Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: WoW ansøgning - Freph

Default WoW ansøgning - Freph

Hvem er jeg?
    Mit navn er Frederik. Jeg er 20 år og kommer fra en lille by omkring Odense. Til daglig går jeg i skole på VUC, hvor jeg prøver at få genopfrisket alt det der har med skolen at gøre, da jeg gik lidt i stå efter folkeskolen. jeg ved ikke lige pt. hvad jeg skal efter det her år. Jeg går også lidt i fitness hvor jeg styrketræner, men har jeg dog måtte det en pause fra de næste par måneder da jeg lige er blevet opereret i brystet. Udover det spiller jeg mest WoW, men det sker da også at jeg kan blive fanget i CSGO. Jeg er en rimelig stille person når jeg lige møder nye mennesker, men begynder langsomt at snakke mere og mere med tiden. Når vi ikke lige raider kan det variere lidt hvad jeg laver. Jeg kan godt lide PVP så det prøver jeg også at lave lidt af, men ellers er det meget forskelligt, det kommer lige an på hvad jeg lige er i humør til. Jeg er altid frisk på at give en hånd og være med til både PvE og lidt PvP, især arena og battelgrounds for at fylde op på conquest points.
    Friends er den bedste serie, men jeg ser lidt forskelligt på ViaPlay og bliver hurtigt afhængig når jeg først er gået i gang. Der er rigtig mange gode film, så der har jeg ikke rigtig en yndlingsfilm.

Erfaringer inden for WoW
    Jeg startede med at spille WoW efter Cata udkom hvor jeg har lvlet sammen med en ven og vi begyndte at raide casual op til Firelands og lidt i Dragon Soul. I den tid jeg har spillet WoW har jeg taget et par pauser fra at spille, men jeg nåede at raide i Siege of Orgrimmar og begyndte igen for at spille i Warlords of Draenor.

Hvorfor vil jeg gerne være en del af Semper Danica
    Jeg skriver denne ansøgning som en del af en større sammensmeltning mellem SD, og Exposure. Vi har gennem et stykke tid haft problemer med at opstille et raidhold til Heroic progress, og da vi hørte at SD havde en del folk som ikke var en del af et hold tænkte vi at dette var en god chance for os, og jer, til at starte et nyt hold. Os som kommer fra Exposure, kan tilbyde jer et nyt hold som vil kæmpe os gennem heroic HFC, og på et tidspunkt mythic.

Jeg har læst og accepterer jeres regler og værdier!
    Last edited by Freph; 04-01-2016 at 19:10.

SD Medlem Forum Acolyte

Hej og velkommen til

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej og velkommen til.
    Din ansøgning er noget kun kort, og jeg ved at vi her i SD går op i hvem DU er, og derfor gerne vil vide noget mere om DIG
    Tag evt et kig i de andre ansøgninger

Held og lykke med din ansøgning.

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til Freph

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Velkommen til
    Du kan godt komme med lidt mere fylde på din ansøgning
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Hej @Freph,

velkommen til her på vores forum!

Inden jeg går videre med din ansøgning vil jeg bede dig om at fylde lidt mere indhold på din første post her i tråden, da den er ret kort.

Som der står i vores Ansøgnings informationer er vi meget interesseret i personen bag skærmen, derfor stiller jeg lige et par spørgsmål, som måske kan hjælpe dig på vej med at fylde lidt mere på din ansøgning.

Til dig som person:
    - Har du store planer efter gymnasiet?
    - Hvad for noget fitness går du til, deltager du evt. i nogle spændende kurser?
    - Hvilke spil synes du ud over WoW er interessant?
    - Hvor langt er du i dit skoleforløb, har du store planer efter det?

Hvad kan du tilbyde SD med personligt og spillemæssigt?
    - Er du en tålmodig spiller, som elsker at hjælpe andre, er du fokuseret på at forbedre din class hele tiden?
    - Hvad bruger du din tid på ingame når du ikke raider?
    - Er du ofte at finde på mumble/voicechat og er du altid frisk på en samtale i guildchatten om alt muligt?

Når du har fyldt lidt mere på din ansøgning sætter jeg ellers bare trial-møllen i gang, og så snakkes vi snart på mumble!

Ser frem til at læse noget mere om dig her i din ansøgning,

Mvh
    Grynte
    Øff

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Held og lykke med ansøgningen, godt at se lidt friskt blod her i SD. Det er der brug for med alle de gamle nisser som sidder og holder på deres guld!

Hey @Freph,

jeg kan se du har tilføjet noget til din ansøgning, men den er stadig i den meget korte side. Du kan evt. lige besvare de sidste eksempel spørgsmål som jeg har stillet til dig tidligere, og ellers kan vi lige snakke om det til din trial samtale, for at se hvor du kunne skrive mere. Der er også en mulighed for, at andre medlemmer i SD kigger forbi her, hvis de har spørgsmål til dig som person Hvad siger du til at vi snupper en samtale her en af dagene?

Du må gerne adde mit battletag Snoewsen#1747 hvis du har spørgsmål.

Nå, jeg smider også lige ansøgnings informationer ind til dig med det samme

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 02.01. klokken 19:00?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Quote Originally Posted by Cuber View Post
    Held og lykke med ansøgningen, godt at se lidt friskt blod her i SD. Det er der brug for med alle de gamle nisser som sidder og holder på deres guld!
    @Harpos nu taler @Cuber grimt om dig igen

When its dark enough, you can see the stars......

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Arissa View Post
    @Harpos nu taler @Cuber grimt om dig igen
    Jeg kalder "Vote to Kick"....

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Klokken 19:00 lyder fint

Velkommen til på trial
    Øff

Tak for for et godt LFR run! @Harpos @Grynte @Lingmao @Ballz @Bubblewin @Inkognito @Kon @prizz @Schepke @kafftastic @Cox @Graphx @Minoo @Azazu @Feeble @Dumas @Myrica @Cakkor @Deadlock @Eyedoc @Fragglen @Funnian @Luwak @Orcblood
    Lige før man fik helt sved på panden :P
    Last edited by Freph; 08-01-2016 at 22:22.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Jo tak, der kom da en del healing igennem fra dig!
    Øff

Forum Learner Orcblood's Avatar

Forum Elder Deadlock's Avatar

SD Medlem Forum Apprentice

SD Medlem Forum Learner

Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Initiate Minoo's Avatar

Tak for raid! Det var fedt i gad komme og hjælpe os i dag! @kafftastic @Ratkuul @Tessanna @viz @Cynhaeth @Graphx

herfra, udmærket raid