Results 1 to 24 of 24

Thread: Ansøgning til SD i BDO

SD Medlem Forum Apprentice bOOmer's Avatar

Default Ansøgning til SD i BDO

Hej igen igen igen.....igen

bOOmer her. Ex-SD´er fra forskellige MMO´s, bl.a. WOW og SWTOR. Ex-SD´er fordi jeg ville prøve at lave min egen lille hygge guild med et par RL venner (i SWTOR)....men det løb hurtigt ud i sandet samtidig med lysten til spillet. Så har ikke spillet mange MMO´s på det sidste, indtil BDO dukkede op. Og jeg er hooked!

Jeg har været et aktivt medlem på det åbne forum, hvor jeg hyppigt har fulgt med i diverse diskussioner og debatter. Fanger mig selv i at være rimelig meget på forummet, hvilket jeg nyder da jeg synes det er nogle hyggelige personer der findes herinde, og der generelt er en god atmosfære. Har spillet lidt Life Is Feudal med et par stykker af jer, og ellers bare hygget.

Jeg er 37 år gammel, uddannet skuespiller, men arbejder som landmålermedhjælper.
    Er dog i gang med en musical med premiere nu på torsdag, hvor vi spiller frem til d. 16/4. Og har mødt den sødeste pige, som også er med i musicalen, så er lidt hæmmet og presset med BDO tid i øjeblikket. Men jeg skal helt sikkert ind i den verden igen og igen. Det spil fejer benene væk under mig, gang på gang!

Ellers håber jeg at I vil tage imod mig igen igen igen.....og håber ikke at al det ud og ind gennem hoveddøren er al for forvirrende.

De bedste hilsner fra Michael aka. bOOmer!

Spring is coming!

PS: Er selvfølgelig indforstået med de 5 værdier

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen tilbage @bOOmer

Jeg tagger lige @Trine og @Hindbær, de er de første 2 som lige tager sig af din genansøgning.

Held og lykke med den
    Øff

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Du skal have en med det samme :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Forum Convert

Godt at se din ansøgning, og du skal helt sikkert også have en , selv om den nok havde mere værdi, hvis jeg var fuldgyldigt medlem :-)
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Har været aktiv på forum i så lang tid uden at være en del af SD!
    Synes bestemt han skal ind igen !

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Velkommen tilbage!

Det er mig, der kommer til at stå for din genansøgning her til at starte med. Din genansøgning kommer til at stå et par dage, hvor folk kan komme forbi og sige hej. Jeg vil skrive i den interne tråd og gøre opmærksom til andre SD-medlemmer, som ikke lige har set din ansøgning, at du har genansøgt.

Hvis alt går godt, og der ikke kommer negative thumbs fra medlemmerne, så sendes du videre til @Grynte og @Harpos.

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Han skal da ha en
    PS. Stavefejlene er helt gratis

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Endnu en Sd'er vender tilbage
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Har været aktiv på forum i så lang tid uden at være en del af SD!
    Synes bestemt han skal ind igen !
    Præcis min tanke & der kommer også en herfra Boomer

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Sæføli en

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Du får lige en fra mig.

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Så er dagene vist også gået og der har ingen indvendinger været, så du sendes trygt videre i systemet til @lange @Serenity og @Locoid

Held og lykke videre med ansøgningen

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

SD Medlem Forum Convert Borias's Avatar

Du får da også lige fra mig.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Ingen dårlige minder når det kommer til Boomer så helt klart ikke noget problem at give en
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Tak skal i have

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Har aldrig spillet med dig @bOOmer, men du har altid givet et rigtig positiv indtryk ud fra din aktivitet på forum. Generelt synes jeg det er fedt, at du har holdt ved SD så længe selvom du ikke har været medlem.

Jeg er helt sikker på, at du hører til under SD's fane, så en kæmpe herfra.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Convert Locoid's Avatar

Hej @bOOmer

Her kommer der lidt flere informationer

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Du er fra dagens dato officielt kommet på trial her i SD, og den varer en måned. Da du er kommet ind på særlige regler i sammenhæng med merget mellem Danos og SD skal du ikke samle et minimumsantal af thumbs up fra vores medlemmer. Vi vil dog stadig se noget aktivitet fra dig i løbet af den her måned, for at se om du er kommet godt på plads i guilden.(Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Når du får spillet eller snakket med SD medlemmer vil vi gerne bede dig om, at du tagger dem i din ansøgning-tråd her på forum, så vi kan følge med i din aktivitet, og så medlemmerne kan give dig noget positiv respons.
    - For at tagge en spiller skriver du @Navnet i en post på forum, og så får det pågældende medlem en notifikation omkring det.
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.

En af de nemmeste måder til at komme i kontakt med andre guild-members, er at spille sammen med dem. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons.

Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet /w Locoid og ellers kan du også henvende dig til @lange

Mvh
    Locoid
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

Forum Convert

Velkommen på trial, @bOOmer
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

Jeg takker @Locoid og @Serenity

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Tænkte lige at jeg ville opdatere lidt herinde.

Jeg har haft lidt travlt i et par uger mht. en musical jeg medvirkede i. Den er nu overstået, så der er mere tid til BDO igen. Er oppe på en lvl 37 Berserker, og venter med længsel til ninjaen kommer.
    Var på en hyggelig fisketur med en del SD´ere i går. Var på mumble samtidig og lyttede mest. Med tiden skal jeg nok sige mere

Har kopieret navnene fra @Steffi ´s ansøgning, da det jo var de samme der var med:

@Beerbelly @Blamage @Brix @Caoder @Edacou @Enfo @Galvanice @Grymok @Joko @lange @Locoid @Lykk3 @Maggius @Mythopia @Nerror @Regio
    @Rotten_Hex @Wabbit

Glæder mig allerede til næste gang.

God aften til jer

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Quote Originally Posted by bOOmer View Post
    Tænkte lige at jeg ville opdatere lidt herinde.

Jeg har haft lidt travlt i et par uger mht. en musical jeg medvirkede i. Den er nu overstået, så der er mere tid til BDO igen. Er oppe på en lvl 37 Berserker, og venter med længsel til ninjaen kommer.
    Var på en hyggelig fisketur med en del SD´ere i går. Var på mumble samtidig og lyttede mest. Med tiden skal jeg nok sige mere

Har kopieret navnene fra @Steffi ´s ansøgning, da det jo var de samme der var med:

@Beerbelly @Blamage @Brix @Caoder @Edacou @Enfo @Galvanice @Grymok @Joko @lange @Locoid @Lykk3 @Maggius @Mythopia @Nerror @Regio
    @Rotten_Hex @Wabbit

Glæder mig allerede til næste gang.

God aften til jer
    Mange tak for opdateringen Lyder godt at du umiddelbart befinder dig vel her i SD.
    Desværre er det sidste jeg har hørt at Ninjaen først kommer til juli havde nemlig også selv planer om at skifte main fra witch til ninja når den en gang kommer.. men er kommet lidt i tvivl nu grundet invisteret tid og penge i witchen ^^

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

So long, and thanks for all the fish Steffi's Avatar

Det er bare helt i orden,
    Rigtig god dag til dig

Jeg lever stadig
    Følger stadig med i BDO, hvor jeg dog ikke er så aktiv atm. Men hvis ninjaen snart kommer, så bliver jeg rimelig aktiv igen.

Er dog på ferie i næste uge.

Det var en lille sommeropdatering fra mig