Results 1 to 8 of 8

Thread: SnowRaccoons ansøgning til SD (BDO)

Default SnowRaccoons ansøgning til SD (BDO)

Hey SD!

Mit navn er Alex Larsen. Jeg er 23 år og bor i Aalborg. (Er dog ikke nordjyde, kommer fra Lolland!)

Jeg har læst Semper Danicas Regler for optagelse, Forum regler og jeg accepterer Semper Danicas 5 værdier.

Hvordan jeg er som person...ehh. Tror det er nemmest at beskrive ved også at nævne min uddannelse. Jeg er i gang med en kandidat i Informationsvidenskab og Kulturformidling, som virkelig bare er en alt for fancy måde at sige “Bibliotekar” på. Jeg har altid gerne ville arbejde på et bibliotek/som bibliotekar, og i starten var det nok primært, fordi jeg holdt meget af bøger. Efterhånden som jeg voksede lidt væk fra bøgerne og mere over mod spillene, blev det selve konceptet ved biblioteket som holdt mig interesseret.

Da jeg så endelig startede på uni, og vi blev spurgt om, hvorfor vi havde valgt den uddannelse, gik det op for mig, hvorfor jeg gerne ville være bibliotekar. En håndfuld af de andre på holdet nævnte deres kærlighed til bøger som grunden til deres valg, men det var jeg jo vokset væk fra. Mit svar var, at jeg faktisk bare gerne ville hjælpe andre, og lære dem hvordan de kan hjælpe dem selv.

Så jeg vil beskrive mig selv som hjælpsom. Hvis jeg kan hjælpe med noget, er jeg ofte frisk på at give en hånd med. Det er også dette jeg føler jeg kan tilbyde SD, at være et hjælpsomt medlem.

I forhold til spilerfaring har jeg nok en del egentlig. Det er min primære hobby og spiller alle mulige slags spil. Fra små tidsfordrivere på mobilen til store kedelige tunge spil på computeren. Jeg har dog en forkærlighed for FPS og puzzle-genren, altså udover at hygge i MMOs.

Udover min uddannelse og nogle få timers studiejob om ugen, bruger jeg også en del tid på spilsiden Kongregate, hvor jeg er moderator i den danske chat. Det primære “arbejde” der ligger i at bede børn om at undlade at spamme “pik” og “patter”. Udover den slags børn er der dog en god flok hyggelige personer, som jeg også holder af at skrive med.

Skal nok også lige nævne, at jeg kommer fra Danos-guilden (Tak for fedt merger!).

Jeg er ikke så konkurrence-orienteret, så jeg er helt klart også til den mere casual/sociale del af spilverdenen/SD. Det kommer helt klart af, at jeg bare godt kan lide at slappe af, når jeg spiller.

En ting jeg også skal huske at nævne er forresten, at jeg ikke bruger så mange voicechat funktioner, altså generelt. Jeg kan sagtens komme på en enkelt gang i ny og næ - Men ellers holder jeg mig til skrift. Jeg har det med at komme til at snakke ret højlydt, og det fungerer ikke så godt, når man bor sammen med kæresten i en ikke gigantisk lejlighed. Skal helst ikke genere hende unødvendigt meget :P

PS, hvis jeg kommer til at skrive Alex2life nogen steder, så er det fordi det er mit handle andre steder på nettet!

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    Rigtig fin ansøgning du har fået lavet..

Held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Hej Alex, og velkommen til

Jeg kan allerede nu give dig en Thumbs up da jeg jo kender dig fra Kongregate hvor jeg også selv har været moderator... Det er en ret lille verden!

Godt at se dig herinde

Held og Lykke med ansøgningen

Forum Convert

Hej Alex,
    Held og lykke med din ansøgning, den ser ganske fin ud
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

hej velkommen til forum fin ansøgning.

Forum Convert Locoid's Avatar

Velkommen til @SnowRaccoon
    Fin ansøgning du har kommet med.

Her kommer der lidt flere informationer

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Du er fra dagens dato officielt kommet på trial her i SD, og den varer en måned. Da du er kommet ind på særlige regler i sammenhæng med merget mellem Danos og SD skal du ikke samle et minimumsantal af thumbs up fra vores medlemmer. Vi vil dog stadig se noget aktivitet fra dig i løbet af den her måned, for at se om du er kommet godt på plads i guilden.(Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Når du får spillet eller snakket med SD medlemmer vil vi gerne bede dig om, at du tagger dem i din ansøgning-tråd her på forum, så vi kan følge med i din aktivitet, og så medlemmerne kan give dig noget positiv respons.
    - For at tagge en spiller skriver du @Navnet i en post på forum, og så får det pågældende medlem en notifikation omkring det.
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.

En af de nemmeste måder til at komme i kontakt med andre guild-members, er at spille sammen med dem. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons.

Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet /w Locoid og ellers kan du også henvende dig til @lange

Mvh
    Locoid
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

Tak for svarene folkens

Og jeg regner ikke med at gøre mig selv negativt bemærket så det burde gå :P

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar