Results 1 to 24 of 24

Thread: BDO bliver officielt spil i SD

Socialt Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Default BDO bliver officielt spil i SD

Kære SD

Vi har besluttet at Black Desert Online bliver et officielt spil fra dags dato. Det betyder vi danner en officiel spilledelse, fuldt spilforum, og at vi begynder at rekruttere til guilden. Spillet får en prøveperiode på 6 måneder, hvor vi så gerne skal have en aktiv spillerbase på 50+ medlemmer.

Grunden til vi har valgt BDO er at det er at spil der egner sig godt til SD. Det har mange elementer til alle typer spillere: PvE, PvP, crafting, trading, osv. Der køres daglige guildmissioner som alle levels kan deltage i, og alle bliver belønnet for at deltage. Det er et spil vi ser en fremtid i. Vi har i samtale med den nuværende ingame spilledelse kommet frem til at BDO er et spil med masser af potentiale og rekrutteringsmuligheder.

Vi har i forbindelse med dette fundet et andet dansk guild, Danos, at merge med. Danos deler vores værdier, og ved at merge med dem står vi meget stærkere i et spil der belønner en aktiv guild. Vi har haft nogle gode konstruktive samtaler med deres ledelse, og har fået aftalt hvordan mergeren skal foregå:

• Første skridt er den her udmelding til jer. Danos' ledelse gør det samme til deres medlemmer.
    • Næste skridt er at vi inviterer Danos til SD guilden ingame i aften efter kl. 20. Det drejer sig om ca. 25 personer.
    • Danosmedlemmerne har derefter 14 dage til at se SD og mergeren an, og hvis de kan lide os, og omvendt, skal de skrive en ansøgning på vores ansøgningsforum.
    • Da det er et merge, og derfor en gensidig aftale, giver vi noget dispensation i forhold til ansøgningskravene. Vi forventer selvfølgelig at de overholder vores 5 værdier, og at de er 18+, men vi vægter deres aktivitet i guilden højere end antallet af thumbs up de får.

De personer der får lidt dispensation til ansøgningerne er de personer der nu (øjebliksbillede) er i Danos, samt de medlemmer vi har i den nuværende SD BDO guild, der ikke allerede er medlemmer. Dvs. både gamle SD'ere og nye folk. Fremadrettet gælder de sædvanlige ansøgningsprocedurer.

Vi ser det her som et frisk pust i SD, hvor vi får styrket vores guild. Vi håber derfor at i alle vil byde de kommende nye medlemmer velkomne til SD, så vi kan få en stærk ny spilafdeling op at køre.

Mht. folk der spiller BDO i en anden guild end SD gør vi som vi hart gjort tidligere i lignende situationer, hvor de får lov til at blive i deres nuværende guild, såfremt de ønsker det.

Vi har nået til denne fremgangsmåde for mergeren med Danos, baseret på de nuværende omstændigheder, samt tidligere overvejelser og erfaringer med mergers mellem SD og andre guilds.

Dermed tager BDO nu titlen, som SD's første spil i Opstart. Reglerne omkring spil i opstart kan I læse mere om her. Som I kan se, så giver vi lidt dispensation fra nogle af reglerne. Grunden er at vi virkelig tror på, at SD har MEGET brug for et nyt spil, nyt aktivitet og noget nyt blod, både blandt medlemmer, men også i ledelsen. Så nu giver vi den gas, og gør alt hvad vi kan for at BDO bliver en succes

Har I spørgsmål er I velkommen til at stille dem i tråden her, eller via PM til en officer eller rådsmedlem
    Currently playing: Fallout 4, EQ2, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Forum Elder Cookiebo's Avatar

Sådan ! Fedt!

Socialt Medlem Forum Acolyte saks's Avatar

Fedt ! Spændende !

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar
    Spil
    BDO

Lækkert :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Kanon

Lang tid siden jeg har spillet et spil, hvor jeg har hygget mig så meget ingame og der er lidt for alle, om man er til PvE,PvP,crafting, trading, achievements hunting eller det hele på en gang.
    Og nu SD bliver officiel ingame, er der mulighed for at vi også kan blande os, når der åbnes op for at guilds kan indtage nodes og andre områder, som giver bonusser til guilden.

Når man tænker på spillet har været ude i så kort tid i EU/NA er det vildt at tænke på hvor meget der egentligt er at lave ingame.

til Semper Danica som officiel guild i Black Desert Online.

Socialt Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Det lyder sku godt jeg har ikke spillet siden the division kom ud.. Men regner stærkt med at komme tilbage

SD Medlem Forum Neophyte
    Spil
    WoW

Sådan

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Det lyder sku godt jeg har ikke spillet siden the division kom ud.. Men regner stærkt med at komme tilbage
    Same Har dårlig samvittighed over ikke engang at logge ind for at afk-fiske ;p
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Socialt Medlem Forum Learner Monark's Avatar

Det lyder bare mega fedt. Glæder mig til at starte op når min søn ikke længere har kolik.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Quote Originally Posted by Monark View Post
    Det lyder bare mega fedt. Glæder mig til at starte op når min søn ikke længere har kolik.
    nitte
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Warden Caligo's Avatar

Super nyhed!

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Apprentice Eckhunter's Avatar

lyder rigtig godt

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar
    Spil
    WoW

SD Medlem Forum Apprentice
    Spil
    WoW

God nyhed Held og lykke til BDO afdelingen.

så må man jo heller for lavet en genansøgning til SD.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Quote Originally Posted by chrella View Post
    så må man jo heller for lavet en genansøgning til SD.
    kunne ikke helt forstå hvorfor du gik i første omgang. men det blir en auto thumb fra mig og en del andre vil jeg mene
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Officer Forum Convert Locoid's Avatar
    Spil
    WoW

Fantastisk spil. Glæder mig til se hvor langt det kan gå. Fra min side kan det gå rigtig langt. et spil der passer godt ind som guild
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

Socialt Medlem Forum Adept Amute's Avatar

Det er Lækkert , kan se Nerror allerede har oprettet en group til BDO, så skal folk bare huske at joine den så vi kan se hvor mange der spiller BDO
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    kunne ikke helt forstå hvorfor du gik i første omgang. men det blir en auto thumb fra mig og en del andre vil jeg mene
    sådan: http://www.semperdanica.dk/threads/5...%B8gning-(BDO)
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Socialt Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

wow der kan man bare se.... fedt fedt!
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Skal lige se om jeg kan få sparet lidt sammen til spillet det virker dog noget avanceret og ikke bare lige noget at hoppe ud i uden den store viden, så det er lidt skræmmende at skulle gå i gang med men godt at høre at SD får endnu et officielt spil igen, da det ser lidt sparsomt ud med spil pt.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Socialt Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Quote Originally Posted by JesperM View Post
    Skal lige se om jeg kan få sparet lidt sammen til spillet det virker dog noget avanceret og ikke bare lige noget at hoppe ud i uden den store viden, så det er lidt skræmmende at skulle gå i gang med men godt at høre at SD får endnu et officielt spil igen, da det ser lidt sparsomt ud med spil pt.
    Det er ikke så avanceret, man kan sagtens bare gå til det.. og der er egentlig altid nogen online hvis man alligevel har spørgsmål
    Øff

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar
    Spil
    BDO

Quote Originally Posted by JesperM View Post
    Jeg er en gammel nisse og kan på ingen måde gennemskue alle de muligheder og dybde der er i spillet, men for s.... hvor jeg hygger mig :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Quote Originally Posted by Blamage View Post
    Jeg er en gammel nisse og kan på ingen måde gennemskue alle de muligheder og dybde der er i spillet, men for s.... hvor jeg hygger mig :-)
    De beginners guides var ikke ligefrem beginner relateret som jeg har set men godt at vide selv om man er lost i de muligheder er der mulighed for sjov og ballade.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.