Results 1 to 8 of 8

Thread: Nesmoht smutter også.

Forum Learner Nesmoht's Avatar

Default Nesmoht smutter også.

Min Trial periode er ved at være over, og jeg vælger hermed at forlade SD midt i den storm man må sige Guildet er i lige pt.

Jeg følger ikke rigtigt SD er et guild for mig, jeg er mest til PvP og det eneste SD kan tænke på er deres fremgang i MC og jeg må sgu være ærlig at sige, det er trættene at høre på i længden.

Jeg er enig i meget af det Ralgedi har skrevet i sin afskeds post, der er for mange bitte små ting folk gør til kæmpe store problemer.
    Men der udover har jeg også haft mange gode runs med SD og mange sjove timer med folk fra SD.
    Vi ses jo nok ingame anyway

Venlig hilsen Nesmoht

Default Re: Nesmoht smutter også.

Quote Originally Posted by Nesmoht
    Min Trial periode er ved at være over, og jeg vælger hermed at forlade SD midt i den storm man må sige Guildet er i lige pt.

Jeg følger ikke rigtigt SD er et guild for mig, jeg er mest til PvP og det eneste SD kan tænke på er deres fremgang i MC og jeg må sgu være ærlig at sige, det er trættene at høre på i længden.

Jeg er enig i meget af det Ralgedi har skrevet i sin afskeds post, der er for mange bitte små ting folk gør til kæmpe store problemer.
    Men der udover har jeg også haft mange gode runs med SD og mange sjove timer med folk fra SD.
    Vi ses jo nok ingame anyway

Venlig hilsen Nesmoht
    Tjae men held og lykke, vil dog ikke sige det så meget er SD's holdning til PvP der er problemet, selv SUN har indset de ikke alene kan PvP mere i WoW.

Da vi startede ud på Ravencrest kan jeg godt huske hvordan vi de første par uger fik stillet nogle fede kampe op nede i Menethil Harbor og omegn, men efter et par uger kom der en kamp der for alvor satte ens tålmodighed på prøve, vi var jo sådan set allerede slået tilbage før vi kunne se hvad der ramte os, desværre pga massiv lag.

Battlegrounds var lovende men efter min mening fejlede konceptet sammen med casters har fordele mod mange classes, hvor fordelen ligger for melee support klasser at være i grupper, men grådigheden er størst på ravencrest og lige nu er PvP sidste gang jeg var i Alterac Valley et spil som selv ikke levede op til alliance's standarder.

Men håber hvertfald vi ser mere til dig, når blizzard laver noget pvp jeg vil være med i

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Det er fair nok Nesmoht.

Melder dig ud med et samme.

Ses
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Tror alle havde fornemmet det på dine forum post. Og det er jo også derfor vi har trial periode. Du kan jo evt. prøve at hører om SUN har hvad du vil?

Men held og lykke 8)

Quote Originally Posted by Rosro
    Tror alle havde fornemmet det på dine forum post. Og det er jo også derfor vi har trial periode. Du kan jo evt. prøve at hører om SUN har hvad du vil?

Men held og lykke 8)
    Hehe lige nu tror jeg ikke Ravencrest/spillet i det hele taget har det jeg gerne vil, så jeg er nok ikke meget online det næste stykke tid.
    SUN har jeg da også haft kig på, men vil vente lidt og se hvad der sker.

Vi ses jo stadig ingame.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Held og lykke med det, Nesmoth.

Jeg er nu bange for at du bliver skuffet uanset hvor du havner, for PvP i WoW er godt nok en tynd kop te lige i øjeblikket
    Guildboss - Danish Legacy

Quote Originally Posted by Reyven
    Held og lykke med det, Nesmoth.

Jeg er nu bange for at du bliver skuffet uanset hvor du havner, for PvP i WoW er godt nok en tynd kop te lige i øjeblikket
    Ja, det er også derfor jeg tager en mindre pause fra det hele.

Forum Trainee storm's Avatar

snakkes nesmoth

Tauren-Shaman lvl 70 - Miner/Skinner 40/0/21 (Solgt)

WAR - Stormen - Zealot - Rank 22. / Renown Rank 18