Results 1 to 24 of 24

Thread: Ansøgning til SD i BDO

SD Medlem Forum Apprentice bOOmer's Avatar

Default Ansøgning til SD i BDO

Hej igen igen igen.....igen

bOOmer her. Ex-SD´er fra forskellige MMO´s, bl.a. WOW og SWTOR. Ex-SD´er fordi jeg ville prøve at lave min egen lille hygge guild med et par RL venner (i SWTOR)....men det løb hurtigt ud i sandet samtidig med lysten til spillet. Så har ikke spillet mange MMO´s på det sidste, indtil BDO dukkede op. Og jeg er hooked!

Jeg har været et aktivt medlem på det åbne forum, hvor jeg hyppigt har fulgt med i diverse diskussioner og debatter. Fanger mig selv i at være rimelig meget på forummet, hvilket jeg nyder da jeg synes det er nogle hyggelige personer der findes herinde, og der generelt er en god atmosfære. Har spillet lidt Life Is Feudal med et par stykker af jer, og ellers bare hygget.

Jeg er 37 år gammel, uddannet skuespiller, men arbejder som landmålermedhjælper.
    Er dog i gang med en musical med premiere nu på torsdag, hvor vi spiller frem til d. 16/4. Og har mødt den sødeste pige, som også er med i musicalen, så er lidt hæmmet og presset med BDO tid i øjeblikket. Men jeg skal helt sikkert ind i den verden igen og igen. Det spil fejer benene væk under mig, gang på gang!

Ellers håber jeg at I vil tage imod mig igen igen igen.....og håber ikke at al det ud og ind gennem hoveddøren er al for forvirrende.

De bedste hilsner fra Michael aka. bOOmer!

Spring is coming!

PS: Er selvfølgelig indforstået med de 5 værdier

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen tilbage @bOOmer

Jeg tagger lige @Trine og @Hindbær, de er de første 2 som lige tager sig af din genansøgning.

Held og lykke med den
    Øff

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Du skal have en med det samme :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Forum Convert