Hvem er jeg?
Mit navn er Frederik. Jeg er 20 år og kommer fra en lille by omkring Odense. Til daglig går jeg i skole på VUC, hvor jeg prøver at få genopfrisket alt det der har med skolen at gøre, da jeg gik lidt i stå efter folkeskolen. jeg ved ikke lige pt. hvad jeg skal efter det her år. Jeg går også lidt i fitness hvor jeg styrketræner, men har jeg dog måtte det en pause fra de næste par måneder da jeg lige er blevet opereret i brystet. Udover det spiller jeg mest WoW, men det sker da også at jeg kan blive fanget i CSGO. Jeg er en rimelig stille person når jeg lige møder nye mennesker, men begynder langsomt at snakke mere og mere med tiden. Når vi ikke lige raider kan det variere lidt hvad jeg laver. Jeg kan godt lide PVP så det prøver jeg også at lave lidt af, men ellers er det meget forskelligt, det kommer lige an på hvad jeg lige er i humør til. Jeg er altid frisk på at give en hånd og være med til både PvE og lidt PvP, især arena og battelgrounds for at fylde op på conquest points.
Friends er den bedste serie, men jeg ser lidt forskelligt på ViaPlay og bliver hurtigt afhængig når jeg først er gået i gang. Der er rigtig mange gode film, så der har jeg ikke rigtig en yndlingsfilm.
Erfaringer inden for WoW
Jeg startede med at spille WoW efter Cata udkom hvor jeg har lvlet sammen med en ven og vi begyndte at raide casual op til Firelands og lidt i Dragon Soul. I den tid jeg har spillet WoW har jeg taget et par pauser fra at spille, men jeg nåede at raide i Siege of Orgrimmar og begyndte igen for at spille i Warlords of Draenor.
Hvorfor vil jeg gerne være en del af Semper Danica
Jeg skriver denne ansøgning som en del af en større sammensmeltning mellem SD, og Exposure. Vi har gennem et stykke tid haft problemer med at opstille et raidhold til Heroic progress, og da vi hørte at SD havde en del folk som ikke var en del af et hold tænkte vi at dette var en god chance for os, og jer, til at starte et nyt hold. Os som kommer fra Exposure, kan tilbyde jer et nyt hold som vil kæmpe os gennem heroic HFC, og på et tidspunkt mythic.
Jeg har læst og accepterer jeres regler og værdier!