Results 1 to 9 of 9

Thread: (Tau)Chade has left the building

Guest

Default (Tau)Chade has left the building

Det er med stor beklagelse at jeg bliver nød til at takke farvel.

Det er ingen hemmelighed at jeg har mange venner i ANSI, mange af dem har jeg selv lokket derover fordi de ikke var danskere og jeg så kunne spille med dem via SD-ANSI alliance også i end game instances.

Dråben var ikke at Royce og Liax leavede dertil men mere Newts post om at den alliance slet ikke findes mere (har den endelig nogeinsinde det i Wow ?) og han var ude efter andre allierede.

Det vil være ufint for mig at benytte SD's forum, bank, guild, VT... osv nu og så smutte til ANSI når jeg dinger 60 og er klar til end-game med Turdis & Co så jeg vælger at smutte nu.

Grakka, Savant, Melufan, Grakka, Lady*, Belmahr, Grakka... vil forblive i min venneliste 4ever og ikke bare in-game vennelisten

En god stemning i et spil betyder er alt for mig. Jeg er kørt sur i at folk skendes på VT, i /g og i forum når noget går galt i stedet for at opføre sig som 18+

Og så vil jeg gerne slutte min sidste post af med en cliché

Hold FFS op med at tænke på hvad jeres guild kan gøre for jer og prøv en kort stund at overveje hvad i kan gøre for den.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Er meget ked af at miste dig - men syns det er fint du prøver at være fair.

Du vil også forblive på min venneliste - send mig en /w hvis du skal bruge hjælp :-)

Måske du kan være med til at få det gamle samarbejde til at komme op at stå igen. Ville da være fint hvis det kommer til at køre.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Convert

Er godt nok også ked af at se dig forlade os :ked: Nu havde jeg ellers lige meldt mig til de raids du havde arrangeret - og var glad for at der var en på mit eget level der var på vej op som jeg kunne lave instence med.

Det så sagt vil jeg ønske dig held og lykke fremover. Vi har haft nogle sjove ture i forskellige instence sammen. Bare send mig en /w hvis jeg kan være til nogle hjælp.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Held og lykke i ANSI :wave:

Default Re: (Tau)Chade has left the building

Quote Originally Posted by Chade
    Det er med stor beklagelse at jeg bliver nød til at takke farvel.

Det er ingen hemmelighed at jeg har mange venner i ANSI, mange af dem har jeg selv lokket derover fordi de ikke var danskere og jeg så kunne spille med dem via SD-ANSI alliance også i end game instances.

Dråben var ikke at Royce og Liax leavede dertil men mere Newts post om at den alliance slet ikke findes mere (har den endelig nogeinsinde det i Wow ?) og han var ude efter andre allierede.

Det vil være ufint for mig at benytte SD's forum, bank, guild, VT... osv nu og så smutte til ANSI når jeg dinger 60 og er klar til end-game med Turdis & Co så jeg vælger at smutte nu.

Grakka, Savant, Melufan, Grakka, Lady*, Belmahr, Grakka... vil forblive i min venneliste 4ever og ikke bare in-game vennelisten

En god stemning i et spil betyder er alt for mig. Jeg er kørt sur i at folk skendes på VT, i /g og i forum når noget går galt i stedet for at opføre sig som 18+

Og så vil jeg gerne slutte min sidste post af med en cliché

Hold FFS op med at tænke på hvad jeres guild kan gøre for jer og prøv en kort stund at overveje hvad i kan gøre for den.
    Du skal lige huske på at det faktisk var ANSI der afsluttede alliancen, grunden til det var at de ville have flere med til raidsne, men problemet lå i at de fleste der havde klaret Onyxia questen var rogues og warriors.

Men så vidt jeg forstod ville kommende ændringer faktisk tilgodese det ANSI søgte, så en alliance er måske stadigvæk mulig.

Bare for at huske dig på at der såmænd ikke var noget dårligt imellem begge guilds, hvilket jeg synes du hentyder til der var.

Men held og lykke i ANSI, hvis SD laver en alliance igen så kan det jo være vi ses

Damn, er sku ked af at se dig smutte :ked: for vi har jo efterhånden haft en del sjove ture i SM og Uldaman, hvem skal nu holde mig i live, når der står 6 mobs og tæver løs på mig? :shock: Jeg håber da, at vi stadig ses ingame en gang imellem (selvom det sikkert først bliver ved lvl 60 din gamle powergamer :wink: )
    Anyhoo good luck i ANSI de er jo flinke mennesker.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Ses Chade.

Surt at se dig smutte.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

SD-ANSI alliance er ikke stoppet. ANSI har bare valgt at raide med andre guilds pt..

Held og lykke Chade
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Recruit Grakka's Avatar

Chade, min ven, ked af at du leaver, men glad for at du er i nærheden :-D

Har faktisk også rl friends i ANSI som er glade for at være der, håber det går godt for dig også.

Der er selvfølgelig altid en plads reserveret til dig i min friends liste.
    SWG, EQ2, WOW, AOC, WAR, RIFT, GW2, SWTOR