Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 61

Thread: Ansøgning til Raidhold(?)

Forum Learner Selendin's Avatar

Default Ansøgning til Raidhold(?)

Dav..

Mit navn er Rune, 29år, uddannet webprogrammør og så spiller jeg en smule wow. Well, faktisk ikke så meget siden oktober, men det er er noget jeg har savnet, og vil starte på igen, derfor denne ansøgning. Jeg er pt. bosat i Albertslund, dog kun til ultimo februar, hvor jeg flytter tilbage til min fødeby, Nyborg, mens jeg søger job.

Når jeg ikke spiller wow, spiller jeg vandpolo i min fritid, eller bruger tiden på øl & premier league fodbold Spiller en del dota2 ranked/ability-draft samt cs:go når jeg virkelig keder mig.

Jeg har spillet siden vanilla, både hardcore, superduperhardcore og alt imellem det og casual. Har spillet i flere danske hold, heriblandt Insurgency som bl.a. var top på Tarren Mill i Cataclysm. Fra WoD's release til Oktober 2015, spillede jeg i The Hex Pistols, men efter et guildmerge med Bulwark gad jeg ikke carry dårlige spillere mere. Så jeg tog en længere pause. Jeg har erfaring med i baggagen som både class-leader, raid-leader, guild-master, novice-player, you name it, i've got it! Jeg er lidt af et konkurrence-menneske ihvertfald hvad angår wow, men det ser jeg kun som en god ting, for det vil gøre at 99% af mine præstationer i progress vil være 75th percentile eller derover.

Jeg spiller Feral Druid som main, eller gjorde indtil jeg stoppede, kan også godt spille andre specs eller classes, men Feral Druid er min foretrukne lige pt. og har været siden WoD's release (startede som Fury Warrior, men rerollede efter L100). Som sagt har jeg ikke spillet så meget siden Oktober 2015, og deraf har ikke valor-upgrades i alle items, men, ligger stadig på omkring 729ilvl, så burde være fint med.

Jeg har ikke talt med nogen på nogle af jeres raid-hold mht. optagelse, som jeg kan se at andre har via deres apps., jeg har ikke engang aktiveret min konto lige pt., jeg browsede bare igennem på wowprogress og så at i var igen åbne for ansøgninger.

Såvidt jeg ved, kender jeg kun 1 person i SD, hvilket er Dumas, som jeg spillede med i Rise of Odin i et land for længe siden. Der er sikkert også andre, men har efterhånden mødt så mange mennesker at det er svært at huske.

Tak fordi i gav jer tid til at læse dette, og vi ses vel omkring

Mvh

Hej @Selendin. Velkommen til forum! Fin ansøgning, bortset fra at reroll af Fury Warrior til Feral Druid er blasfemi!

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Hej Rune

Velkommen til. Fin ansøgning syntes jeg. Giver et godt indtryk af dig, og hvad du er for en. Tager lige @Grynte og @Harpos , som vil tage dig videre i processen. Held og lykke med din ansøgning.

When its dark enough, you can see the stars......

Quote Originally Posted by Cynhaeth View Post
    Hej @Selendin. Velkommen til forum! Fin ansøgning, bortset fra at reroll af Fury Warrior til Feral Druid er blasfemi!
    Tak. Men nej. Jeg startede ud som Warrior i WoD, gik i dungeons til gearing, og Fury var SÅ ringe i starten fordi man ingen Crit havde, så jeg tog min druid istedet

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

hey @Selendin

Velkommen til og held og lykke med ansøgningen.

Tagger lige @Dumas, så han kan se, at du har ansøgt

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Dumas et på ferie. Men velkommen til og held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Trainee

Hey Rune. Har din druid haft et andet navn, og i så fald hvad? Bliver nødt til at finde ud af, om du den jeg tror.

Quote Originally Posted by Ryo View Post
    Hey Rune. Har din druid haft et andet navn, og i så fald hvad? Bliver nødt til at finde ud af, om du den jeg tror.
    Hejsa

Før hed den Bearformdps, som nu er blevet taget af en fra Aftermath. Før det, kan jeg ikke lige huske. Tror jeg skiftede navnet på den efter sommers.

Edit: Tror faktisk den hed Suus før, som blev taget af en random Warrior.
    Last edited by Selendin; 15-02-2016 at 1:32.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa

Velkommen hertil. Rigtig fin ansøgning. Held og lykke med den.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til

Forum Convert Pingop's Avatar

Velkommen til forum og held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Hej @Selendin og velkommen til her på forum

fin ansøgning du har skrevet. Spiller du vandpolo på hygge-niveau eller tager i også til turneringer med det?

Nu skriver du, at du ansøger til et raid hold, men hvad forventer du udover raiding af et medlemskab hos Semper Danica?

I løbet af de næste par dage får du lidt mere informationer om trial-forløbet og et tidspunkt til en mulig mumble samtale af mig eller Harpos, som er vores rekrutterings sergeant.

Mvh
    Grynte
    Øff

SD Medlem Forum Trainee

Uhaa Rune, vores fortid er jo ikke den bedste. Jeg er gammel officer i ROO, gik under nicks milia og babaushka. Så kan du måske huske mig. Egentlig ville jeg nok smide et thumbs down på den her, da vi virkelig ikke var glade for hinanden. men vil hellere se tiden an, og lade tvivlen komme dig til gode.
    Last edited by Ryo; 15-02-2016 at 12:05.

Lige en hurtig kommentar: Dumas er blevet tagget i den her tråd, ikke fordi han er RL for TNT, men fordi Selendin selv har skrevet, at han kender ham, og for dermed at gøre Dumas opmærksom på, at der er en ansøger som han kender Til Selendins ansøgnings-samtale på mumble vil han blive introduceret til alle raid hold af den rekrutterings ansvarlige, men hans personlige bekendtskaber i guilden kan have en indflydelse på hvor han søger hen.

For lige at forklare det til dig @Selendin: Vi har en regel/aftale om, at nye ansøgere ikke må blive rekrutteret i deres ansøgningstråde, for bl.a. at alle raid hold har en fair chance lige at blive præsenteret.

@Ryo god ide lige at se tiden an
    Last edited by Grynte; 15-02-2016 at 11:43.
    Øff

Hov, lige en ting til. Du mangler at læse og acceptere vores regler og værdier, hvis du kan være enig i dem.
    Øff

Quote Originally Posted by Grynte View Post
    Hej @Selendin og velkommen til her på forum

fin ansøgning du har skrevet. Spiller du vandpolo på hygge-niveau eller tager i også til turneringer med det?

Nu skriver du, at du ansøger til et raid hold, men hvad forventer du udover raiding af et medlemskab hos Semper Danica?

I løbet af de næste par dage får du lidt mere informationer om trial-forløbet og et tidspunkt til en mulig mumble samtale af mig eller Harpos, som er vores rekrutterings sergeant.

Mvh
    Grynte
    Hej Grynte.

Jeg deltager i 2.divisionen på Sjælland samt fungerer som official i både 1. og 2.div for både mænd og kvinder. Og så tager vi til diverse turneringer. Vi var bl.a. i Steinfurt til drukturnering i September 2015, og på Minorca til Beach Polo i September 2014.

Forventer et godt kammeratskab, nogle fornuftige mennesker at snakke med - basicly et godt community med give'n'take.
    Last edited by Selendin; 15-02-2016 at 18:19.

Quote Originally Posted by Ryo View Post
    Uhaa Rune, vores fortid er jo ikke den bedste. Jeg er gammel officer i ROO, gik under nicks milia og babaushka. Så kan du måske huske mig. Egentlig ville jeg nok smide et thumbs down på den her, da vi virkelig ikke var glade for hinanden. men vil hellere se tiden an, og lade tvivlen komme dig til gode.
    Hejsa

Ehm. Okay. Lad mig sige det således; Jeg har ingen errindring af hvem du er, eller de navne du nævner du har brugt. Så no bad feels fra min side.

Quote Originally Posted by Grynte View Post
    Hov, lige en ting til. Du mangler at læse og acceptere vores regler og værdier, hvis du kan være enig i dem.
    Ehm, jeg har læst dem, hvis der er en 'accept'-knap nogle steder er den godt skjult Skulle jeg nævne at jeg havde læst og accepteret dem i min ansøgningstråd? If so, så er det gået over mit hoved. Jeg er ikke ligesom Drax the Destroyer, of whom nothing goes over his head, as his reflexes are so fast he'd catch them.

Edit:

Efter lidt nærstudering af andre apps osv. kan jeg se at jeg indeed slet ikke er så hurtig som Drax. Jeg beklager.
    Last edited by Selendin; 15-02-2016 at 17:45.

Nu ved jeg godt at jeg ikke har ansøgt om optagelse på et specifikt hold, da I jo har mere end eet raid-team, så jeg ved ikke lige hvorledes det fungerer. Men hvis et af jeres Mythic hold skulle have lyst til en lille kittycat med altid skarpe kløer og ren pels, som nogle gange også leger ugle og ugler mod månen, må I jo sige til
    I speak my mind. Rather be truthful than not.

Hvert raid hold har en tråd her på forum hvori der står hvem der er ansvarlig og hvor du kan læse lidt om holdene

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Pingop View Post
    Hvert raid hold har en tråd her på forum hvori der står hvem der er ansvarlig og hvor du kan læse lidt om holdene
    2 af dem står i det eksterne og 2 i det interne, så han kan ikke se dem alle endnu

Allright, for TnT holdet skald u have fat i mig @Dumas eller @Agge, exposure er vidst lingmao, står i kojner tråden at @Ratkuul er recruiter og tosserne er vidst @Agge, er sikker på alle de nævnte kan fortælle dig mere om holdende hvis du er nysgerrig

Quote Originally Posted by Pingop View Post
    Allright, for TnT holdet skald u have fat i mig @Dumas eller @Agge, exposure er vidst lingmao, står i kojner tråden at @Ratkuul er recruiter og tosserne er vidst @Agge, er sikker på alle de nævnte kan fortælle dig mere om holdende hvis du er nysgerrig
    Super.

SD Medlem Forum Apprentice

Hvilket niveau vil du gerne raide på? Hardcore, hygge eller midt imellem et sted?

Quote Originally Posted by Funnian View Post
    Hvilket niveau vil du gerne raide på? Hardcore, hygge eller midt imellem et sted?
    Well, nu ser jeg ikke mythic som hardcore, det er nærmere det antal tid man lægger i det der anlægger ordet hardcore, imo. Vil dog helst gerne fortsætte på mythic med min lille kat
    Last edited by Selendin; 16-02-2016 at 11:45.