Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: unnotox toxunno tunnoxo ham der.

Default unnotox toxunno tunnoxo ham der.

Hej SD

Mit navn er David, jeg er 28 år.

Jeg startede min WoW karriere tilbage i beta vanilla, hvor jeg spillede Nighelf druid. Jeg blev level 28 uden, at fatte man kunne lave quests og blive andre former. Godmorgen. Jeg spillede rogue i vanilla og er mega glad for at være tilbage til den rolle.

Som Stimo(Shikaree) kan fortælle så er jeg en dårlig raider, og finder aldrig ud af tingene, og hvis der er noget jeg er i tvivl om, så gider jeg ikke at spørge. Og jeg er aldrig sarkastisk.

Jeg ser aldrig tacs og læser aldrig op på bosser før raids, og kommer altid uforberedt til raids med andre end min egen food buffs da de er bedre end feasts, dog kun hvis andre gør dette, da jeg synes det er at være til grin hvis man er den eneste der går så meget op i at yde sit optimale uduelighed.

Jeg hader at raide med folk som har godt humør, og bidrager som regel aldrig selv med godt humør og positiv energi. Medmindre at der er for meget posivitet på mumble/ts eller hvad man nu bruger (ved godt i bruger lydbøger)

grunden til at jeg skriver de positive ting her, er simpelthen at hvad jeg har oplevet i min tidligere guild, og er grunden til at jeg leaver den, da jeg ikke magter at skulle raide med folk der sidder og er glade på ts når vi wiper på første try på mythic bosser, det skal så siges at dette er grunden til at jeg søger ind hos jer, da Stimo har fortalt mig at der er dårlig stemning at spille med jer, og det savner jeg i mit game.

Mit liv væk fra computeren, handler vel egentligt mest om min kæreste skal lave mad til mig (jeg elsker rejemad) og vores projekt at lave mere mad til mig.

Hvorfor Semper Danica vil i så spørge,
    jo det er simpelt, Faetter og Stimo(Shikaree) sagde i ikke mangler nogle der møder op og kan finde ud af tingene.

Lidt om mig selv (seriøst):
    Jeg er 28 år og bor på vestsjælland. Jeg har spillet wow siden beta 2005 og har været gamer siden jeg havde en 600mhz med 16mb ram. Jeg arbejder indenfor IT(men hvem gør ikke det efterhånden). Jeg er en fyr, som elsker at lytte til andre mennesker og lave oneliners. Jeg er stille og rolig og kan med de fleste.
    Min ynglingsfilm er Ringenes herre, samt star wars trilogien. Jeg har spillet fodbold i 12 år, men nu er det slut. I min fritid er jeg begyndt at styrketræne og svømme. Jeg er 193 høj, men min vægt er 100kg. Den skal ned. Så fik i da en hemmelighed med der. Ynglings serier: Suits, Criminal minds, Person Of Interest og mange flere. Jeg kunne blive ved.
    Jeg har en kæreste, så fyre, i kan godt holde jer væk.

/David aka tox aka unnotox

P.S. Jeg har et ego der følger mig og vil gøre præcis det samme (starte en mage og leveler til 2 og booster ikke noget.)

Eller var det omvendt?

Jeg er en stille og rolig fyr som kommer godt ud af det med de fleste og jeg kan godt tage og give noget gas, som jeg nu har gjort med denne ansøgning. Jeg har raided med jer nu 2 gange og det er mega fedt
    Last edited by unnotox; 29-01-2016 at 21:53.

det god læsning!

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til her på forum @unnotox,

vi fik jo lige snakket lidt sammen ingame. Godt at se din ansøgning og fint med de tilføjelser du har lavet. Den har faktisk været ret sjov at læse.. :P

I løbet af de næste par dage får du flere informationer omkring trial forløbet og et tidspunkt til en samtale på mumble. Indtil da er du velkommen til at hænge ud på vores mumble server og allerede lære nogen folk at kende der

Mvh
    Grynte
    Øff

Fedt :-)

Forum Convert Pingop's Avatar

God ansøgning, har jo allerede set dig til nogle raids så lige her fra

SD Medlem Forum Initiate Minoo's Avatar

Tak for raid

SD Medlem Forum Learner

Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Forum Greenhorn Faetter's Avatar

man ka jo ikk andet end at give dig

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

En ansøgning med glimt i øjet er et sjældent syn, og er et frisk syn på det at skrive en ansøgning...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Acolyte

Fed ansøgning, den gav et smil på læben

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Hej igen @unnotox

Her kommer der lidt flere informationer

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 01.02. klokken 19:30?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

Jeg er klar 19.30

Tak for raid til jer alle. @Alordbryan @Cynhaeth @Funnian @Jamez @Livea @Minoo @Moophius @Nazz @Novascorpion @Noxes @Paige @Subary @Trickk @Shikaree @Agge @Dumas @Grynte @Pingop @Grynte Jeg er klar til samtale kl. 19 også og for mig gør det ikke noget, om vi tager den hver for sig eller sammen.

Dobbelt 5tal for kreativ ansøgning

Tak for raid!

SD Medlem Forum Learner

Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Learner

jeg vil godt give en

SD Medlem Forum Apprentice

Hahah, fed ansøgning og tak for raid

Tak for raid boys. God progress på Council imo @Alordbryan @Cynhaeth @Faetter @Funnian @Jamez @Minoo @Moophius @Novascorpion @Noxes @Orcblood @Paige @Subary @Trickk @Agge @Dumas @Pingop @Shikaree

Tak for mythic runs ! "og dps race"

Forum Warden Lingmao's Avatar

Tak for at være dejlig behagelig at snakke med under nogle mythic dungeons, har kraftig mistanke om at du kommer til at passe helt fint herinde
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Tak for raid. Jeg håber ikke der bliver flere episoder med de 15 min drama vi havde til dette raid lad os få nogle flere bosser ned! @Cynhaeth @Funnian @Jamez @kafftastic @Livea @Minoo @Lingmaoö @Moophius @Nazzz @Noxes @Orcblood@Trickk @zer0 @Agge @Dumas @Pingop @Shikaree