Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: Enfo's genansøgning til BDO

Default Enfo's genansøgning til BDO

Hej allesammen.
    Har valgt at søge tilbage i Semper Danica's BDO guild da livet som hardcore PvP'er ikke var livet for mig. Det nedenstående info er et copy/paste fra min tidligere ansøgning da der intet nyt er sket på den korte tid jeg har været væk, dog har jeg genlæst reglerne for at sikre mig at intet har ændret sig siden. Kan mærke på det hele at jeg har savnet den måde alting foregik på her i SD og vil meget gerne tilbage til alle de dejlige mennesker i guilden hvis muligt.

Mit navn er Janek.

Jeg er 28 og kommer fra Roskilde.

Til dagligt arbejder jeg som pædagog med børn i alderen 8-13 år som jeg er rigtig glad for.
    Ellers har jeg arbejdet rigtig meget med IT og har igennem mange år haft stor interesse for hardware og det at bygge det. Samlede min første spille PC som 12 årig sammen med min far og siden da har jeg altid bygget min egen computer og ellers bygget dem for andre mennesker og arbejdet med det i forskellige sammenhæng.
    I min fritid bruger jeg rigtig meget tid på styrke og kondi træning, velvære og masser af computerspil.
    Som person er jeg glad, smilende og meget udadvendt omkring hvad jeg har at sige. Er generelt meget positiv og god til at dele glade øjeblikke med andre mennesker.

Jeg har brugt rigtig meget af mit liv på spil og specielt single player rollespil i JRPG genren. MMORPG'er er også noget jeg har fået rigtig meget tid til at gå med da jeg elsker alt det der følger med når man kaster sig ud i en ny en.
    Jeg startede min MMO karriere tilbage i starten af 2000 med Ultima Online og gik derefter videre til Everquest, Dark Age of Camelot og MU, sammen med min passion for Diablo 2 som blev fulgt af WoW i et par år, indtil jeg mistede interessen.

Ellers har den stået på en masse forskellige MMO'er igennem årene som jeg hurtigt mistede interessen for da det har føltes som for meget af det samme jeg allerede havde prøvet. Håber min nuværende passion for Black Desert Online er noget der vil vare ved.

Black Desert er spillet som jeg bruger alt min tid på lige nu og jeg har rigtig meget at give ud af indenfor det spil.
    Man kan altid komme til mig hvis man har brug for viden indenfor BDO, eller andet, hvis det skulle være aktuelt.
    Jeg er generelt rigtig aktiv på VOIP og har siddet på jeres mumble siden jeg kom fra Danos som blev merged med jer og kan kun sige at jeg er blevet rigtig positivt overrasket over de søde mennesker jeg har mødt indtil videre.
    Ser helt klart frem til at møde flere og få nogle fede stunder sammen med så mange som muligt i de ting der kommer til at dukke op.

Jeg håber jeg fik givet et udemærket indblik i hvem jeg er og hvad der er at forvente af en som mig og vil se frem til at jeg forhåbenligt kan få en masse gode timer med folk herinde.

Ellers er der ikke så meget andet at sige end jeg håber min ansøgning er iorden og at folk vil tage godt imod den.

Jeg har læst alle regler og værdier og er fuldt ud indforstået med dem.

Glade hilsner
    Janek

Forum Convert

Hej Janek,

Jeg er vældig glad for at se dig søge tilbage til SD, og der er igen tvivl om, at du har min fulde støtte som GM. Et stort herfra.
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

SD Medlem Forum Acolyte

Jeg synes du har klaret det skide godt, og holder ikke noget tilbage for at give dig en
    Men når det er sagt, hvad holder dig så tilbage næste gang et eller andet frister, smutter du så igen?

Forum Warden Lingmao's Avatar

fik en snak med enfo tidligere, og for at komme folks spørgsmål i forkøbet fik jeg spurgt om han nu var helt sikker på at slå sig ned igen i SD.

og givetvis har han fundet ud at pvp guilds ikke er vejen frem for ham, han nævnte at den normale bdo pvp'er/ganker har en lettere exsotisk personlighed der ikke lige går i spænd med hvad han syntes er sjovt. (epeen)

underettede ham også om at hvis han søger ind nu så skal det også være fordi han har lyst til at blive her, hvilket er derfor han genansøger.

behøver næppe er pointere hvor behjælpelig han var med viden istarten da alle os nubs kom løbenede ind i spillet. og jeg tror reelt på at han har gjort sine overvejelser og søgt ind igen.

lige på falde rebbet vil jeg lige pointere at manden stadig var aktiv på mumble efter han smuttede over til den anden guild, samt blev ved med at adde til hans glimrende tråd med links og forklaringer om spillet. (bdo - blandet - Enfo's stor tråd
    Last edited by Lingmao; 10-05-2016 at 22:48.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Det var godt nok noget tidligere end jeg havde forventet, men jeg er glad for at se din genansøgning og du har min støtte til at komme tilbage i SD hvis din genansøgning bliver godkendt!

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

jeg giver min alene baseret på det arbejde du har lagt i info tråden selv efter du leavede.. Det var nemlig passe god stil.. Og ved du vil passe ind

Quote Originally Posted by Wace View Post
    Jeg synes du har klaret det skide godt, og holder ikke noget tilbage for at give dig en
    Men når det er sagt, hvad holder dig så tilbage næste gang et eller andet frister, smutter du så igen?
    Hej Wace. Forstår godt at du spørg. Grunden til jeg i første omgang forlod guilden for at prøve noget lidt mere hardcore var at jeg ville se om det var noget for mig. Det viste det sig ikke at være.
    Der er absolut ingen anden grund for at jeg skulle forlade SD igen da jeg virkelig godt kan li' at være her. Nu er jeg afklaret med hvad jeg gerne vil.

Quote Originally Posted by Lingmao View Post

fik en snak med enfo tidligere, og for at komme folks spørgsmål i forkøbet fik jeg spurgt om han nu var helt sikker på at slå sig ned igen i SD.

og givetvis har han fundet ud at pvp guilds ikke er vejen frem for ham, han nævnte at den normale bdo pvp'er/ganker har en lettere exsotisk personlighed der ikke lige går i spænd med hvad han syntes er sjovt. (epeen)

underettede ham også om at hvis han søger ind nu så skal det også være fordi han har lyst til at blive her, hvilket er derfor han genansøger.

behøver næppe er pointere hvor behjælpelig han var med viden istarten da alle os nubs kom løbenede ind i spillet. og jeg tror reelt på at han har gjort sine overvejelser og søgt ind igen.

lige på falde rebbet vil jeg lige pointere at manden stadig var aktiv på mumble efter han smuttede over til den anden guild, samt blev ved med at adde til hans glimrende tråd med links og forklaringer om spillet. (bdo - blandet - Enfo's stor tråd
    Lige præcis. Er rigtig glad for at vi fik den snak sådan så du ihvertfald kunne få hørt min side af historien om hvorfor det hele gik som det gik. Andre er også meget velkommen til at spørge ind hvis der skulle være noget

Quote Originally Posted by Mushizo View Post
    Det var godt nok noget tidligere end jeg havde forventet, men jeg er glad for at se din genansøgning og du har min støtte til at komme tilbage i SD hvis din genansøgning bliver godkendt!
    Det blev ret hurtigt, ja. Men der gik heller ikke længe før jeg blev enig med mig selv i at jeg ikke havde lyst til at være i det miljø som der umiddelbart medfølger når man er i sådan en PvP orienteret guild.

Og ikke mindst rigtig mange tak for støtten og thumbs up. Vil selvfølgelig fortsætte hvor jeg slap og stadig opdatere forummet med alt det jeg støder på i BDO.
    Last edited by Enfo; 10-05-2016 at 23:10.

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Hyggelig Fyr

han for en

ps. @Enfo hvornor kommer min Blader
    PS. Stavefejlene er helt gratis

En savnet gut!

Forum Convert Locoid's Avatar

Heya @Enfo

Godt at se du søger ind igen . Dog er det ikke helt en genansøgning, da du ikke blev færdig med din trial.
    Som du også sagde da du smutte, var du rigtig glad for SD hyggelige sociale del, men du ville prøve det mere hardcore. hvilket også er helt iorden. så er ingen forkerte ting i at du søger igen. tænkte også du ville søge tilbage dog ikke så hurtigt^^ Du mener så du har fået brænd horne af

Da du ikke er genansøger vil der ikke blive lavet en post på det intrene fora.
    Men folk er velkommen til at skrive PM til mig hvis de mener der skulle være noget negativt i dette.

Jeg vil komme tilbage til dig engang i morgen med noget mere information angående trial og samtale.

Mvh Locoid
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Promte en herfra
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Du har jo aldrig været helt væk... Du har lavet scrolls med nogle fra SD og du har hængt ud på mumble...
    Og så synes jeg altså stadig at du virker som en fin fyr, også selvom du ikke er så hardcore som du selv gik og troede du var

Snakken med Lingmao til trods skal du nok forvente nogle negative kommentarer fra folk som synes det er lidt @Marwen agtigt, men det må du tage positivt - det er folk som prøver at passe på SD

herfra i hvert fald!
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by Regio View Post
    Du har jo aldrig været helt væk... Du har lavet scrolls med nogle fra SD og du har hængt ud på mumble...
    Og så synes jeg altså stadig at du virker som en fin fyr, også selvom du ikke er så hardcore som du selv gik og troede du var

Snakken med Lingmao til trods skal du nok forvente nogle negative kommentarer fra folk som synes det er lidt @Marwen agtigt, men det må du tage positivt - det er folk som prøver at passe på SD

herfra i hvert fald!

Hvorfor skal jeg blandes ind her? Alle kan jo lide mig ;-)

Spøg til side,

Jeg er nok et pragt eksempel på at tage væk fra SD for at prøve noget mere hardcore, og jeg fandt ud af at lige meget hvor hardcore man føler sig, så er SD helt klart stedet der får en til at føle sig hjemme.

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Hvorfor skal jeg blandes ind her? Alle kan jo lide mig ;-)

Spøg til side,

Jeg er nok et pragt eksempel på at tage væk fra SD for at prøve noget mere hardcore, og jeg fandt ud af at lige meget hvor hardcore man føler sig, så er SD helt klart stedet der får en til at føle sig hjemme.
    Kunne ikke være mere enig

glad for at se dig tilbage i SD. den største man kan give!

mvh langeloeg

Forum Recruit

også en her fra

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Enfo får en fra mig også

(skal vi til at kalde det at lave en Marwen nu, i stedet for en Jubas?)

Forum Convert Locoid's Avatar

Hej igen @Enfo
    Du var afk da jeg kom på idag så vi må lige finde en ny dag til samtale.
    Her kommer der lidt flere informationer

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Hvornår kan du komme til en mumble-samtale? imorgen søndag eftermiddag ?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet /w Locoid og ellers kan du også henvende dig til @lange

Mvh
    Locoid
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

Quote Originally Posted by Locoid View Post
    Hej igen @Enfo
    Du var afk da jeg kom på idag så vi må lige finde en ny dag til samtale.
    Her kommer der lidt flere informationer

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Hvornår kan du komme til en mumble-samtale? imorgen søndag eftermiddag ?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet /w Locoid og ellers kan du også henvende dig til @lange

Mvh
    Locoid
    Hej Locoid. Lå desværre og sov da vi skulle ha' snakket
    Jeg er på resten af aftenen hvis du har tid, ellers er jeg på det meste af dagen imorgen og nok hele søndagen.

SD Medlem Forum Learner

So long, and thanks for all the fish Steffi's Avatar

Du får da lige sådan en her af miiiiig også

Forum Neophyte Beerbelly's Avatar

Selvom han absolut ingen respekt har for min gudeskøne Berserker med lækkert hår og et aldeles pragtfuldt skæg . Og selvom han konstant kalder mig grimme navne og træder på mine følelser . vil jeg her vise mig som den voksne og meget modne person jeg er og give ham en

Quote Originally Posted by Beerbelly View Post
    Selvom han absolut ingen respekt har for min gudeskøne Berserker med lækkert hår og et aldeles pragtfuldt skæg . Og selvom han konstant kalder mig grimme navne og træder på mine følelser . vil jeg her vise mig som den voksne og meget modne person jeg er og give ham en
    Det er bare ikke godt nok det der