Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 62

Thread: Ansøgning til raidhold TnT: Shikaree

Default Ansøgning til raidhold TnT: Shikaree

Hej SD

Mit navn er Mark, jeg er 29 år ung og bor i en lille by i nordsjælland kaldet Store Lyngby, som sjovt nok ligger lige ved siden af Lille Lyngby, som faktisk er lidt større sådan befolkningsmæssigt.
    jeg købte hus her i byen for knap 2½ år siden og har siden da brugt alt min fritid på at renovere huset, og er nu ved at være nået til vejs ende - Juhuuuu.
    Jeg arbejder som bygningssnedker (når jeg har et arbejde :/) er lige kommet ud af en længerevarende sygeperiode med hospitalsundersøgelser osv, så det er lidt svært at finde noget, og så især på nuværende årstid.

Udover at bruge tiden i wow, så spiller jeg også Diablo 3 og en lille smule cs:go

Jeg startede min WoW karriere tilbage i beta vanilla, hvor jeg spillede female dwarf priest og female NE hunter, der raidede jeg alt med alt på farm, på min priest, og min hunter var pvp toon og med på alt runs,
    da BC kom ud disbandede min guild, og jeg flyttede så til horde på Lightnings Blade, hvor jeg spillede sammen med nogle irl venner som resto druid (Stimo) indtil vi kom til black temple, der holdte jeg så en pause indtil wotlk kom ud, og søgte der ind i TheMeanDanes hvor jeg mødte Faetter, og så spillede vi sammen derfra og har holdt de samme pauseintervaller, af forskellige grunde.
    jeg har siden prøvet alle classes med undtagelse af shaman og monk på raiding plan.

som Faetter kan fortælle så er jeg en dygtig raider, og finder hurtigt ud af tingene, og hvis der er noget jeg er i tvivl om - ja det sker desværre, men meget sjældent - så er jeg ikke bange for at spørge.
    jeg ser også gerne tacs og læser op på bosser før raids, og kommer altid forberedt til raids med personal food buffs da de er bedre end feasts, dog kun hvis andre gør dette, da jeg synes det er at være til grin hvis man er den eneste der går så meget op i at yde sit optimale.
    jeg nyder at raide med folk som har godt humør, og bidrager som regel også selv med godt humør og positiv energi, medmindre at der er for meget negativitet på mumble/ts eller hvad man nu bruger (ved godt i bruger mumble)
    grunden til at jeg skriver de negative ting her, er simpelthent at det hvad jeg har oplevet i min nuværende guild, og er grunden til at jeg leaver den, da jeg ikke magter at skulle raide med folk der sidder og sviner på ts når vi wiper på første try på mythic bosser, det skal så siges at dette er grunden til at jeg søger ind hos jer, da faetter har fortalt mig at det er max hygge at spille med jer, og det savner jeg i mit game.

Jeg har snakket med faetter om hvilken class jeg skal søge ind med, og er kommet frem til at jeg skal lave en rogue, og ja desværre er den kun lvl 15 pt, men skynder mig at lvl til 60 og så booste den til 100.
    derefter skal jeg jo så lige geare lidt op, men har en del account bound baleful items som jeg sender over, så den er vel omkring 650 efter boost

mit liv væk fra computeren, handler vel egentligt mest om min Kone og vores projekt barn (vi skal have lavet kunstig befrugtning i midten af april) og så min lille hund på 9 måneder, der kommer billede på forum hvis jeg bliver invited
    udover det så går jeg til styrke og cardio træning 3 gange om ugen, for at måske kunne komme af med min daglige medicin på et tidspunkt i fremtiden (fra min sygeperiode nævnt tidl.)

Hvorfor Semper Danica vil i så spørge,
    jo det er simpelt, Faetter siger i mangler nogle der møder op og kan finde ud af tingene, og at det er mega hyggeligt at spille med jer.
    tjah, mere er der vel ikke at sige sådan lige på stående fod, ej heller på siddende rumpe.

/Mark aka Stimo aka Shikaree

P.S. Jeg har en ven der følger mig og vil gøre præcis det samme (starte en rogue og level til 60 og booste)

Forum Greenhorn Faetter's Avatar

Lækkert at se du fik skrevet den så hurtigt håber du høre fra en officer snart til TnT, ham her er en af dem jeg snakkede om under raid

SD Medlem Forum Acolyte

Hej velkommen til forum,

Tagger lige @Harpos og @Grynte vores rekrutterings ansvarlige.

Desuden syntes jeg det er en fin ansøgning du har fået støbt sammen - du skal dog være opmærksom på du ansøger til Semper Danica og ikke et specifikt raidhold, det er fint du gerne vil joine TnT og sikkert allerede har en forhåndsaftale med dem - men som andre sikkert vil fortælle så er Semper Danica meget mere end deres forskellige raidhold.
    Derfor kunne jeg personligt godt tænke mig der kom lidt mere om personen bagved, som jo reelt er den vi er mest interesseret i og ikke ingame pixels.

Desuden mangler du noget af det vigtigste i din ansøgning - hvad, må du selv finde ud af

Forum Convert Pingop's Avatar

Med hensyn til TnT holdet er du velkommen til at fange mig ingame på pingop eller Nemuri#2408. Ud over det som Azazu skriver så vil ansøgningen være til guilden og ikke specifikt raid hold Held og lykke med ansøgningen!

#azazu
    Ja jeg kom i tanke om det da jeg lå i sengen, at jeg da glemte at fortælle 2 ting, at jeg har læst reglerne - også "før du ansøger" posten, og min WoD raid erfaring, hvor jeg pt har 5/13 på mythic i hfc.
    Med hensyn til mere om personen bag skærmen, så har jeg det lidt dårligt med at fortælle mere intime ting via et website, af 2 grunde. 1: hvis jeg ikke bliver accepteret ind i guilden, så har jeg fortalt en mindre livshistorie som egentligt ikke vedkommer andre end venner og familie.
    Jeg har selvfølgelig intet imod at fortælle folk om mig selv, hvis jeg vel og mærke kommer til at snakke med dem mere end bare 1 gang, ellers ser jeg ingen grund til det.
    2: i tilfælde af at man en dag ikke har lyst til at spille mere, så ligger der en lang post om mit privatliv som enhver i fremtiden kan komme ind og læse.
    Konen siger at jeg allerede har sagt for meget til fremmede mennesker, bare det at jeg nævner at vi skal ind og ha lavet kunstig befrugtning.
    igen skal det siges at jeg har intet imod at fortælle om mig selv og hvem jeg er.

Jeg er en tilforladelig fyr som kommer godt ud af det med de fleste, så længe de kan opføre sig sådan nogenlunde som et alm. menneske, fx Faetter, ha!
    min humor er meget alsidig, og jeg elsker at grine, men hvem gør ikke det?
    Jeg er pålidelig, troværdig, tillidsvækkende og mødepligtig (nu synes jeg snart det lyder som en jobansøgning )
    Jeg er meget konkurrence minded, gør hvad jeg kan for at gøre mit bedste, i livet såvel som i WoW.

/Mark

SD Medlem Forum Acolyte

Halløj,

Det er fuldt ud forståeligt at du ikke vil skrive din livshistorie på et åbent forum - men du har tilføjet og det er fint

Vil anbefale dig at hoppe på vores mumble og hænge ud med de folk der er der, så får de også en bedre indikation af hvem du er osv.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Hej @stimo og velkommen til på vores forum,

rigtig fin ansøgning du har skrevet og nogle gode tilføjelser du har kommet med i din sidste post. Jeg vil gerne lige understrege, at det ikke er din livshistorie eller intime informationer, som vi vil læse om dig, men mere hvordan du er som person. Altså mere eller mindre præcis den tilgang du har valgt i dine tilføjelser. Hvis du fortryder noget af det du har skrevet i din ansøgning, og nu synes det er for intimt alligevel, så holder jeg dig ikke fra at ændre det. Det du har skrevet om dig som person giver et godt indblik i hvem du er

Som Pingop og Azazu har skrevet, så ansøger du ikke til et specifikt hold, men hele guilden, som er langt mere end bare et raid hold

Vores WoW afdelingen har ansøgningsstop indtil den 29.1., da vi har masser af aktive trials lige nu som lige skal have lov til at falde på plads, indtil vi får nye ansøgere ind igen. Jeg håber selvfølgelig at du har lyst til at vente indtil den 29., hvor du så vil få besked om at vi har åben for ansøgninger igen.

Indtil da er du velkommen til at hænge ud på vores mumble server og tage kontakten op til Pingop, så kan i snakke sammen om raid.

Mvh
    Grynte
    Last edited by Grynte; 20-01-2016 at 13:45.
    Øff

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til

Efter hva Fætter har skrevet om dig / advaret om, så glæder jeg mig til at møde dig på TNT-raids... og så satser vi på at du stryger lige ind i guilden også, så snart vi har overstået vores ansøgningsstop periode

Mange tak
    det håber jeg også

SD Medlem Forum Initiate

Jeg er væk I under en uge og straks kommer der endnu en rogue. For min skyld ser jeg ingen alarm, så længe du kan leve med altid at være nummer 2, når jeg kommer tilbage igen :P

SD Medlem Forum Initiate Minoo's Avatar

Fedt lige og få spillet lidt du forsøgte da og give den gas, altså jeg synes jo det kunne være lækkert med en ekstra rouge også

Når du np siger du har massere af balefull gear og klar til og blive 650 da du ramte 100, så husk også at [Empowered Apexis Fragment] også ewr accbound så du kan opgradere til 695, de koster 20k apex i vol'mar

Man ja du ansøger til hele guilden ikke blot et raid hold
    Last edited by Minoo; 23-01-2016 at 17:49.

Hej @stimo,

vores ansøgningsstop er ved at være overstået. Er du stadig interesseret i at ansøger til Semper Danica?

Jeg vil foreslå, at vi ændrer dit brugernavn her på forum til din mains navn i WoW, så folk med det samme kan se hvem ham Stimo er, når de har spillet med dig

Mvh
    Grynte
    Øff

Forum Convert Pingop's Avatar

Jeg / vi (shikaree og unnotox) er stadig meget interesseret i at joine Semper Danica
    ændrer lige nick på forum så alle ved hvem jeg er så

nu hvor jeg kan skrive herinde igen så vil jeg da lige benytte lejligheden til at sige mange tak for gode raids og gode mythic dungeons de sidste 10 dage @Nazzlol @Minoo @Faetter @Grynte @Cynhaeth @Dumas @Funnian @Lingmao @Jamez @Alordbryan @Agge @Paige @Pingop

og flere til men kan ikke huske dem alle, og fik ikke taget screenie af mumble
    Last edited by Shikaree; 29-01-2016 at 19:31.

God ansøgning! Håber, at se in-game på et tidspunkt!

Quote Originally Posted by stimo View Post
    Jeg / vi (shikaree og unnotox) er stadig meget interesseret i at joine Semper Danica
    ændrer lige nick på forum så alle ved hvem jeg er så

nu hvor jeg kan skrive herinde igen så vil jeg da lige benytte lejligheden til at sige mange tak for gode raids og gode mythic dungeons de sidste 10 dage @Nazzlol @Minoo @Faetter @Grynte @Cynhaeth @Dumas @Funnian @Lingmao @Jamez @Alordbryan @Agge @Paige @Pingop

og flere til men kan ikke huske dem alle, og fik ikke taget screenie af mumble

Det er en af os med rettigheder der skal ændre dit brugernavn, så det gør jeg det samme. Unnotox har ikke ansøgt endnu, vel? Ellers har jeg overset ham.. men han er jo rogue, så det ville give mening
    Øff

nej det har han ikke, han regnede lidt med at han kunne luske sig med på min ansøgning nemlig

Quote Originally Posted by Shikaree View Post
    nej det har han ikke, han regnede lidt med at han kunne luske sig med på min ansøgning nemlig
    Ah, desværre, det skal være individuelle ansøgninger
    Øff

Hej igen @Shikaree

Tak for raid her til aften, det var super hyggeligt at dig og @unnotox lige kom med.

I løbet af de næste par dage får du nogle flere informationer omkring trial forløbet og et tidspunkt til en mumble samtale. Indtil da er du velkommen til at hænge ud på vores mumble server og allerede lære folk at kende

Mvh
    Grynte
    Øff

Forum Learner Orcblood's Avatar

SD Medlem Forum Initiate Minoo's Avatar

Forum Greenhorn Faetter's Avatar

Tak for raid og bidrag til en hyggelig stemning på mumble