Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 72

Thread: Ansøgnings Frygten/Voldsomt

Default Ansøgnings Frygten/Voldsomt

Hej Semper Danica

Mit navn er Bjarki Max - det kommer fra Island, er dog dansker, bare født på Island. Jeg er 23 år gammel, går på HF på 2. år, arbejder som pakker for Frisko om sommeren i -30 grader. Jeg har boet i hele Norden, Island, Grønland, Norge og har boet i Portugal i en kort periode også, men føler mig hjemme her jeg er nu - i Århus. Jeg elsker at rejse og har været i 45-50 forskellige lande, og jeg stopper ikke før jeg har været hele verden rundt! Taler lige nu 4 forskellige sprog, har kunnet 6 i alt, men har glemt det med tiden, desværre. Jeg kan dansk, engelsk, norsk og tysk flydende. Har også kunnet både islandsk og grønlandsk.
    Jeg har en dejlig kat som hedder Grethe, vi bor i en 1-værelses lejlighed i Århus N. Når jeg ikke er i skole, arbejde eller gamer wow styrketræner jeg, 4 gange om ugen. Jeg er ofte sammen med venner og familie, får næsten aldrig noget tid for mig selv.
    Jeg er meget lærenem og hvis jeg sætter mig noget for - så gør jeg det, det er også derfor jeg har en del achievementpoints
    Jeg er dygtig til at læse op på tacs og møde forberedt til raids, jeg er desuden aldrig forsinket, kommer til alle raids jeg har tid til og jeg er rigtig god til at overholde mine aftaler, gør også præcis det jeg bliver bedt om.

Jeg er lige startet med WoW i fredags efter en pause på 2 måneder, har allerede 2 lvl 100 med 680 ilvl. Har ikke raidet alverden i WoD, men har dog Blackhand Curve og Archimonde Curve. Jeg har været top raider i lang tid før nu, har raidet lige siden vanilla og til MoP, har clearet stort set alt content.