Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43

Thread: Shakazu - Genansøgning Til World Of Warcraft

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Default Shakazu - Genansøgning Til World Of Warcraft

Goddag alle sammen, eller nok nærmere godaften?

Troede faktisk aldrig rigtig, at jeg skulle vende tilbage til computer livet, og slet ikke World Of Warcraft igen, men det gjorde jeg så.
    Jeg har fået en del mere fritid, end hvad jeg havde da jeg forlod guilden i sin tid. Den gang havde jeg knap nok tid til, at tjekke min email, og slet ikke computer spil, eller et guild online hvor jeg havde en masse venskaber.

Jeg forlod Semper Danica fordi, at jeg som sagt ikke havde skyggen af fritid. Det betød jeg stort set ikke havde rørt min computer, og slet ikke World Of Warcraft i mange, mange måneder, nok tæt på et år faktisk. På samme tid, kunne jeg slet ikke se hvordan jeg skulle kunne få tid til nogen af de to ting inden for en nær fremtid.
    Troede virkelig det var enden på mit computer liv, online liv og desværre en masse venskaber, men det var bare et spørgsmål om tid, før jeg blev smidt ud fordi jeg alligevel var inaktiv. Så ville jeg hellere selv, vælge og sige pænt farvel, end bare og være væk lige pludselig.

Jeg valgte for nogle måneder siden, at lægge en hel del om på en masse timer i min dag. Det betyder jeg ikke arbejder 14+ timer hver eneste dag mere, hvilket har gjort vidundere for en masse andre ting, blandt andet mit humør, familie og social liv. Det har været rigtigt fedt de sidste par måneder.

Har faktisk fået så meget tid, at jeg er begyndt på World Of Warcraft igen, og en masse andre ting som træning f.eks. Det fandme lækkert, at havde tid til sine hobbyer igen.

Her det sidste stykke tid har jeg som skrevet spillet en del World Of Warcraft. Slet ikke lige så meget, som i TBC og Wrath hvor vi raidede næsten hver dag i flere timer, men nok til jeg kan spille igen på et niveau hvor jeg kan opleve de ting, som jeg gerne vil i spillet, og muligvis også begynde og raide igen.

Det har været virkeligt tomt uden Semper Danica. Det slet ikke det samme mere. Jeg savner alle de fantastiske mennesker, som jeg har spillet med siden jeg var en lille knægt på 18 år hvor jeg kom ind i guilden, og nærmest vokset op ved siden af.
    Sempda Danica har altid været det sted, hvor jeg følte mig rigtig hjemme i World Of Warcraft, og det har næppe ændret sig, og jeg kan ikke se mig selv spille World Of Warcraft igen, uden jeg på samme tid er i den eneste guild som nogensinde har betydet noget for mig.

Mange tak fordi i gad læse min genansøgning, og håber på jeg kan komme ind i varmen igen

SD Medlem Forum Elder

YEAAAAHHHH

Shakanoob ind nu ��������
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Acolyte

Rigtig god ansøgning der og velkommen.

Tager lige @Trine og @Hindbær da de skal ind over her.

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Quote Originally Posted by xlausen View Post
    YEAAAAHHHH

Shakanoob ind nu ��������
    :PP

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen tilbage her på forum @Shakazu,

jeg kan se at Azazu allerede har tagget Trine og Hindbær. Det er dem som tager sig af din genansøgning som de første, inden du bliver sendt videre til enten mig eller Harpos.

Du skriver meget om hvorfor du i sin tid forlod SD og hvad der har ændret sig siden da, men jeg vil gerne bede dig om også at tilføje informationer om dig som person. Vi har fået masser af nye medlemmer siden du sidst har været med her, og der er helt sikkert nye såvel som gamle medlemmer som er interesseret i at læse om den person, som sidder bag skærmen.

Jeg har fundet dine gamle ansøgninger og afskedstråde frem (tror jeg har fundet det hele, ret mig endelig hvis jeg har overset noget)

Første ansøgning
    Første afskedspost

Første genansøgning
    Anden afskedspost

Mvh
    Grynte
    Øff

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Shaka du er sgu et friskt pust til SD - ind med dig igen

Kodi

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Åh det her er sgu en noob jeg totalt har savnet... især alle de underlige samtaler

10x herfra!
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Elder Cookiebo's Avatar

Thumps up der..

Mange tak alle sammen.
    @xlausen - Hvad satan... Jeg troede også du bare gået helt død gamle dreng? Skal vi slack igen snart? @Azazu - Mange tak. @Freakazoide - Freakan00b @Kodimagnyl - Håber stadig du er lige så sindsyg som du var før jeg forlod guilden @Regio - HAHAHA REGIO!!!!
    @Grynte - Tror du har fundet det hele. Det godt nok mærkeligt, at læse min første ansøgning som snart er 10 år gammel? Hah...

Jamen... Lidt information om mig selv. Det kan jeg vel godt klare.

Lidt om Shakazu.

Jeg har spillet WoW siden vanlilla, og spillet med Semper Danica siden starten af TBC og frem til Mist. Det ret mange år, når man sådan lige sidder og tænker tilbage.
    De første par år i vanilla spillede jeg udelukket hardcore raider, hvor jeg spillede alt, alt for meget, og da jeg kom ind i Semper Danica blev jeg core raider. Det var vores hardcore del af guilden, men den findes ikke mere. Jeg stoppede som core raider da Cata udkom, fordi min fri tid blev meget reduceret.

Min hver er heldigvis blevet stille og rolig igen. Jeg læser til ingeniør på DTI, hvor jeg er i gang med og tage en Masters, med håb om jeg kan få lov og tage en ph.d senere. Så der er sket en hel del siden min første ansøgning til guilden.

Udover det er jeg faktisk rigtig kedelig, hvilket jeg sætter stor pris på lige nu, fordi min hver dag altid var hektisk før hen, hah.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Shakazu View Post
    @Kodimagnyl - Håber stadig du er lige så sindsyg som du var før jeg forlod guilden

HA HA - Til manges store lettelse "tror jeg" er det desværre nok gået den "forkerte" vej. Er blevet ældre & mere rolig nu, tror jeg

SD Medlem Forum Elder

@Shakazu er gået kold i wow, men gamer stadig

Næste projekt er Black Desert Online
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Lad os endelig få Shakazu ind igen.

Det eneste jeg gerne vil vide er hvilken class du har tænkt dig at spille så jeg kan undgå alle de whine posts du vil lave om hvor ringe din class er i forhold til alle andre.

@Kodimagnyl - Det var sgu da kedeligt, hah
    @xlausen - Ja, okay. Så der ikke noget nyt der, men jeg er også ret hyped på Black Desert.
    @Doomgrip - Jeg whiner da aldrig, hah. Du skal dog ikke være bange for whine den her gang, da min main er Death Knight og alt er en Priest. To stærke klasser, men jeg kommer helt sikkert til, at whine på et tidspunkt igen

Tommel op �� Han er nub. Men zupeR ZøD

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Damn, der er et n00b navn man ikke har set længe

Har ikke andet end...interessante minder fra vores raiding dage hvor vi fik dig pisket igennem diverse raid instances, selvom du altid pev over hvor ringe den class du spillede var

Nu spiller jeg ikke rigtig nogen MMO længere, spiller kun Diablo og Ark, men kan da kun forestille mig der skulle være en plads til dig igen. Velkommen tilbage
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hold da op! Det er jo 1000 år siden!

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Velkommen tilbage til vores forum

Det bliver Hindbær der tager over på din genansøgning i første omgang, så jeg vil bare lige ønske dig held og lykke.

Quote Originally Posted by Doomgrip View Post

Det eneste jeg gerne vil vide er hvilken class du har tænkt dig at spille så jeg kan undgå alle de whine posts du vil lave om hvor ringe din class er i forhold til alle andre.
    åh hahahahaha
    den del af @Shakazu har jeg også savnet

Quote Originally Posted by Trine View Post

Det bliver Hindbær der tager over på din genansøgning i første omgang, så jeg vil bare lige ønske dig held og lykke.
    Hvis det er @Hindbær som står for det får han brug for det

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by Doomgrip View Post

hahahahaha... Du skal nok holde dig fra retri paladin

http://www.semperdanica.dk/threads/3...he-broken-spec!

Retri the broken spec!

Find jers healer og tank gear frem, for i bliver kicked fra heroics hvis i er Retri fordi vi ingen CC, slow eller særlig god dps har. Just saying... Så hvis i bliver kicked ved i hvorfor.

Vent et par måneder til Blizzard laver om på Retri (igen for 10 gang) så vi igen kan spille det.

Det ingen whine post (Måske lidt) men siger bare at sådan er det lige nu i heroics, så enten find 5 mand fra Semper Danica eller sign op som healer eller tank til en random, eller få en vote kick i face. Sad but true.
    Og mere hahahahahahah (Sry shaka )

BUFFS!!
    Vi vidste det alle sammen godt det ville ske

Retri har været useless siden day one i Cata, så nu får vi lidt love, som en helt ny mastery fordi den vi har nu stinker max. Og de laver om på talents så vi ikke er så random mere.

...

Om 2 måneder bliver vi så nerfed igen, og derefter hver patch ligesom Wrath...
    Btw, stor
    Last edited by Stormlord; 25-01-2016 at 11:47.

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Damn, der er et n00b navn man ikke har set længe

Har ikke andet end...interessante minder fra vores raiding dage hvor vi fik dig pisket igennem diverse raid instances, selvom du altid pev over hvor ringe den class du spillede var

Nu spiller jeg ikke rigtig nogen MMO længere, spiller kun Diablo og Ark, men kan da kun forestille mig der skulle være en plads til dig igen. Velkommen tilbage
    Hahaha!
    jeg husker det nu mere som om, at jeg måtte respec til holy, fordi du ikke kunne overkomme det selv. Det var fandme gode tider
    Hvor mange er der tilbage i guilden fra den gang?

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Hold da op! Det er jo 1000 år siden!
    Det ret lang tid siden, ja. Godt og se du stadig er i guilden

Quote Originally Posted by Trine View Post

Det i orden, Trine. Mange tak.
    @Regio @Stormlord - Man skal jo whine, ellers får man ikke noget. Bare se hvor gode Retri er nu. Det fordi jeg whinede så meget den gang. Jeg er nærmest ene og alene skyld i Retri er så gode i dag

Quote Originally Posted by Shakazu View Post
    @Regio @Stormlord - Man skal jo whine, ellers får man ikke noget. Bare se hvor gode Retri er nu. Det fordi jeg whinede så meget den gang. Jeg er nærmest ene og alene skyld i Retri er så gode i dag
    "It is the squeaky wheel that gets the grease" (citat Shaka :P)

Quote Originally Posted by Regio View Post
    "It is the squeaky wheel that gets the grease" (citat Shaka :P)
    Ahh, ja. Det bedste citat i hele verden

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Quote Originally Posted by Jubas View Post
    Tommel op �� Han er nub. Men zupeR ZøD
    Ja, Han er da meget sød HAHAHAHAHA

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Velkommen tilbage!
    Jeg har lige haft lidt meget skolearbejde her igår pga. første skoledag, men nu er jeg klar!

Det er mig, der kommer til at stå for din genansøgning her til at starte med. Jeg skriver med det samme på det interne forum så folk, der ikke lige har set din ansøgning, kan komme forbi den

Din genansøgning kommer til at stå et par dage, hvor folk kan komme forbi og sige hej.
    Hvis alt går godt, og der ikke kommer negative thumbs fra medlemmerne, så sendes du videre til Grynte og Harpos.

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær