Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: BDO-Trial Ansøgning BDO - Qobra

SD Medlem Forum Recruit

Default BDO-Trial Ansøgning BDO - Qobra

Hej Semper Danica,

Mit navn er Michael, er fra København NV og er moden herre på 55

Jeg har gamet stort set alt MMO gennem tiderne, det startede egentlig med MUD's (MultiUserDungeons - Valhalla), dette var tekst baseret MMO og da Ultima Online dukkede op med grafik var jeg self. med på den vogn og siden da har det været EQ, Wow, EVE Online, ESO, Camelot, Anarchy m.m

BDO:

Jeg har aldrig været den helt store PvP tilhænger men har da troeligt troppet op når der blev kaldt og gjort mit bedste for at diske et par øretæver ud.

Indtil nu har jeg kun beskæftiget mig med diverse trade, crafting, gathering ting som primært, jeg er ikke meget for at grinde 500 Imp's. Tror sgu det er noget med alderen at man tar det hele en hel del mere roligt. Jeg har ikke travlt med at få level, det kommer når det kommer. Som jeg ser det kan man prøve at PLAY the game eller BEAT the game, jeg er PLAY typen Pt. er jeg lvl 28 Warrior og Hope of Peasants Jeg synes godt nok BDO var alien til at starte med, hold kæft der var meget anderledes tænkning i dette spil så man næsten mistede pusten. Nu er brikkerne så småt begyndt at falde på plads og synes sgu BDO er et MEGET frisk pust i MMO genren.

Det forekommer mig at BDO er MEGET single player orienteret så det med at være social i BDO andet end PvP og Bosser er en del begrænset i forhold til Classic MMO. Ting som trade mellem players er begrænset til at stikke hinanden en sandwish eller kop øl men derudover kan vi ikke rigtigt gøre noget for hinanden i form af trade. Jeg aner absolut intet om End Game men håber da det er der hvor man får mere brug for hinanden.

MIG SELV:

Jeg er som sagt 55 år gammel, har ingen børn, bor alene. Jeg har været sygmeldt i en del år pga. problemer med ørene, Tinnitus og Lydoverfølsomhed. Dette skyldes nok min lange karriere inden for musik, jeg har prøvet stort set alt indenfor musik. Af og til kan jeg stadig lave musik men fingeren er ALDRIG langt fra volume knappen Så udover lidt musik så står den mest på MMO og Netflix. Jeg er ikke hamrende social i RealLife pga. lortet med ørene. Kan jeg klare Voice Chat, yep jeg har jo volume knappen Men hvis der er mange der råber i munden på hinanden så trættes jeg enormt hurtigt, men mon ikke vi alle gør det.

SD:

Hvad vil jeg med SD, well det er simpelt, lære nye bekendtskaber og evt. sample op på gamle bekendtskaber. Jeg har det ok med Engelsk Sproget guilds men Dansk er nu det bedste når alt kommer alt. Hvad kan jeg tilbyde SD, mit rolige gemyt kan få dørmænd til at falde i søvn, min stædighed kan få fisk til at flyve, mine diplomatiske skills kan ofte vende polerne. Gider jeg gi en hånd til ham/hende der står med en summon scroll, ja self. gider jeg det

Jeg har læst og forstået diverse krav i stiller til nye Trials mææææææn det ikke lige sikkert jeg fik alt hvad i gerne ville vide med i denne første post så fyr løs hvis i vil vide mere, jeg har 55 års erfaring at diske op mæ

/Michael aka Qobra aka ham med alle de navne der starter med Q

Mit ingame familie navn er Qobra og min primære char hedder Qban, og ja jeg er på Alustin, Valencia A1
    Last edited by Qobra; 03-05-2016 at 22:38.

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Super ansøgning, godt at se der også findes andre voksne i BDO :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Forum Elder Deadlock's Avatar

Velkommen til

Quote Originally Posted by Blamage View Post
    Super ansøgning, godt at se der også findes andre voksne i BDO :-)
    Er man først voksen når man runder de 50?

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Velkommen til

Er man først voksen når man runder de 50?
    55 vil jeg sige :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Hej Michael!

Jeg er 99.9% sikker på at jeg har spillet med dig engang igennem mange år i EverQuest da du var Guild Leader eller grundlægger af Nomads of Norrath guilden, har jeg ikke ret?

I så fald så skal vi helt sikkert have dig ind i guilden, allerede nu kan jeg give en thumbs up! men jeg venter lige til du har bekræftet, og så skal jeg nok komme med endnu flere rosende ord

mvh Eli som spillede halfling druiden Eeron og senere Vashir beastlord Mushizo i NoN dengang i 1999 og mange år derefter

SD Medlem Forum Recruit

Yep, jeg started Nomads sammen med Psicor i 1999. Det var kanon tider, den gang var MMO konceptet rimelig nyt, en goblin skulle ha 50 slag før den døde og max level lå måneder ude i fremtiden. Jeg endte med at spille Wow 10 år!!!! I dag er udbudet af MMO så stort så vi opfører os som børn i en slikbutik og guilds kommer og går af samme grund. Så jeg synes det er imponerende at SD har holdt hovedet koldt i alle disse år og gjort det rigtige for at holde guilden flydende ved at være åben for multiplatforms guild. Det er sådan noget der skal til for at holde kedlen i kog.

Forum Convert

Det er en rigtig god ansøgning! Velkommen på forum
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

Hej Qobra..det er mange år siden :-) Husker dig tydeligt fra Nomads..savner stadig Everquest en gang imellem, ikke det nye Everquest, men oldschool...så har før BDO spillet lidt P1999 for at få den gamle følelse igen.
    Jeg spiller ligesom dig tror jeg...går meget op i Gathering, crafting, knowledge, achivements etc..så grinder kun de mobs der kræves af quests osv, så er kun lvl 40
    Til gengæld har jeg samtlige huse i Heidel tror jeg..er packrat og samler ALT :-)
    I guilden har vi udover nogle guild bosser, også guild missioner, hvor vi f.eks. er et dusin der tager på fisketur, eller fælder en skov osv
    Velkommen til !

SD Medlem Forum Convert Impetuz's Avatar

Velkommen til Qobra :-)

Kan se de andre Nomads, her var hurtigere en mig til at opspore din ansøgning. , selvom jeg lige lovede at tagge dem, lykkedes det dig ikke komme snigende
    @Ramoen, hvis ikke jeg huske helt forkert tror jeg faktisk Qobra var med da vi startede på RIFT, Farfar mindes jeg at huske navnet var, så det er ikke helt så længe siden ^^

SD Medlem Forum Recruit

Sgu sjovt at løbe ind i folk igen efter så mange år og er der gamle nomser i et spil så ved jeg med sikkerhed at der noget at hente Jeg tror også man bliver mere kræsen med årene heh heh. Ja RIFT prøvede vi også

Jeg er lidt i tvivl om hvad der nu skal ske, er der en person der hiver fat i mig eller braser jeg bare døren ind på Mumble med min blide røst eller ?

Jeg kan godt se der virkelig er gang i BDO rekruterings afdelingen og har fuld forståelse for det vil tage noget tid før turen når rundt om mig.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Quote Originally Posted by Qobra View Post
    Sgu sjovt at løbe ind i folk igen efter så mange år og er der gamle nomser i et spil så ved jeg med sikkerhed at der noget at hente Jeg tror også man bliver mere kræsen med årene heh heh. Ja RIFT prøvede vi også

Jeg er lidt i tvivl om hvad der nu skal ske, er der en person der hiver fat i mig eller braser jeg bare døren ind på Mumble med min blide røst eller ?

Jeg kan godt se der virkelig er gang i BDO rekruterings afdelingen og har fuld forståelse for det vil tage noget tid før turen når rundt om mig.
    Der er en rekrutterings officer der skriver i din tråd med en mulig dato og tidspunkt.. her efter vil i tage en samtale

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Som Pulven skriver kommer der en forbi.

Men du må gerne logge på Mumble serveren og snakke med folk allerede nu

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til @Qobra

Jeg tagger lige @lange og @Locoid, så får de en besked på at der er kommet en ny ansøgning

Held og lykke med den, vi ses sikkert ingame eller på mumble!
    Øff

Forum Convert Locoid's Avatar

Velkommen på Forum @Qobra

Super ansøgning du har fået lavet, god læsning.

Her kommer der lidt flere informationer.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Hvornår kan du komme til en mumble-samtale?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet /w Locoid og ellers kan du også henvende dig til @lange

Mvh
    Locoid
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

SD Medlem Forum Recruit

Min gamer PC gik poooof i nat og jeg kan ikke få liv i den ( Jeg er nu inde på en gammel laptop og jeg tror ikke den kan holde til meget BDO, det fandme en katastrofe. Aner overhovedet ikke hva fan jeg skal gøre for der ikke penge til ny maskine. Jeg melder tilbage igen når jeg har fået afprøvet BDO med den her gamle laptop, uanset hvad, så vil spilleoplevelsen næppe blive fed. grrrrrrrrrrrrrr

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Vi har en del tech kyndige mennesker i guilden som måske kan hjælpe med at fejlsøge hvad der er galt

SD Medlem Forum Recruit

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Vi har en del tech kyndige mennesker i guilden som måske kan hjælpe med at fejlsøge hvad der er galt
    Den lukkede bare ned i nat og når jeg prøver at starte den op er der intet på skærm, blæserne lyder også til at køre ukontrolleret derud af. Numlock tændes på keyboard så jeg tror ikke det er boardet, kabinetet var ikke synderlig varm da det skete, bare nærmest lunken. Mit umiddelbare bud er at grafik kortet er stået af, et Nvidia GTX 670. Anyway, jeg køre den til rep i morgen da jeg ikke selv har reserve dele liggende nok til at kunne teste alt på den. Det en skræddersyet PC og at få de samme specs bliver meget svært. F.eks så bruger jeg thunderbolt, Firewire og en masse USB fordi det er en maskine der er bygget som Digital Audio Workstation.

Tror aldrig jeg har oplevet at det var belejligt af en af mine maskiner stod af, sker fandme altid på det værst tænkelige tidspunkt. Den er 3 år gammel og er den bedste comp af alle jeg har haft igennem tiderne. Uanset hva så kommer det til at koste knapper, spørgsmålet er bare hvor mange.

SD Medlem Forum Recruit

Jeg har fået besked på hvad der var galt med min computer nu, det var gfx kortet der var stået af. Så nu er der bestilt nyt gfx kort og så forhåbentlig kan jeg følge med i spillet igen om nogle dage.

SD Medlem Forum Recruit

Så det vist tid for Qban til at spørge efter tommelfingere, jeg skal (bare) bruge 10

Hvis det bliver en nitte så prøver jeg igen når jeg er oppe i 50'erne hvor der er mere base for group play.

Så her er en liste af navne som burde ha fået et eller andet indtryk af mig på nuværende tidspunkt:

Ska det være et Qexit eller et Qleave ?
    @Enfor @Lykk3 @Beerbelly @Nerror @Beerbelly @Locoid @Grymok @Regio @Drek Durshell @Grynte @lange @Blamage
    @Mushizo @Ramoen @Impetuz @Rotten Hex @Ohoulihan
    Last edited by Qobra; 27-06-2016 at 11:27.

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Troede faktisk jeg havde givet dig en, men det får du så nu

Forum Nestling Ohoulihan's Avatar

Øhh jeg havde glemt dig :-)

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Sixth er @Regio her på forum mener jeg, Viscus burde være @Impetuz

Øff

SD Medlem Forum Recruit

Så fik jeg fixet til de rigtige forum navne, tak for hjælpen Grynte

Forum Neophyte Beerbelly's Avatar

Du får lige en