Results 1 to 22 of 22

Thread: Genansøgning til SD BDO

Forum Nestling

Default Genansøgning til SD BDO

Hej Alle sammen

Er først lige trådt ind i BDO spillet, efter at havde fået dette anbefalet af Jimmy alias @Serenity ingame. Har holdt en pause fra MMO spil, pga, pga mit net studie til socialrådgiver, men kan ikke holde mig helt væk, selvom jeg ikke kan være så aktiv en spiller pga. studielivet pt.
    Jeg er ellers efterhånden lidt af en veteran i MMO spil, idet jeg gennem en årrække har spillet disse spil og holder meget af det, at kunne forsvinde ind i et univers med mystik, strategi og verden af eventyr, som mange betegner nørdet, men elsker som kvinde at udforske denne del også .
    Jeg var gyldig medlem i ESO, sammen med min mand Mythopia alias Jonas og Jimmy. Vi tre har gennem de sidste 7-8 år spillet MMO spil sammen. Nogen vil nok nikke genkendende til mig som Mythopias hustru, Thimian, Tulipania eller Asarina ingame, måske I kan huse Laura vores datter som altid var kvick i replikken, når vi sad og spillede sammen.

Igennem mange år har min fortrukne rolle i diverse MMO spil, været som healer, men idet jeg holder af at lvl op, er jeg altid endt op med mange forskellige. Crafting betyder en helt del hos mig, men har ikke helt fundet en strategi ingame i BDO endnu.
    Jeg er 44 år, gift med Jonas ingame Mythopia, sammen har vi 3 børn. Jeg holder meget af det sociale aspekt som MMO giver en, men er i lige så stor iver interesseret i at raide, så hyppigt det er mig muligt.
    Jeg har læst og er indforstået med regler for optagelse, forum og acceptere SD fem værdier.

Mit ingame navn i BDO er @Blomsterpigen Persille

Jeg ser frem til at høre nærmere fra Jer og håber dermed, at min ansøgning er brugbar

Hilsen Anja

Velkommen :-)

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen tilbage @Asarina

Jeg tagger lige @Trine og @Hindbær, det er dem der tager sig af din genansøgning som de første

Mvh
    Grynte
    Øff

Forum Nestling

OK

Tak

Forum Convert

Hej Anja,

Godt at se din ansøgning Et stort herfra
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Velkommen tilbage

Jeg savner lidt noget mere om dig som person fx hvad har du af andre interesser ud over at spille MMO? Hvis du skulle tage 3 ting med på en øde ø hvad skulle det være?
    Der må gerne komme noget mere kød på til de mange i SD, som ikke kender dig endnu. Selvom der er folk her i SD kender dig, så er der alligevel kommet mange nye til, som ikke kender dig så godt.

Jeg skriver i det interne med det samme, så folk, der endnu ikke har set din genansøgning, kan komme forbi og sige hej. Din ansøgning kommer til at stå her et par dage, hvor folk kan sige hej. Hvis der ikke kommer nogle thumps downs sendes du videre i systemet

Mange hilsner
    Hindbær

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

Forum Nestling

Jamen, det vil jeg da gerne svare på, tænkte bare ikke at nogle ønskede denne mere personlige ansøgning og lange ansøgnings stil

Som jeg allerede har skrevet er en en kvinde på 44 år, gift med Jonas alias Mythopia ingame. Sammen har vi 3 børn, 2 smukke piger på 12 og 16 og en nørd af en dreng på 19 år, der bliver færdig med gymnasiet til sommer og ønsker at læse til finansbachelor. Vi bor i Albertslund, som er 15 km fra Københavns centrum, i et rækkehus med have, som jeg i min fritid afreagerer i.
    Jeg blev introduceret til MMO gaming af min søn for 10-11 år siden, i første omgang WOW, men dette tog til og jeg har sammen med min mand og bl.a. Jimmy @Serenity spillet næsten alt på markedet, der ligner eventyr, fantasi, science fiction strategi genren. Har spillet alle karakter, men ofte holdt mest af at spiller healer og kaster.
    Nyder det sociale samspil ingame, men er ikke altid den mest ekstroverte person, nogle gange nyder jeg den introverte grinding og crafting del mere, alt efter hvilket humør jeg nu engang har på daværende tidspunkt. Dog er jeg altid med på en lytter og følger ofte chatten nøje, hvor jeg hvis denne lægger op til dette, smide omkring mig med ord .
    På nuværende tidspunkt, har jeg spillet på et meget lavt blus, mest pga. manglende nye MMO spil i de kategorier jeg nyder at spille, men også, fordi jeg læser som net studerende på socialrådgiveruddannelsen i Nykøbing F. Uddannelsen er meget læsetung, med et pensum der spænder mellem 800-1500 læste sider hver uge, samt en del skriftlige opgaver, idet faget primært er centreret omkring ens skriftlige formåen. Min pc er fyldt op og blevet godt slidt og må benytte mig af min datter Lauras pc til gaming, hvilket er grunden for, at jeg ikke altid er online, når vi nu engang har fået endnu et nørded barn. Løsningen på pc problemet kommer hen ad vejen, når pengene endgang bliver til flere.....
    Som jeg tidligere har skrevet har min mand og jeg, samt Jimmy altid spillet sammen ingame og greb muligheden for igen at gøre dette i BDO. Vi har været en del af SD ingame siden vi kom ind i spillet og håber på forsat at kunne blive ved med dette.
    Du ønsker jeg skal medbringe mig 3 ting på en øde ø...hmmmm, personligt håber jeg på dette ikke sker, da jeg er blevet alt for gammel til dette, men hvis det alligevel skulle forestilles, må det være min familie, min tandbørste med tandpasta og en mega stor kuffert med bøger.
    Du ønskede at vide mere om, hvad jeg laver i min fritid. Der er jeg sammen med familien, spiller MMO, køre på egen MC sammen med manden og børn ud i det fri, til varmere himmelstrøg m.v., afreagerer i haven, elsker mad, læser bøger og er sammen med venner og bekendte. Min alder, min sathed i forbindelse med det ansvar der følger med, at have mand og børn samt forældre i den ældre generation fylder en del, så de store ungdommelige udskejelser fylder mindre og kan medvirke til, at man måske ikke længere virker som den spændende ener man engang var, selvom man prøver.

Jeg håber denne lange tråd gav dig lidt mere @Hindbær af det du efterlyste, hvis ikke eller andre sidder med spørgsmål til min genansøgning byd endelig ind og jeg vil forsøge at svare så godt jeg kan.

MVH Anja

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Quote Originally Posted by Asarina View Post
    Jeg håber denne lange tråd gav dig lidt mere @Hindbær af det du efterlyste, hvis ikke eller andre sidder med spørgsmål til min genansøgning byd endelig ind og jeg vil forsøge at svare så godt jeg kan.

MVH Anja
    Fantastisk! Selv det halve havde været nok, men super fedt at du har gidet skrive så meget !
    Last edited by Hindbær; 10-04-2016 at 9:30.

Forum Nestling

Det var så lidt!

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Herfra selfølgelig en og velkommen tilbage :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Forum Nestling

Tak Blamage

hej og velkommen tilbage. fin ansøgnin

Forum Convert Locoid's Avatar

Velkommen til @Asarina
    Rigtig fin og sjov ansøgning skal nok blive godt
    Kunne dog godt tænke mig at se dig lidt mere på mumble.

Her kommer der lidt flere informationer

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Du er fra dagens dato officielt kommet på trial her i SD, og den varer en måned. Da du er kommet ind på særlige regler i sammenhæng med merget mellem Danos og SD skal du ikkesamle et minimumsantal af thumbs up fra vores medlemmer. Vi vil dog stadig se noget aktivitet fra dig i løbet af den her måned, for at se om du er kommet godt på plads i guilden.(Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Når du får spillet eller snakket med SD medlemmer vil vi gerne bede dig om, at du tagger dem i din ansøgning-tråd her på forum, så vi kan følge med i din aktivitet, og så medlemmerne kan give dig noget positiv respons.
    - For at tagge en spiller skriver du @Navnet i en post på forum, og så får det pågældende medlem en notifikation omkring det.
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.

En af de nemmeste måder til at komme i kontakt med andre guild-members, er at spille sammen med dem. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons.

Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet /w Locoid og ellers kan du også henvende dig til @lange

Mvh
    Locoid
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

SD Medlem Starship Enterprise Lummer's Avatar

Du skal da ha en af mig

Ps. ses vi i spisehuset på onsdag?
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Forum Convert

Velkommen på trial

Forum Nestling

Rigtig dejligt at være tilbage igen.......Lover at komme på mumble, skal bare lige have installeret denne på Lauras pc også, da min pc er blevet meget slidt og træt, hvilket jo lægger sig opad alderen.....Jonas ønsker mig en ny og chik computer, lidt lige som jeg selv er selvfølgelig.....Hvad serverer de på onsdag i spisehuset Lummer?

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Forum Convert

Anja, du skal da også have en herfra

SD Medlem Forum Learner

haved æren af at grp med Anja idag og det var vildt hyggeligt så helt klart

Forum Nestling

Super glad for alle de jeg har modtaget...og ja @adnakiel vi fik ikke kun slået en del ihjel men også rigtig god xp.

Forum Convert

Det gik hurtigt og var effektivt - en god gruppe. Det må vi gøre igen

SD Medlem Forum Acolyte

Helt klart en herfra