Adromeda @Ryo @CB

Tak for i går, det var rigtig hyggelig
    Øff

SD Medlem Forum Trainee

Var hyggeligt

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Held og lykke med ansøgningen, godt at se lidt friskt blod her i SD. Det er der brug for med alle de gamle nisser som sidder og holder på deres guld!

må jo heller gi dig sådan en her ellers får jeg jo på munden

SD Medlem Forum Trainee

@PurdyNerdy jeg giver med glæde sådan en her desværre betyder den intet da jeg ikke er medlem men man kan håbe den får andre til at følge trop held og lykke med din ansøgning

Mvh Ryo...

SD Medlem Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Ryo View Post
    @PurdyNerdy jeg giver med glæde sådan en her desværre betyder den intet da jeg ikke er medlem men man kan håbe den får andre til at følge trop held og lykke med din ansøgning

Mvh Ryo...
    Det kan godt være den ikke tæller med i de 10 thumbs man skal have, men positive og også negative kommentarer betyder bestemt noget i den endelige beslutning. Så det er kun godt du tilkendegiver din holdning også

Forum Learner Orcblood's Avatar

Jeg var med @PurdyNerdy i et par HCs var Purdynerdy spillede som healer. Der kommer en din vej

Forum Nestling

Tak for 5 man HC med @kafftastic @Orcblood @Bubblewin og @Schepke plus mumble hyggesnak med @Ryo @CB @Noxes på en dejlig eftermiddag :3

Forum Neophyte

selv tak må nok heller give jer en da i passer godt ind sammen med alle os andre.
    Med Venlig Hilsen CB