Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42

Thread: Chrella genansøgning (BDO)

Forum Senior Executie's Avatar

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Ja og herfra en af de fingre 👍

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Christian.

Fedt at se din genansøgning! Den er jeg glad for at se

Jeg skynder mig at skrive på det interne at du har ansøgt, så dem der ikke har opdaget at du genansøger kan komme forbi og hilse på. Så er du ihvertfald klar til at kunne genansøge til BDO når ledelsen i spillet er fastsat og klar til at tage imod ansøgninger.

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hej Christian.

Fedt at se din genansøgning! Den er jeg glad for at se

Jeg skynder mig at skrive på det interne at du har ansøgt, så dem der ikke har opdaget at du genansøger kan komme forbi og hilse på. Så er du ihvertfald klar til at kunne genansøge til BDO når ledelsen i spillet er fastsat og klar til at tage imod ansøgninger.

Held og lykke!
    Hilsen Trine.
    Takker.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Nå Christian @chrella.

Der gået et par dage, og jeg har ikke hørt noget negativt fra nogen omkring din genansøgning.

Derfor afslutter jeg dig hermed, og du kan fortsætte dit videre ansøgningsforløb som normalt.

Held og lykke i BDO.

Hilsen Trine.

Jeg tagger lige @lange @Serenity og @Locoid, så jeg er sikre på at de ser at du er klar til dem
    Last edited by Trine; 29-03-2016 at 20:42.

Forum Convert Locoid's Avatar

Hej igen @chrella

Her kommer der lidt flere informationer

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale? Jeg kan fra Fredag kl 10 til Søndag aften.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Locoid og ellers kan du også henvende dig til @lange

Mvh
    Locoid
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

Hey @Locoid

Ved ikke 100% om jeg kommer på fredag, det kommer lidt an på, om et bestemt spil, når at komme ud, så jeg kan stream det om fredagen, sammen med min datter. Ellers er jeg på lørdag og søndag.

Forum Convert Locoid's Avatar

Super så snakkes vi lige ved
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Kan kun sige til chrella

Og bare bliv en anden gang, det gør det hele meget nemmere
    "Med tid kommer rod"

Quote Originally Posted by Electricardo View Post
    Kan kun sige til chrella

Og bare bliv en anden gang, det gør det hele meget nemmere
    Tror jeg også bare jeg gør en anden gang, det ser ud til at de kære officer, fra BDO får, tralvt med alle de nye ansøgere, der er kommet.

Havde en hyggelig aften i går både inde på mumble hvor jeg lærte @Blamage faktisk hed Blåmåge og vi fik snakket lidt om, det der med som ny at spørge om til sin ansøgning.

Fik også skrevet lidt med folk i guild chatten, der gik dog lidt tid inden jeg fandt ud af, at den ene jeg snakkede med var @Nerror .

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Quote Originally Posted by chrella View Post
    Havde en hyggelig aften i går både inde på mumble hvor jeg lærte @Blamage faktisk hed Blåmåge
    DAMMM you :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Skal self tilbage i SD
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

SD Medlem Forum Convert Borias's Avatar

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Chrella får lige en fra mig også

Hey alle sammen

Undskyld jeg ikke har været så aktiv i BDO, som jeg havde håbet, men det skyldes primært 2 ting.

1. Min datter skal konfirmeres her den 24 april, så vi har lidt travlt, med forberedelserne.
    2. Det går fremad for os (mig og mine piger) på YT vi har snart rundet 200 subs, hvilket er helt fantastisk, det betyder dog også at, vi arbejder på at blive endnu bedre til det.

Jeg satser, på at begynde lidt mere igen i BDO og jeg har også en ide til hvordan jeg kan bruge det til min YT kanal.

SD Medlem Forum Convert Borias's Avatar

Quote Originally Posted by chrella View Post
    Hey alle sammen

Undskyld jeg ikke har været så aktiv i BDO, som jeg havde håbet, men det skyldes primært 2 ting.

1. Min datter skal konfirmeres her den 24 april, så vi har lidt travlt, med forberedelserne.
    2. Det går fremad for os (mig og mine piger) på YT vi har snart rundet 200 subs, hvilket er helt fantastisk, det betyder dog også at, vi arbejder på at blive endnu bedre til det.

Jeg satser, på at begynde lidt mere igen i BDO og jeg har også en ide til hvordan jeg kan bruge det til min YT kanal.
    Sådan er det jo nogle gange. IRL kommer jo før spillet, jeg har heller ikke været så meget på da jeg har skulle hjælpe min kone med at lave pynt til din datter's konfimation