Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 64

Thread: WoW-Trial Ansøgning - Weavera

Default WoW-Trial Ansøgning - Weavera

Hej Semper Danica!

Det er første gang, at jeg skriver en ansøgning, så håber det går!
    Jeg hedder Daniel, og er 20 år gammel. Jeg bor pt. i Århus C, sammen med to af mine venner. I min hverdag går jeg i skole (HF), som jeg afslutter her til sommer. Jeg bruger meget af min fritid, på at spille wow, spille musik (spiller guitar), dyrke fitness sammen med en af mine venner og dyrker renactment kampsport i en kampgruppe som hedder "ASK" , to gange om ugen, som også er basseret i århus. Jeg er en meget udadvendt og åben person, og som i kan læse bruger jeg rigtig meget af min tid på at være social i de forskellige overnævnte sammenhænge, hvilket jeg er rigtig glad for .

Min ven Bjarki Max @Voldsomt anbefalede mig at søge ind i jeres guild, eftersom han er blevet rigtig glad for den, og så tænkte jeg, at det lød som en god ide. Er begyndt på wow igen efter en lille pause på et par måneder, hvor jeg startede en druid op, på Tarren Mill for at kunne spille med ham. Har ledt lidt efter en fast raiding guild efter jeg kom tilbage til Wow igen, ikke en der drøner derud af alle dage om ugen, men et par dage om ugen, hvor alt ikke er helt stresset, og der fortalte @Voldsomt om Team Exposure, hvilket lød meget som det jeg søgte. En ting der også betyder noget for mig er en aktiv guild, altså også socialt. Hvis bare sidder alene og ikke har nogen speciel aktiv/social guild, kan det godt gå hen og blive lidt kedeligt
    Min char, Weavera, er main resto druid med boomkin som 2nd specc (mest til at klare dailys og farme leather osv.). Den er pt ilvl 700. Jeg har raidet lidt i MoP, ikke meget seriøst, men en-to dage om ugen, ellers har jeg spillet on and off siden vanilla. Pt. er jeg 13/13 på normal og 3/13 på Hc. Jeg har været igennem alle Mythic dungeons med @Voldsomt og @Inkognito.

Jeg læser tacts op til når der skal raides, og lærer egentlig meget hurtigt, hvis jeg selv skulle sige det
    Jeg er meget god til at følge ordre, har bl.a. fået det ind med "ASK" de sidste to år, hvor vi tit træner i sektioner med commanders osv.

Håber i vil give min ansøgning et kig og håber i kan lide den.

Jeg har læst jeres regler, og accepter

Hilsen Daniel Adler - Weavera
    Last edited by North; 12-02-2016 at 17:30.

SD Medlem Forum Acolyte

Hej og velkommen til forum fin ansøgning der.

Tagger lige @Harpos og @Grynte som kommer forbi med lidt mere information

Fed ansøgning, Daniel! Vi har desværre ikke nået at spille vildt meget sammen endnu, men fra hvad jeg har set virker Daniel som en rigtig god spiller, og jeg ved også han fungerer udmærket socialt, da vi går i samme klasse og jeg har hørt stort set alle hans lamme jokes.... og derfor vil han også passe godt ind i SD
    Kan kun give dig en selv om den ikke helt tæller endnu

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til her på forum @Weavera,

rigtig fin ansøgning du har skrevet, det giver allerede et indtryk af hvem du er som person. Hvad slags musik spiller du, udover at det er på guitar? Og hvad for noget kampsport er det i re-enacter i ASK, bare alt det der ser spændende ud, eller er det noget særligt i går efter?

I løbet af de næste par dage kommer Harpos eller mig lige forbi med nogle flere informationer omkring trial forløbet og et tidspunkt til en mumble samtale. Indtil da er du selvfølgelig velkommen til at tøffe rundt på vores forum, joine vores mumble server og spille/snakke sammen med folk allerede. Der er LFR (HfC) med guilden i aften klokken 20, og hvis du er frisk kan du også dukke op til det

Mvh
    Grynte
    Øff

Mange tak! Jamen jeg spiller rigtig meget forskelligt, men dog mest hård rock og det hårdere Jamen ASK, er en Vikinge-reenact gruppe, så det er en kamp sport bygget på fortolkning af fund, for at prøve at gengive, hvordan de har slåsset den gang
    Okay det lyder bare i orden, jeg skal nok kigge efter Ville virkelig gerne, men har desværre lovet mig væk i aften, men fremover vil jeg med glæde deltage!

Hej igen @Weavera
    Her kommer der lidt flere informationer

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 15.02. klokken 19:30?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

Hey!
    Jeg vil godt kunne komme til mumble samtale der! Jeg regnede med at tage med på det normal run der var sat op her i dag!

Uh det var jeg sgu lige hurtig på aftrækkern! Skal til toto koncert i morgen og skal mødes med min far før, så kan sgu ikke lige nå det der :/ kan vi rykke det til tirsdag?

Quote Originally Posted by Weavera View Post
    Uh det var jeg sgu lige hurtig på aftrækkern! Skal til toto koncert i morgen og skal mødes med min far før, så kan sgu ikke lige nå det der :/ kan vi rykke det til tirsdag?
    Tirsdag klokken 19?
    Øff

Yeah det lyder fint!

Mange tak for normal raid i dag, det var hyggeligt!
    @Graphx @Fragglen @Supermis @Fedthaar @Voldsomt og jer andre!!

Super flink :-) passer godt ind :-)

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til

Yeah det var lige et hyggeligt eftermiddags-raid
    Øff

Mange tak! Det var det i hvert fald!

Tak for hyggelig og sjov BRF LFR @kafftastic @Lummer @Fragglen @Harpos

Forum Greenhorn

Selvfølgelig skal du da lige have en thumbs up med på vejen!

Mange tak!

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja tak for runs, det var sgu hygge.
    Du var da godt med på mumleren, så du få da lige en

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Tak for hyggelig og sjov BRF LFR @kafftastic @Lummer @Fragglen @Harpos
    hehe var @Harpos med? ham så jeg ikke var det ham Efix?
    Last edited by Lummer; 17-02-2016 at 17:22.
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Haha tusinde tak for nogle meget sjove Mythic dungeons @Fragglen, Voldsomt, Inkognito og Harpos!! Harpos jeg begynder at spare guld sammen

Haha tusinde tak for nogle meget sjove Mythic dungeons @Fragglen, Voldsomt, Inkognito og Harpos!! Harpos jeg begynder at spare guld sammen
    Ja god idé for ellers trækker jeg min Thumbs tilbage.
    Tak for nogle fantalastiske Myth. Runs du er helt sikkert SD materiale...

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Quote Originally Posted by Lummer View Post
    hehe var @Harpos med? ham så jeg ikke var det ham Efix?
    Kæft Dr. Von

Hehe tusinde tak!