Results 1 to 25 of 25

Thread: Ansøgning til SD BDO. Swanlee

Post Ansøgning til SD BDO. Swanlee

Hola Semper Danica

Navnet er Jesper, og jeg er en frisk og frejdig gut på 20 år, der bor i byen Hedehusne på sjælland. Jeg har lige afsluttet gymnasiet, og nu arbejder jeg i den lokale netto i
    byen for at tjæne lidt moneler(penge).I min fritid nyder jeg at dyrke motion i form af vandring, løb og cykling, derudover spenderer jeg selvfølgelig også en god del af min
    fritd på BDO . Jeg er en del af Danos grupen, der har merged med Semper Danica i BDO. Jeg har dog været på
    ferie under processen,og joiner derfor først nu. Af samme grund er der nok ikke mange, der har stiftet bekendtskab med mig på nuværende tidspunkt, men jeg håber at hilse på
    jer i den kommende tid.

Semper Danica kan af mig forvente en dedikeret spiller, der meeget gerne hjælper med guild missioner, raiding osv. og håber på at kunne dele min spilglæde for BDO med resten
    af SD. Jeg har tilegnet mig stor viden inden for BDO, og man kan derfor altid komme til mig, hvis man har brug for hjælp. Jeg har i andre MMO's været både officer og GM.
    Herunder bla. world of warcraft, hvor jeg har været RL , dog har guildene altid faded ud. Jeg stræber altid efter optimere mig selv som spiller, og fører guilden/gruppen jeg er en del af frem ad.

Det i har bygget op i SD, virker for mig unikt og holdbart, og er noget jeg meget gerne ser mig selv som en del af.
    Jeg er generelt ret aktiv på mumble og lignende og har været inde på jeres mumble og hilse på et par gange.

Jeg har læst de 5 værdier og forum reglerne, hvvilket er noget jeg helt klart kan stå inden for.
    Jeg håber på, at jeg med min ansøgning har givet et indtryk af, hvordan jeg er som person og computerspiler.

Se gerne bort fra diverse stavefejl og grammatiske fejl, da jeg har en lille grad af ordblindhed :P

Mvh. Jesper (y)
    Last edited by Swanlee; 29-03-2016 at 10:34.

Forum Convert

Hej Jesper,

Fin ansøgning, og godt at se endnu en aktiv Mumble bruger i BDO. Jeg ser frem til at spille med dig i BDO
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

Forum Warden Lingmao's Avatar

Edit:
    så fik jeg lige tid til at skrive lidt mere.

sad og snakkede med swanlee det meste af en aften, han er helt nede på jorden og behagelig at snakke med.
    helt sikkert endnu en god fremtidig SD medlem
    Last edited by Lingmao; 30-03-2016 at 22:39.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til her på forum @Swanlee

Fin ansøgning du har skrevet, hvis du ikke havde nævnt at du var ordblind havde jeg ikke kunnet gætte mig frem til det

I løbet af de næste par dage vil du modtage nogle flere informationer om trial forløbet her i guilden.

Mvh
    Grynte
    Øff

Jo tak for velkomsten her på forumet og tak til thumbs up indtil videre Håber jeg kommer gennem nåløjet

SD Medlem Starship Enterprise Lummer's Avatar

Velkommen til og Held og lykke med ansøgningen
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Forum Convert Locoid's Avatar

Hej @Swanlee
    Her kommer der lidt flere informationer

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Du er fra dagens dato officielt kommet på trial her i SD, og den varer en måned. Da du er kommet ind på særlige regler i sammenhæng med merget mellem Danos og SD skal du ikke samle et minimumsantal af thumbs up fra vores medlemmer. Vi vil dog stadig se noget aktivitet fra dig i løbet af den her måned, for at se om du er kommet godt på plads i guilden.(Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Når du får spillet eller snakket med SD medlemmer vil vi gerne bede dig om, at du tagger dem i din ansøgning-tråd her på forum, så vi kan følge med i din aktivitet, og så medlemmerne kan give dig noget positiv respons.
    - For at tagge en spiller skriver du @Navnet i en post på forum, og så får det pågældende medlem en notifikation omkring det.
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.

En af de nemmeste måder til at komme i kontakt med andre guild-members, er at spille sammen med dem. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons.

Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet /w Locoid og ellers kan du også henvende dig til @lange

Mvh
    Locoid
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

Forum Convert

@Swanlee, velkommen på trial :-)
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

Tak for alle velkomsterne. Er der et sted jeg kan se alle medlemmere navne, så jeg kan tag dem jeg har spillet/snakket med?(svært at huske de præcise navne)
    Last edited by Swanlee; 02-04-2016 at 10:09.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Quote Originally Posted by Swanlee View Post
    Tak for alle velkomsterne. Er der et sted jeg kan se alle medlemmere navne, så jeg kan tag dem jeg har spillet/snakket med?(svært at huske de præcise navne)
    Vi har en liste på det interne BDO forum hvor der er en del som har skrevet sig på, men ellers er det en god ide at tage et screenshot af Mumble, hvis man har snakket og spillet samtidig, da folk der for det meste bruger deres forum navne. Så når du har spillet med nogen, tage et screenshot, gem det i paint hvis du ikke med det samme kan skrive navnene ned, og så har du dem liggende
    Øff

Super fed fyr men ikke så super en Berserker

herfra

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Swanlee skal da også lige have en

SD Medlem Forum Elder

Sikkert flink, men jeg vil understrege at vi i SD i mange år har været kendt for at vise hensyn ingame.

Ville være ked af at det rygte skulle ødelægges uden det var noget vi havde aftalt på forhånd

Mvh
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Quote Originally Posted by xlausen View Post
    Sikkert flink, men jeg vil understrege at vi i SD i mange år har været kendt for at vise hensyn ingame.

Ville være ked af at det rygte skulle ødelægges uden det var noget vi havde aftalt på forhånd

Mvh
    Dette er en ansøgningstråd og det du har skrevet er ikke særligt konkret og mildest talt umuligt at reagere på. Hvad er det præcis du hentyder til ? Evt. tag den med en officer som så kan tage den videre derfra.

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Jeg har lige talt med Swanlee, og jeg opretter nu en PM med de involverede og BDO ledelsen, så vi kan få det afklaret.

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

• Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Medlem Forum Convert Impetuz's Avatar

herfra ��, jeg manglede en hånd til en Coop, og swanlee var der med det samme som eneste man og vi fik løst opgaven

Quote Originally Posted by Impetuz View Post
    herfra ��, jeg manglede en hånd til en Coop, og swanlee var der med det samme som eneste man og vi fik løst opgaven
    Du siger Bare til, hvis det skulle være en anden gang Vi berserkers må holde sammen, imod alle de wizards og rangers.
    Last edited by Swanlee; 20-04-2016 at 13:01.

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Fra den ene berserker til den anden

Har kendt Swanlee i mange år og kan kun tale godt om ham. Hjælpsom, engageret og fuld af godt humør

Doven, kedelig, antisocial uhjælpsom, nik og jay, negativ, langsomt, enspænder og pessimistisk.. Alle de her ting ser jeg heldigvis ikke hos den gode Swanlee aka. Samu aka. Horse boy, aka bdo’s svar på Justin B. aka. Jesper.

Så jeg sender gerne ham en masse og lidt