Results 1 to 24 of 24

Thread: Genansøgning til SD, BDO

Default Genansøgning til SD, BDO

Hej Alle

Så er jeg begyndt at spille igen.. og igen sammen med hustruen Anja og vennen Jimmy

Kærligheden til MMO, fornægter sig ikke, så derfor denne ansøgning :-)

Jeg hedder Jonas, er 47 og en gammel kending af SD. men røg ud på grund af inaktivitet- da ESO døde Jeg har gennem årene spillet en del, også sammen med SD medlemmer. Af disse spil har det været ESO og WOW og Lotro, dog uden at være en del af SD da der var lukket for medlemmer på dette tidspunkt.

Jeg har læst og er indforstået med regler for optagelse, forum og accepterer SD's 5 værdier.

Jeg er en gut, der bor i Albertslund, til hverdag arbejder jeg som pædagog. Jeg har sammen med min gode ven Jimmy (Serenity) og min hustru spillet MMO i ca. 10 år. Jeg er en rolig fyr, en der er god for en joke, og til at hjælpe til, hvis jeg kan - lad mig dog aldrig vise vej, for så er jeg sikker på at vi farer vild, eller dør
    . Jeg er som oftest i godt humør, er kendt for mine hurtige replikker og mit glimt i øjet, selvom dette kan være svært at se, når man spiller ...

Jeg er gift med Anja, og vi har sammen 3 børn, selvom de nu er blevet meget store.. Når jeg ikke arbejder, bruger jeg tiden med at være sammen med vores unger- jeg er en notorisk læsehest af nordiske kriminalromaner..elsker at læse og nyder en god ostemad imens. Derudover er vores families store passion, at køre på motorcykel.. både fruen og jeg har en, og vores ferier går med at pakke cyklerne og rejse rundt i Europa.

Skal jeg komme med en enkelt (måske 2) kedelig kommentarer om mig selv, så er jeg totalt uteknisk, så I må desværre ikke forvente at jeg kan svare på computerspørgsmål eller spørgsmål omkring mumble :-). Heldigvis er der visse mennesker i SD der kender mine begrænsninger. og så har jeg nævnt at jeg ingen retnings sans har, så Løb aldrig efter mig ingame, selvom jeg påstår at jeg kender en smutvej

Jeg kan tilbyde SD en stabil og aktiv spiller, der tidligere har været med i SD. Forhåbentligt med gode minder fra jer andre spillere af.

Jeg vil gerne være en del af SD igen, da det er et hyggeligt broderskab
    Et sted hvor man er sammen omkring MMO. Jeg håber dette kan lade sig gøre.

Jeg er ganske opmærksom på at det at være en del af SD er at være aktiv på forum, hvilket jeg er opmærksom på

Jeg er ven af @Serenity og kender visse af jer igennem diverse MMO

Jeg er og har været medlem af guilden de sidste 3-4 uger og er derfor kommet ind før det blev et officielt SD spil

Håber vi ses ingame

Jonas aka Mythopia
    Last edited by Mythopia; 09-04-2016 at 22:47. Reason: nyt

Forum Convert

Hej og velkommen tilbage, Jonas. Jonas er en meget fin og hyggelig fyr og er altid meget hjælpsom. Et stort herfra
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

fra mig :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Medlem Starship Enterprise Lummer's Avatar

Og fra mig
    A-Town yaaaaa....
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Takker til Lummer og Blamage :-)

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen tilbage @Mythopia

Jeg tagger lige @Trine og @Hindbær, det er dem der tager sig af din genansøgning som de første

Mvh
    Grynte
    Øff

Takker :-)

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Helt sikkert også her fra

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Velkommen tilbage

Jeg savner lidt noget mere om dig personligt - hvad har du af andre interesser ud over at spille MMO? Selvom der er folk her i SD kender dig, så er der alligevel kommet mange nye til, som ikke kender dig så godt.
    Jeg skriver i det interne med det samme så folk, der endnu ikke har set din genansøgning kan komme forbi og sige hej. Din ansøgning kommer til at stå et par dage, hvor folk kan sige hej. Hvis der ikke kommer nogle thumps downs sendes du videre i systemet

Mange hilsner
    Hindbær

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

Hej @Hindbær
    Jeg fylder lidt mere på, tak for tilbagemeldingen :-)

Hilsen Jonas
    Last edited by Mythopia; 09-04-2016 at 22:28.

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Quote Originally Posted by Mythopia View Post
    Hej @Hindbær
    Jeg fylder lidt mere på, tak for tilbagemeldingen :-)

Hilsen Jonas
    Perfekt

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

Tak @Hindbær

Hilsen Jonas

SD Medlem Starship Enterprise Lummer's Avatar

Quote Originally Posted by Mythopia View Post
    Takker til Lummer og Blamage :-)
    jeg tør ikke andet, du bor jo lige om hjørnet
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Forum Convert Locoid's Avatar

Velkommen til @Mythopia
    Fin ansøgning. glæder mig til flere hyggelige stunder.

Her kommer der lidt flere informationer

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Du er fra dagens dato officielt kommet på trial her i SD, og den varer en måned. Da du er kommet ind på særlige regler i sammenhæng med merget mellem Danos og SD skal du ikkesamle et minimumsantal af thumbs up fra vores medlemmer. Vi vil dog stadig se noget aktivitet fra dig i løbet af den her måned, for at se om du er kommet godt på plads i guilden.(Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Når du får spillet eller snakket med SD medlemmer vil vi gerne bede dig om, at du tagger dem i din ansøgning-tråd her på forum, så vi kan følge med i din aktivitet, og så medlemmerne kan give dig noget positiv respons.
    - For at tagge en spiller skriver du @Navnet i en post på forum, og så får det pågældende medlem en notifikation omkring det.
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.

En af de nemmeste måder til at komme i kontakt med andre guild-members, er at spille sammen med dem. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons.

Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet /w Locoid og ellers kan du også henvende dig til @lange

Mvh
    Locoid
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

Forum Convert

Velkommen på trial

Tak skal i have :-)

Forum Convert

Også en herfra

SD Medlem Forum Learner

var vildt hygge ligt at være i grp med Myt idag så klart en

Takker For thumps up'en

Er jo en glemsom mand, så jeg kan ikke huske hvem der var med mere :-) Men Tak for en dejlig Formiddag grinding xp :-) @Serenity, @Adnakiel, @Asarina, Og måske var det @Caligo

Hilsen Jonas
    Last edited by Mythopia; 18-05-2016 at 7:48.

Forum Convert

Yep - det var hyggeligt

SD Medlem Forum Acolyte

Myth får altid en af mig.

Takker @Wace

Hilsen Jonas