Results 1 to 15 of 15

Thread: SW:TOR overgår til uofficiel spil status

SD Medlem Forum Warden Caligo's Avatar

Default SW:TOR overgår til uofficiel spil status

Star Wars: The Old Republic blev lanceret tilbage i 2011, og det har siden da været en spændende tur SD har haft i spillet.
    Vi har haft et noget svingende forløb hvad angår guildstørrelse og aktivitetsniveau, hvor vi i perioder har været store nok til flere aktive operations hold og både en empire og republik faktion.
    Vi er dog i dag, desværre, nået et så lavt aktivitetsniveau, at vi ikke længere kan forsvare SW:TOR’s status som officielt SD spil. Vi havde håbet, at den sidste expansion bragte mere aktivitet og liv til SD i SW:TOR, men desværre har den ikke bragt de ting med sig, som vi håbede på og dermed ikke haft den ønskede effekt og langvarige effekt vi søgte.

Derfor træder SW:TOR afdelingen i SD nu ned fra officiel spil status og bliver en del af ”andre spil” kategorien hvori SD er repræsenteret.

Rent praktisk betyder det at SW:TOR bliver fjernet fra div. stickytråde på forummet samt info sektionen på forsiden. Forummet bliver restruktureret således, at SW:TOR trådene vil blive flyttet ned i en ny SW:TOR kategori under andre spil både i det interne og eksterne forum. De medlemmer af SW:TOR afdelingen, som spiller et andet officielt SD spil blive flyttet over i den pågældende gruppe og resten af medlemmerne, som ikke falder i denne kategori vil blive flyttet i social gruppen, pr. aftale med rådet.

Vi kører dog stadig videre i SW:TOR og alle er velkomne til at kigge ind og deltage, vi er blot ikke længere en del af officiel spil kategorien.

Afrundingsvis vil jeg gerne takke alle nuværende og tidligere SW:TOR spillere for den gode tid vi har haft i SW:TOR som officielt spil og tak til de medlemmer, som kæmpede en brav kamp, sidste gang vi var truet af flytningen fra officiel status. Og så håber jeg at vi fortsat får gode stunder i spillet

Med venlig hilsen @Drex & @Caligo
    Last edited by Caligo; 12-05-2016 at 10:34.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Tak for kampen drenge.
    Death Star...I like the sound of that!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Tak til alle jer som var med undervejs, og thumbs up til jer der holdt ud længe efter de fleste var stoppet!

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

tak for fantastisk indsats og godt mod til at holde fanen højt i SWTOR.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Warden Caligo's Avatar

Vi er skam stadig syv aktive i SW:TOR og ville da være glad for en fast ottende mand til vores operations hold

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar
    Spil
    WoW

Jeg joinede SD i 2011 for at spille SW:TOR her i guilden, og det var således det spil der gjorde, at jeg rent faktisk kom til at kende SD. Jeg gamede det en del i 2011 og nåede da også level 60, men herefter manglede jeg ligesom et eller andet. Det var en fantastisk opstart, jeg havde i spillet og i SD, og jeg mødte mange fede mennesker, som jeg stadig har kontakt med i dag. Desværre mistede jeg interessen for spillet, men min interesse og glade for SD er blot steget med årene, og jeg vil altid være SW:TOR taknemmelig for at have været med til at introducere mig for SD :-)

Nå det så er sagt, så er spillet egentlig et rigtig godt single player spil. Nu er det ganske vist et stykke tid siden jeg sidst har spillet det, men jeg har aldrig kunnet sætte min finger på, hvad spillet manglede. Når man tænkte på ingredienserne: Star Wars, MMORPG og Bioware, så kunne det næsten kun blive godt.

Spillet fik også en rigtig fed opstart med mega hype og SD var med helt fremme, hvorunder blandt andet wOOOOT og JeoParty fik en tur til Bioware Austin. Så alt i alt et godt spil og en fed opstart, så jeg aner faktisk ikke helt, hvor spillet gik forkert for mit vedkommende. Jeg mistede pludselig interessen og lysten til spillet, og jeg nåede kun at få en enkelt max level character i spillet. Til sammenligning har jeg spillet Wow siden vanilla launch i 2004, og jeg har adskillige max level chars, ligesom jeg stadig spillet spillet aktivt.

Uanset hvad skal der lyde en stor tak til alle der var med til opstarten af spillet og har været med gennem tiden! Og godt kæmpet af de der tog kampen op for at bibeholde SW:TOR som et officielt SD spil, jeg ved det har været en hård kamp, og mange har lagt meget tid og energi i det!
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Jeg spiller det faktisk stadigt i ny og næ - men primært (eksklusivt) som singleplayer for at få de forskellige class stories. PvP var nok den største skuffelse for mig, da hele den problemstilling om at skills først blev aktiveret når animationen af den tidligere skill var færdig, og ikke når du rent faktisk trykkede på knappen, gjorde det pænt umuligt at reagere på noget som helst.

SD Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Tak for de mange gode stunder

SD Medlem Forum Convert

Tak for en hyggelig tid, i et til tider godt spil. Ville ønske der havde været mere endgame til at holde en interesseret.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Jeg kigger ind hver gang der er nye chapters eller nogle af de specielle dage, men har slet ikke leveled så mange op som jeg har førhen ikke videre op til nuværende level cap.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Learner Ramstein's Avatar

Tak for nogle gode oplevelser!

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Jeg tager hatten af for jer drenge. Godt kæmpet - Virkelig

Kodi

SD Medlem Forum Apprentice

Ja jeg lærte også SD at kende via SWTOR og var med i kampen sidst da spillet var ved at ryge under "andre spil"... sikke et sammenhold der var! Desværre så begyndte jeg at kede mig voldsomt meget i SWTOR og WoW kom med en expansion jeg ikke kunne stå for. Men det var faenme hygge så længe det varede

Funnian aka. Dexterios (i SWTOR)

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Spillet der gav mig en plads i SD! Fantastisk spil som havde og har potentiale.. Logger stadig ind og spiller engang imellem

SD Medlem Forum Learner Zopanik's Avatar

Tak for en rigtig hyggelig tid sammen i SW:TOR og Tak til alle der har været med til at holde gang i spillet.
    Zopanik, formerly known as Zoron på SDs forum.