Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: WoW - ansøgning Docnizzle - warlock

Forum Hatchling

Default WoW - ansøgning Docnizzle - warlock

Navn, alder og by.

Lasse Nielsen, 33 år og er fra Fredericia

Skrive du har læst vores Regler for optagelse, Forum regler og accepterer vores 5 værdier.

Jeg kan godt acceptere reglerne og værdierne.

Beskrivelse af dig som person, Hobbies, sport, arbejde. Det er dig vi optager, ikke dine ingame pixels.

Jeg er en frisk fyr med humor, og flair for hygge. Jeg er til dagligt far til 2 og er gift med deres mor, som jeg lige har købt hus med. Vi har været sammen i 18 år, og lidt som med mit privatliv skifter jeg ikke guilds ret ofte. Jeg skulle mene at jeg været i 4 eller 5 seriøse guilds siden jeg startede i vanilla. Så beskriver ikke mig selv som værende en guild jumper. Når jeg spiller så er det mest for hyggen skyld. Jeg har ikke noget behov raids, eller andet. Det er mere det sociale jeg søger, og har hørt og læst at I gør meget i det. Jeg spiller cirka 10 timer om ugen, og det afhænger en del af møder, konens arbejde og diverse andre familie relateret ting. Når jeg ikke hygger med familien og vennerne, har jeg et projekt kørende, hvor jeg arbejder på at smide lidt kilo, og har til det valgt at løbe kiloerne af. Om sommeren bruger jeg mest tiden campere, køre MC og skal nok til at afsætte en rum tid til have osv. Når jeg spiller WoW, hvilket er et af to spil jeg spiller (det andet er d3), er jeg ALTID frisk på et eller andet, stå i Orgrimmar, lave gamle raids, boost eller nogle nyere ting. Udenfor gaming, mc, camping, familie og venner har jeg et fantastisk arbejde på fuld tid, som Pædagog i en børnehave i Kolding.

Skrive hvad du kan tilbyde Semper Danica, det være sig både spilerfaring som personlighed.

Jeg kan tilbyde, humor, hjælpsomhed, socialt samvær, hyggelige snakke, løbe ture hvis i er i nabolaget =) Jeg har som sagt spillet siden Vanilla, men har ikke raidet rigtigt siden at LFR kom frem. Men jeg kan dog finde ud af at lære tacs, samarbejde osv. Når det sker at jeg raider, leaver jeg ikke pga wipes, da det er en del af processen.

Skrive hvad du forventer/ønsker af Semper Danica. Er det sociale aspekt eller mere seriøs raiding der trækker.

Jeg forventer faktisk ikke ret meget, da jeg ikke kræver ret meget, dog forventer jeg at det sociale bliver godt. Jeg bruger ret meget tiden online sammen med Purdynerdy(ansøger) og Bubblewin (trial), da vi er venner udenfor gamet også, og har været det i en del år efterhånden =)

Fortælle hvis du har søgt ind i Semper Danica før eller har været medlem. Er du genansøger vil der i ledelsen og af Social GM (@Trine) blive kigget historik igennem i ansøgningens første dage og denne vil lægge grundlag for en fortsættelse af ansøgningen eller en afvisning - og i denne vurdering tæller nuværende medlemmers historik og eventuelle problemer med genansøgeren også med. Såfremt den godkendes, overdrages den til rekutteringsfolket for det respektive spil. En genansøger bedes ligeledes notere, at de er Genansøger i deres topic. Feks. Topic: Genansøgning fra XXX til SD WOW. Hvis det er muligt, vil vi desuden også gerne at genansøger selv finder sin gamle ansøgning og afskedspost frem.- jeg har ikke søgt ind før.

Hvis du har relationer til SD medlemmer, via familie, kæreste eller gode venner er det en fordel for at komme ind, men ikke en garanti. Disse kan du notere i din ansøgning også. Bubblewin og Purdynerdy

Skulle du have ting du vil fortælle som du ikke mener, skal ligge på et open forum, så kan du sende en PM til vores Social GM, som så vil tage kontakt tilbage -der skulle ikke være noget

På snarlig genhør og glædelig jul til jer alle sammen.

Docnizzle // Lasse.

Ja men held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til Docnizzle

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Hej @Docnizzle
    Rigtig fin ansøgning du har skrevet

I løbet af de næste par dage vil du få flere informationer omkring trial forløbet og et tidspunkt til en mumble samtale. Pga. julen kan der være lidt længere svartider lige p.t.

Mvh
    Grynte
    Øff

Forum Hatchling

Mange tak skal I alle sammen have. Grynte vi snakkes bare ved når I er klar =)

Forum Acolyte Dudess's Avatar

Velkommen til
    In order for good to exist, there has to be bad, so sometimes, it's good to be bad

Forum Apprentice Seiga's Avatar

RIgtig fin ansøgning godt med fylde de plejer de overhovede at kunne lig :P
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Hey igen @Docnizzle

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 25.12. klokken 20:00?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

Forum Hatchling

Hej hej

Jeg kan desværre ikke d. 25/12 kl 20. Da der er julefrokost ;D, men hvad med d. 26-12 kl 20? D. 27 er også en skidt dag, men der efter er der ret frit løb, hvis en af de dage passer bedre =)

Mvh

Docnizzle

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Flot ansøgning - Velkommen til galehuset

Quote Originally Posted by Docnizzle View Post
    Hej hej

Jeg kan desværre ikke d. 25/12 kl 20. Da der er julefrokost ;D, men hvad med d. 26-12 kl 20? D. 27 er også en skidt dag, men der efter er der ret frit løb, hvis en af de dage passer bedre =)

Mvh

Docnizzle
    Den 26. klokken 20 passer fint!
    Øff

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Held og lykke med ansøgningen, godt at se lidt friskt blod her i SD. Det er der brug for med alle de gamle nisser som sidder og holder på deres guld!

Velkommen på trial
    Øff

Forum Hatchling

Mange tak Grynte.

Dagens aktivitet involvere @Bubblewin og @PerdyNerdy - HC dungeon farming og en masse snak på chatten. og snak på mumble

Øff

Forum Hatchling

En aften på Mumble med @Adromeda @Beastlord @Dimse @Fragglen @Grynte @Harpos @Moophius @Romulus @Strexx @Tessanna - ganske underholdende. =)

Fik hjulpet @Dimse med en længe ventet achivement, og lavet lidt LFR (selv) og fik nye items

Alt i alt en go aften
    Last edited by Harpos; 29-12-2015 at 0:00.

@Strexx, ellers har du dem alle Håber du ikke bliver plaget alt for meget!
    Øff

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja det var hygge

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Trainee

hyggeligt

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Mange tak for hjælpen

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Forum Hatchling

Lidt fra dagens aktivitet: Har siddet og lyttet (og kommenteret en smule) på mumble, folk pvpede, og det aner jeg ikke noget somhelst om Har ingame arbejdet på at kunne få flying.. Der er et stykke vej endnu
    @CB @Myrica @Noxes @pingpop @Ryó @Zer0

Forum Neophyte

Med Venlig Hilsen CB

SD Medlem Forum Learner

jeg fik dog ikke PVP med dig i går aftens det er da nu ikke noget at gøre ved. men det var dog godt at snakke med dig

Forum Hatchling

Hc med @Minoosdk og @Bubblewin - senere en tur med @Dogan og @Lingmao

Mythics med @vizzle @Funnish @Schepke @Karha @Tessanna

Transmorg i Firelands med @Ryó

Hyggede op Mumble under Mythics og senere på aftenden.