Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 72

Thread: Ansøgnings Frygten/Voldsomt

Default Ansøgnings Frygten/Voldsomt

Hej Semper Danica

Mit navn er Bjarki Max - det kommer fra Island, er dog dansker, bare født på Island. Jeg er 23 år gammel, går på HF på 2. år, arbejder som pakker for Frisko om sommeren i -30 grader. Jeg har boet i hele Norden, Island, Grønland, Norge og har boet i Portugal i en kort periode også, men føler mig hjemme her jeg er nu - i Århus. Jeg elsker at rejse og har været i 45-50 forskellige lande, og jeg stopper ikke før jeg har været hele verden rundt! Taler lige nu 4 forskellige sprog, har kunnet 6 i alt, men har glemt det med tiden, desværre. Jeg kan dansk, engelsk, norsk og tysk flydende. Har også kunnet både islandsk og grønlandsk.
    Jeg har en dejlig kat som hedder Grethe, vi bor i en 1-værelses lejlighed i Århus N. Når jeg ikke er i skole, arbejde eller gamer wow styrketræner jeg, 4 gange om ugen. Jeg er ofte sammen med venner og familie, får næsten aldrig noget tid for mig selv.
    Jeg er meget lærenem og hvis jeg sætter mig noget for - så gør jeg det, det er også derfor jeg har en del achievementpoints
    Jeg er dygtig til at læse op på tacs og møde forberedt til raids, jeg er desuden aldrig forsinket, kommer til alle raids jeg har tid til og jeg er rigtig god til at overholde mine aftaler, gør også præcis det jeg bliver bedt om.

Jeg er lige startet med WoW i fredags efter en pause på 2 måneder, har allerede 2 lvl 100 med 680 ilvl. Har ikke raidet alverden i WoD, men har dog Blackhand Curve og Archimonde Curve. Jeg har været top raider i lang tid før nu, har raidet lige siden vanilla og til MoP, har clearet stort set alt content.

Jeg søger ind i Semper Danica fordi jeg har kendt til jer i lang tid, siden jeg spillede på Tarren Mill for næsten 100 år siden. Jeg har også nogle venner i guilden, Tessanna, Inkognito og kafftastic. Har raidet en del med Tessanna, og han er min "wow mentor" (nu er det dog blevet mig der er hans mentor ), han introducere mig til WoW og fik mig til at forsætte, vi har altid spillet på samme server og spillet sammen.
    Jeg har spillet Holy Paladin og Elemental Shaman for det meste, men vil gerne prøve noget nyt, så derfor valgte jeg er Warlock. Jeg er stadig ved at lære rotation osv, så min dps er ikke helt på toppen, men det kommer.

Jeg søger ind til jer også fordi jeg ikke har lyst til at spille hardcore raiding længere, vil heller hygge mig og tage det stille og roligt. Jeg er meget socialt anlagt, så derfor mener jeg at jeg passer perfekt ind i jeres guild og glæder mig rigtig meget til at høre noget fra jer og håber i vil tage min ansøgning i betragtning!

Jeg har læst jeres regler og accepterer jeres værdier!

Har ikke lavet en application i rigtig, rigtig lang tid, så i må undskylde hvis den virker en smule rodet og uorganiseret
    God dag, hilsen Max
    Last edited by Hvafaen; 20-01-2016 at 11:48.

Min bedste ven igennem 15 år efterhånden. Jeg kan selvfølgelig kun give kæmpe thumbs up herfra. Han plejede at være den bedste holy paladin jeg kendte - så rerollede han. Nar.

Jeg opfordrede ham til at prøve warlock - Jeg er sikker på han nok skal blive dygtig, og jeg VED at han socialt vil passe godt ind!

SD Medlem Forum Acolyte

Din ansøgning er noget tynd. Den siger lidt om wow men ikke mere om dine fritidsinteresser osv.
    Vi vil gerne vide hvem du er, hvad du kan lide, hvad gør dig glad, hvordan bruger du fritiden når du ikke pakker is eller spiller wow?

Den fikser jeg lige (y)

velkommen til Bjarki
    Held og lykke med din ansøgning.

Har kendt og spillet lidt med Bjarki igennem nogle år efter hånden.
    Dygtig spiller, og rar person.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til @Frygten,

fin ansøgning du har skrevet. Jeg kan se at Wace allerede har været forbi, og bedt dig om at fylde mere på, og det ser godt ud.

Vi har lige nu ansøgningsstop i WoW afdelingen som varer indtil den 29.1. Det vil sige der går lige lidt over en uge, før vi har åben for nye ansøgninger igen. Jeg håber du er frisk på at vente i det stykke tid, og så tager vi den derfra når vi kommer hen til slutningen af januar.

Indtil da er du meget velkommen til at hænge ud på vores mumble server for at få snakket og måske spillet med folk fra Semper Danica

Mvh
    Grynte
    Øff

Forum Greenhorn

Også stor thumps up herfra!
    Han er meget åben og positiv :-)

Og hvis han nu var halvt så god til basketball som han er til WoW, kunne det være jeg også kunne få noget konkurrence

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Fin ansøgning. Velkommen til, og held og lykke med din ansøgning :-)

Hej @Frygten,

vores ansøgningsstop er ved at være overstået. Er du stadig interesseret i at ansøge hos Semper Danica?

Mvh
    Grynte
    Øff

Ja, det er jeg da!
    Jeg har været med Exposure ude på tur et par gange siden jeg skrev applikationen faktisk

Quote Originally Posted by Frygten View Post
    Ja, det er jeg da!
    Jeg har været med Exposure ude på tur et par gange siden jeg skrev applikationen faktisk
    Det lyder rigtig godt

I løbet af de næste par dage får du lige noget mere information om trial forløbet og et tidspunkt til en mumble samtale. Indtil da er du velkommen til at hænge ud på vores mumble server og lære flere folk i SD at kende
    Øff

Forum Acolyte Dudess's Avatar

Velkommen til

PS. Jeg kan se, at du kender nogle af dem, som skal med til SD LAN party her i februar - måske er du også frisk på at hoppe med? Det må man godt som trial
    In order for good to exist, there has to be bad, so sometimes, it's good to be bad

Det kunne godt være! Vi må lige se på når vi kommer lidt tættere på datoen, jeg vil i hvert fald meget gerne med!

Forum Acolyte Dudess's Avatar

Sidste frist er principielt på mandag ;-) Det er weekenden i uge 6.
    In order for good to exist, there has to be bad, so sometimes, it's good to be bad

SD Medlem Forum Learner

for næsten 100 år siden
    @Harpos så har vi en der er ælder ind dig

Ville være super fedt fedt hvis du tog med til Lan

Ahh! Ved desværre ikke helt hvordan det ser ud for mig der, det kan nemlig godt være jeg er i Norge :/

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa Held og lykke med ansøgningen.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Orh, Island! Det har jeg planer om bliver min næste destination når jeg skal ud, og opleve lidt. Måske du kan give lidt tips?

Held, og lykke med ansøgningen!

Quote Originally Posted by Galdhr View Post
    Orh, Island! Det har jeg planer om bliver min næste destination når jeg skal ud, og opleve lidt. Måske du kan give lidt tips?

Held, og lykke med ansøgningen!
    Ja, det kan jeg da i hvert fald!! Du skriver bare in game hvis du får lyst!
    Og mange tak!

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 05-02-2016 kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver fredag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Grynte

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Hej Max,

Jeg kan desværre ikke lade dig komme ind i SD uden at se et billede af Grethe!

PS: velkommen på forum

- Obse, the crazy cat dude
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Tiden passer mig fint! Vi snakkes der

Et billede af Grethe? Hmmmm..... DSC_0009[1].jpg
    Last edited by Hvafaen; 05-02-2016 at 0:06.

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Quote Originally Posted by Frygten View Post
    Et billede af Grethe? Hmmmm..... DSC_0009[1].jpg
    What a cutie - ser ikke ud til at være ældre end 5-6 måneder ?
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.