Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 62

Thread: Ansøgning til raidhold TnT: Shikaree

SD Medlem Forum Apprentice

SD Medlem Forum Learner

Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Hej igen @Shikaree

Her kommer der lidt flere informationer

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 01.02. klokken 19:00?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

@Grynte
    jeg er klar på mumble fra kl 11 - 16 og så igen fra kl 19:10 - 24 skal lige til træning nemlig
    og forresten tak for godt raid det er kanont med godt progress og super lækkert at se hvordan folk de tager sig sammen uden sure miner
    så ja tak for raid til jer alle. @Alordbryan @Cynhaeth @Funnian @Jamez @Livea @Minoo @Moophius @Nazz @Novascorpion @Noxes @Paige @Subary @Trickk @unnotox @Agge @Dumas @Grynte @Pingop

@unnotox @Shikaree hvis i vil, så kan i også få en samtale sammen klokken 19:00 eller 19:30, men det bestemmer i helt selv. Vi kan sagtens tage dem enkelt
    Øff

@Grynte vil meget gerne tage den sammen kl 19:30, så kan jeg også lige få lidt aftensmad inden nemlig

tak for et lækkert raid

Quote Originally Posted by Shikaree View Post
    @Grynte vil meget gerne tage den sammen kl 19:30, så kan jeg også lige få lidt aftensmad inden nemlig
    Super
    Øff

SD Medlem Forum Learner

jeg vil godt giv mit besinde med til at give en @Shikaree

Ja nu har jo givet min thumb up, men trækker den tilbage igen hvis der én gang til skal ryddes op i køkkenet eller lignende midt i vores raidtid

Hvis alle sørger for at overholde pause-tiderne og ikke går afk på trash osv, så ville vi nok minimum kunne nå 1 ekstra boss kill

Forum Greenhorn Novascorpion's Avatar

@Funnian hahaha nu var det jo så ikke lige mig der skulle rydde op i køkkenet men fik lidt mavebekneb i går så var nødt til at besøge det lille hus i pausen, og så tog det desværre lidt længere tid end beregnet :O

Quote Originally Posted by Shikaree View Post
    @Funnian hahaha nu var det jo så ikke lige mig der skulle rydde op i køkkenet men fik lidt mavebekneb i går så var nødt til at besøge det lille hus i pausen, og så tog det desværre lidt længere tid end beregnet :O
    Hah! Jeg gættede rigtigt!

haha det ikk sådan når man er ved at omlægge ens livsstil mht madvaner, det er maven ikke så super begejstret for

Tak for raid i dag, det var super hyggeligt at pugge lidt med jer @Pingop @Minoo @unnotox

Nååh det var måske @unnotox der spontant skulle rydde op i køkkenet så? ...jeg var i hvert fald ved at falde ned af stolen da jeg hørte det

En irriteret tyktarm kan man selvfølgelig ikke tage højde for, og så er det man skal have et trådløst headset så man kan kommunikere ude fra toilettet hehe

Forum Convert Pingop's Avatar

Quote Originally Posted by Funnian View Post
    Nååh det var måske @unnotox der spontant skulle rydde op i køkkenet så? ...jeg var i hvert fald ved at falde ned af stolen da jeg hørte det

En irriteret tyktarm kan man selvfølgelig ikke tage højde for, og så er det man skal have et trådløst headset så man kan kommunikere ude fra toilettet hehe
    Jeg vil nok helst undvære at høre med ude fra toilettet

hahaha ja det tror jeg også helst jeg vil undlade at skulle :P

mange tak for raid i dag det var hyggeligt, ærgeligt vi ikke lige fik council ned der til sidst, men sådan kan det jo gå
    @Alordbryan @Cynhaeth @Faetter @Funnian @Jamez @Minoo @Moophius @Novascorpion @Noxes @Orcblood @Paige @Subary @Trickk @Agge @Dumas @Pingop @unnotox

Forum Learner Orcblood's Avatar

Ja det var sgu en skam. Vi får dem næste gang.

tæller ikke mere, men du får da én alligevel

Tak for mythic runs !

tak for hyggeligt lfr @Harpos @Arissa @Funnian @Grynte @Minoo @Lingmaoö @prizz @Voldsomt @Wabbit @Xenium
    Last edited by Grynte; 05-02-2016 at 22:06.

Tak for raid!
    Øff

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Tak for ekstrem laggy lfr

When its dark enough, you can see the stars......

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Tak for raid!

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.