Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: Myrica exposure sger om optagelse

Forum Egg Myrica's Avatar

Post Myrica exposure sger om optagelse

jeg har lst jeres regler for optagelse og jeg hber i vil arcceptere mig.

Hvem er jeg?

Mit Navn er Thomas Rostrup Forup men jeg fortrkkes at blive kaldt Hat. jeg er 24 r gammel og er bosadt i Bagsvrd en del af storkbenhavn. Til hverdag arbejder jeg / studere jeg som skiltetekninker og har med mange forskellige mennesker at gre til hverdag, mange udfordringer og morgendagen er sjlent den samme.
    jeg passer fra tid til anden en lille kngt som jeg holder meget af og bruger typisk en hel onsdag p at passe ham.
    jeg laver ogs kostumer til bde "Cosplay's" og Rollespil (Yep en rollespiller) hver tredje sndag tager jeg afsted og er der en hel dag.

WoW historik

Jeg startet med at spille wow i vanilla og har raided on/off igennem de expansions som der har vret undervejs. Jeg mainer Lock da det var det frste jeg spillede tilbage i vanilla. Jeg skiftet dog til PVP som holy paladin i MOP da jeg ikke syntes at de "Raid Tires" var intresante nok til at blive ved. Jeg er ligt af en historie nrd nr det kommer til wow da jeg syntes at universet er spndene.
    !!OBS!!
    Min main lock er lige pt p stormreaver men jeg hber at jeg kan flytte den hurtigst muligt senest den 5. januar 2016 er mit ml.

Hvorfor vil jeg gerne vre en del af Semper Danica?

Jeg skriver denne ansgning som en del af en strre sammensmeltning mellem SD, og Exposure. Vi har gennem et stykke tid haft problemer med at opstille et raidhold til Heroic progress, og da vi hrte at SD havde en del folk som ikke var en del af et hold tnkte vi at dette var en god chance for os, og jer, til at starte et nyt hold. Os som kommer fra Exposure, kan tilbyde jer et nyt hold som vil kmpe os gennem heroic HFC, og p et tidspunkt mythic.

Dog skal det hele ikke bare vre raids, raids, raids, men ogs lidt hygge. Efter en samtale med Harpos og Grynte fik jeg indtrykket af at SD ogs er en meget komfortabel guild at vre i, hvilket kun gr min egen interesse for et medlemsskab strre, og jeres fem vrdier viser ogs at i er en folk kompetente, og dejlige mennesker.

Rdsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa

Og Velkommen til. Held og lykke med ansgningen.

Jeg tagger lige @Grynte og @Harpos , som er vores super rekrutteringsteam ;-))
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rdet

Du kan typisk finde mig online flgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Velkommen til der kan dog vre lidt svar tid fra vores rekruttering da der er lidt jule ferie

Forum Apprentice

Velkommen til. Hvorfor Hat ?

da jeg gik p efterskole for mange r siden blev jeg kaldt Hat da jeg altid gik med hat s har det bare holdt ved lige siden, og jeg reagere bedere p Hat end Thomas hvilket er ligt mrkeligt for mig, men sdan er det jo :-). og Mht. rekurttering s skal de jo ogs holde ferie p et eller andet tidspunkt :-)

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til her p forum @Hat,

Yay! Endnu en rollespiller! Jeg spiller godt nok ikke noget live, men elsker pen&paper.

N, nr det nu er sagt, s har jeg lige et sprgsml. Hvad hedder din main char? Vi vil meget gerne se at folk har et brugernavn herinde p forum som minder eller er det samme som deres mains navn, da det hjlper med genkendelsen.

I lbet af de nste par dage vil du f nogle flere informationer om trial forlbet og et tidspunkt til en mumble samtale. Du m meget gerne lige opdatere os om hvornr du fr flyttet din character, s vi kan stte et tidspunkt efter det

Indtil da er du selvflgelig velkommen til at vre p vores mumble server og hilse p folk.

Mvh
    Grynte
    Last edited by Grynte; 25-12-2015 at 12:30.
    ff

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Held og lykke med ansgningen, godt at se lidt friskt blod her i SD. Det er der brug for med alle de gamle nisser som sidder og holder p deres guld!

mit main's navn er Mrc og ja med alle de agustrofffer og cirkonflexet. og du m gerene ndre mit forum navn til det me eller uden agustrofferne og cirkonflexet det er helt op til dig :-).

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Cuber View Post
    Held og lykke med ansgningen, godt at se lidt friskt blod her i SD. Det er der brug for med alle de gamle nisser som sidder og holder p deres guld!
    HA HA fedeste kommentar EVER

Ja velkommen til galehuset

Quote Originally Posted by Hat View Post
    mit main's navn er Mrc og ja med alle de agustrofffer og cirkonflexet. og du m gerene ndre mit forum navn til det me eller uden agustrofferne og cirkonflexet det er helt op til dig :-).
    Jeg ndrer det til Myrica s!
    ff

Hey @Myrica

Forlbet med din ansgning kommer til at se sdan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 28.12. klokken 19:00?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, s bliver der givet en trial der varer en mned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjlpe dig i gang, hvis du skal bruge hjlp).
    - Efter ca. en mned, s tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gr dig positiv bemrket i lbet af din ansgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde p at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde p forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste mder til at samle thumbs up p og generelt f positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne vre random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At vre aktiv p mumble er ogs en rigtig god mde at komme i kontakt med SD p mens du er p trial. Man kan enten f en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele p en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du fr nogle sprgsml undervejs, s kan du kigge lidt i Ansgnings Information eller Regler for optagelse
    Desuden skal du vre mere end velkommen til at skrive til mig her p siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du ogs henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    ff

Hey @Grynte
    jeg vil meget gerne til samtale med jer p mumble den 28 december kl 19:00.
    Jeg har nu sadt en alarm i min telefon, wow kalender og ryddet min dag s jeg er klar til mdet.
    Jeg har ogs i gang med at fin pusse mine indstillinger til mumble s jeg lyder s godt som muligt.

Hygge
    -Myrica

Quote Originally Posted by Myrica View Post
    Hey @Grynte
    jeg vil meget gerne til samtale med jer p mumble den 28 december kl 19:00.
    Jeg har nu sadt en alarm i min telefon, wow kalender og ryddet min dag s jeg er klar til mdet.
    Jeg har ogs i gang med at fin pusse mine indstillinger til mumble s jeg lyder s godt som muligt.

Hygge
    -Myrica
    Det lyder rigtig godt! Du er ogs velkommen indtil da at vre p vores mumble
    ff

Velkommen p trial
    ff

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Quote Originally Posted by Myrica View Post
    da jeg gik p efterskole for mange r siden blev jeg kaldt Hat da jeg altid gik med hat s har det bare holdt ved lige siden, og jeg reagere bedere p Hat end Thomas hvilket er ligt mrkeligt for mig, men sdan er det jo :-). og Mht. rekurttering s skal de jo ogs holde ferie p et eller andet tidspunkt :-)
    Det kender jeg godt ^^ ogs fra efterskole mit Pulven stammer fra ^^

PVP sammen med @Pingop @Alliciaa mega hygge

Alliciaa er @CB her p forum
    ff

Forum Neophyte

du er skam vellkommen det var os hyggeligt at have dig med p guildens frste pvp hygge runde selv om vi fik tsk.
    du f sku lige en fra mig
    Med Venlig Hilsen CB

Forum Fledgling Coluntas's Avatar

Velkommen til forummet

Forum Warden Lingmao's Avatar

Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Mythic Dungeons sammen med @Wabbit, @Adromeda & @Beastlord det var sjovt og tak for de hyggelige runs

Forum Convert Wabbit's Avatar

ilm

SD Medlem Forum Trainee

Tak for runs var hyggeligt

TimeWalker med @Grynte @Pingop @Jamez det var filme hyggeligt og tak for runnet jeg hber jeg kan n at vre med til Tour D LFR i aftnen :-)

Yeah det ville vre nice at have dig med! Tak for runs
    ff