Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 54

Thread: Genansøgning Daime

SD Medlem Forum Learner

Default Genansøgning Daime

Goddag godtfolk.

Tja jeg må jo erkende at der er et eller andet ved SD og de mange flinke mennesker som tiltaler mig som person og spiller, jeg forlod jo SD for ca. 6 måneder siden for og fortsætte mit raiding andetsteds hvor tiderne passede bedre for mig, mistede så desværre interessen for det og faldt bagud. Blandt andet pga. huset skulle have nyt tag og en masse andet som var vigtigere end WoW.

Men summasumarum er at jeg har fået lyst til og game igen og som skrevet er SD et meget godt og sjovt sted og er stadig medlem på forum samt har spillet DiabloIII med SD så er ikke helt forsvundet, er pt på quest/pvp/hygge jeg regner med og bruge tiden men måske raid lidt igen hvem ved

Har da rendt hovedet imod nogle folk engang imellem og haft et par debatter men er for mit vedkommende afsluttet for lang tid siden, håber også at de forurettede også har det sådan.

Anyways her er min "gamle" ansøgning og er sq ca stadig sådan jeg er, dog lige blevet et par år ældre og har nu ændret det vilde i den. Spørg og i skal få mere viden.

Mit navn er Martin og er 35 år og arbejder som vvsér og er bosat i Horsens som en gang om året går i ren middelalder

Har læst jeres regler for optagelse samt forum og kan overholde værdierne i går ud fra, passer nu meget godt med hvem jeg er.

Hvorfor er det aldrig nemt og skrive om sig selv. Nå hedder som sagt Martin og er 35 og bor i Horsens, købte for 2 års tid siden et hus som jeg nu stadig går og renovere, dog med lidt hjælp fra min familie samt venner når der skal trækkes de store læs. Eftersom det har fyldt meget i min hverdag og stadig gør det er fritiden ikke altid eksisterende men jeg tager mig som regel tid til og game, man er vel lidt en nørd.

I min fritid som er ikke eksisterende pt. dyrker jeg en hel del sport, fodbold når de ikke kan stille hold og man bliver ringet op 1 time inden mødetidspunkt og man må krybe i de gamle slidte støvler og bidrage med lidt, men er sq altid hyggeligt selvom mange af de unge er halvt så gamle som mig hehe, cykler faktisk en hel del efter fodbolden er sat lidt på hylden, jeg har f.eks været i Frankrig et par gange og kørt rundt i alperne det resultere i at Alpe´d´huez, galibier, mount ventoux og des lige er blevet forceret. Har været så dum og meldt mig til la Marmotte til juli som er 4 små toppe og 178 km ned i Frankrig, så jeg er ude mindst 2 gange om ugen selvom det er 4 grader og blæser. Kører også motorcykel når vejret er til det og gerne nogle mindre veje med en masse sving

Mit arbejde er groft sagt og lave andre folks lokummer når de er i stykker

Jeg kan bidrage med godt humør 90 % af tiden og er det uheldigt at det lige er de sidste 10 % er det ikke helvedes ild der kommer ud af min mund. jeg er ærlig og hvis jeg har lavet en aftale holder jeg den.
    Sætter stor pris på at folk fortæller mig hvis der er noget galt eller jeg har lavet noget lort i stedet for og gemme sig.

I SD vil jeg for det første nyde det social aspekt da jeg ikke har tid til raiding lige nu, det være heroics eller normale dungeons/lvl en alt eller bg (er ikke pvp psykopat men kan lide et par stykker engang imellem) eller bare snakke om løst og fast i gchat eller på vent, samt et hygge raid hvis det lige passer med tiden.

Min karriere:

Warlock Stinne http://eu.battle.net/wow/en/characte.../Stinne/simple

Min tid i WoW har bragt mig noget omkring faktisk, fra Vanilla som resto druid og raiding 5-6 gange om ugen og alt for mange timer foran computeren og for meget cola til social raiding i TBC i et virkelig hyggeligt guild helt frem til WTLK som var en blanding af "seriøs" raiding og mega casual den sidste tid af expansion.
    Rendte så i Cataclysm rundt og var casual og deltog i nogle pugs og en kort periode med BWD BOT samt TOTFW med en masse heroic kills. firelands blev igen et blandet sted for mig med casual ved rattet.
    Så har jeg jo været i SD var jeg mest casual/hyggetrold dog med en kort karriere i TnT og efterfølgende i Nbtd som gik i stykker og søgte så et nyt sted og raide da de andre raidhold ikke passede ind i mine muligheder tidsmæssigt og at jeg nok ikke passede ind i deres Skiftede så guild også ramte et lille Tagprojekt og soveværelsesprojekt mig og faldte ligesom ud da energien og motivationen ikke var der. Har så holdt en lille pause og fået lyst til og spille wow igen.

Og det var så lidt om mig og hvad jeg render og laver i min egen lille andedam.

Jeg har headset samt mic, men kan ikke tillade mig og snakke alt for meget der hvor jeg bor lige nu af respekt for andre.
    Last edited by Daime; 29-12-2015 at 17:26.

Forum Learner Orcblood's Avatar

Hej @Daime Velkommen tilbage

SD Medlem Forum Acolyte

Hej og velkommen. @Trine skal vist ind over her.

Hej Stinne Velkommen tilbage

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen tilbage @Daime,

som Azazu skriver skal Trine og @Hindbær ind over din ansøgning som de første, da du er genansøger.

Jeg vil dog gerne bede dig om at kigge din ansøgning igennem en gang til og aktualisere den, da det er den vores medlemmer får som førstehåndsindtryk af dig. Det virker ikke skide godt når du bare genbruger din gamle uden at rette den til

Mvh
    Grynte

Edit: Har lige fundet din afskedspost og din gamle ansøgning

http://www.semperdanica.dk/threads/5...C3%A5r-der-gik Afskedspost
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...-SD-Daim%C3%AA Første ansøgning
    Last edited by Grynte; 29-12-2015 at 16:52.
    Øff

SD Medlem Forum Learner

@kafftastic @Orcblood nu er jeg jo ikke tilbage endnu vel ?
    @Grynte javel ja

SD Medlem Forum Learner

@Grynte Der er hermed opdateret lidt i teksten så den ikke kører i den gamle rille.

Quote Originally Posted by Daime View Post
    @Grynte Der er hermed opdateret lidt i teksten så den ikke kører i den gamle rille.
    Det ser godt ud
    Øff

Forum Learner Orcblood's Avatar

@kafftastic @Orcblood nu er jeg jo ikke tilbage endnu vel ?
    @Grynte javel ja
    Nej ikke endnu med det varer ikke længe

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Velkommen tilbage. Dejligt du fik opdateret din ansøgning. Føler den giver mig et langt bedre indtryk nu, end da jeg læste den over morgenkaffen. Fair skal være fair, så var jeg nok også møgtræt der

Held og lykke med din ansøgning. Er sikker du nok skal få den grejet.

When its dark enough, you can see the stars......

Forum Apprentice

Hej igen @Daime velkommen tilbage.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Den her kommer fra mig.
    Du har kun positive indtryk herfra
    Velkommen hjem

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Velkommen tilbage!
    Det er mig, der kommer til at stå for din genansøgning her til at starte med
    Din genansøgning kommer til at stå et par dage, hvor folk kan komme forbi og sige hej. Hvis alt går godt, og der ikke kommer negative thumbs fra medlemmerne, så sendes du videre til Grynte og Harpos.

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen jeg håber at du få en god nytårsdag

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Så er julen og nytår vist ovre og der har ikke været det store - Jeg sender dig videre til @Grynte og @Harpos
    Held og lykke med ansøgningen

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

Hey @Daime,

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 7.1. klokken 19:00?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

SD Medlem Forum Learner

@Grynte Det ville passe bedre 1930 hvis det er ok, så skal jeg ikke stresse hjem fra træning uden og komme godt ud af døren.

@Grynte Det ville passe bedre 1930 hvis det er ok, så skal jeg ikke stresse hjem fra træning uden og komme godt ud af døren.
    19:30 passer ikke så godt her. Vi kan skubbe den til den 8.1. 19:30, passer det?
    Øff

SD Medlem Forum Learner

Lad os holde ved klokken 19.00, jeg finder ud af det uden og stresse for meget.

Lad os holde ved klokken 19.00, jeg finder ud af det uden og stresse for meget.
    Hey igen,

sorry for den sene udmeldelse, men jeg bliver nødt til at aflyse i aften. Har du tid i morgen eller i løbet af weekenden?
    Øff

SD Medlem Forum Learner

@Grynte Det kan så blive søndag engang efter 12 er ude hele weekenden. Jeg er også hjemme nu og resten af aftenen.

@Grynte Det kan så blive søndag engang efter 12 er ude hele weekenden. Jeg er også hjemme nu og resten af aftenen.
    Søndag eftermiddag passer fint for mig, skal vi sige klokken 14:00?
    Øff

SD Medlem Forum Learner

Ups har glemt og skrive at det er fint for mig. Havde vist lidt for travlt i Torsdags.

Ups har glemt og skrive at det er fint for mig. Havde vist lidt for travlt i Torsdags.
    @Grynte

Quote Originally Posted by kafftastic View Post
    Har set det, tak

Velkommen på trial Daime!
    Øff