Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 62

Thread: Ansøgning til raidhold TnT: Shikaree

Default Ansøgning til raidhold TnT: Shikaree

Hej SD

Mit navn er Mark, jeg er 29 år ung og bor i en lille by i nordsjælland kaldet Store Lyngby, som sjovt nok ligger lige ved siden af Lille Lyngby, som faktisk er lidt større sådan befolkningsmæssigt.
    jeg købte hus her i byen for knap 2½ år siden og har siden da brugt alt min fritid på at renovere huset, og er nu ved at være nået til vejs ende - Juhuuuu.
    Jeg arbejder som bygningssnedker (når jeg har et arbejde :/) er lige kommet ud af en længerevarende sygeperiode med hospitalsundersøgelser osv, så det er lidt svært at finde noget, og så især på nuværende årstid.

Udover at bruge tiden i wow, så spiller jeg også Diablo 3 og en lille smule cs:go

Jeg startede min WoW karriere tilbage i beta vanilla, hvor jeg spillede female dwarf priest og female NE hunter, der raidede jeg alt med alt på farm, på min priest, og min hunter var pvp toon og med på alt runs,
    da BC kom ud disbandede min guild, og jeg flyttede så til horde på Lightnings Blade, hvor jeg spillede sammen med nogle irl venner som resto druid (Stimo) indtil vi kom til black temple, der holdte jeg så en pause indtil wotlk kom ud, og søgte der ind i TheMeanDanes hvor jeg mødte Faetter, og så spillede vi sammen derfra og har holdt de samme pauseintervaller, af forskellige grunde.
    jeg har siden prøvet alle classes med undtagelse af shaman og monk på raiding plan.

som Faetter kan fortælle så er jeg en dygtig raider, og finder hurtigt ud af tingene, og hvis der er noget jeg er i tvivl om - ja det sker desværre, men meget sjældent - så er jeg ikke bange for at spørge.
    jeg ser også gerne tacs og læser op på bosser før raids, og kommer altid forberedt til raids med personal food buffs da de er bedre end feasts, dog kun hvis andre gør dette, da jeg synes det er at være til grin hvis man er den eneste der går så meget op i at yde sit optimale.