Results 1 to 5 of 5

Thread: Total War: Warhammer

Forum Elder Beawolf's Avatar

Default Total War: Warhammer

Jeg er egentlig lidt overrasket over at der endnu ikke har været en SD tråd om Total War: Warhammer som ellers er et vildt godt spil, som jeg på steam kan se jeg i hvert fald ikke er den eneste fra SD der spiller Jeg har nu forsømt min kone i flere dage (faktisk siden d. 28 maj), og en masse øvrige gøremål fordi at Total War: Warhammer bare er så fedt et spil!!!

Jeg tænker om der kunne være interesse i SD til at lave en lille gruppe af spillere som fra tid til anden spiller nogle custom battles med og imod hinanden? Hvis interessen er stor nok, kunne man evt. prøve sig af med en SD liga (i stil med det der blev prøvet med Blood Bowl i sin tid). Spillet har i hvert fald de nødvendige elementer til at kunne spilles med en liga eller lign.

Personligt er det selve kampene jeg syntes er sjovt i spillet, og campaign delen er "blot" for at give lidt strategiske muligheder, samt et "formål" med en lang række enkelt kampe, men jo længere man kommer ind i en campaign, og jo bedre styrker man får, jo mere tilbøjelig syntes jeg man bliver til at trykke "auto-resolve" på kampene fordi man hurtigt får en lang række kampe hver runde der "blot" skal kæmpes imod en mindre og umådelig ligegyldig hær/garrison.

Anyway giv lyd fra jer Vil prøve at stable en aften på benene i løbet af denne eller næste uge, hvor vi kan tage en 1vs1 eller 3vs3 kamp afhængig af hvor mange der melder ind
    'BeaWolf' since 2008

SD Medlem Forum Learner Ramstein's Avatar

Jeg er meget overrasket og glad for TW WH. Det er et kanon spil. Dog er jeg ikke specielt begejstret alt det magi og trylle trylle de har tilføjet til spillet. Derudover er kampene blevet utilgivelig på legendary. Jeg er frisk på at spille lidt co-op og SD liga

Ikke den store interesse ud fra replies i denne tråd, men nu prøver jeg at hoste nogle "Fight Nights" i de kommende uger, og så må vi se om der er interesse/grundlag nok til at holde dette kørende i fremtiden
    'BeaWolf' since 2008

Forum Acolyte Saxo's Avatar

Har brugt de første 30 timer på TW: Warhammer med en fuldført empire campaign og nu er jeg igang med dwarfs, meget fedt spil. Dog lidt træls at jeg af en eller anden grund er ringe til live kampe hvor min hær er klart overlegen. Hvis jeg spiller dem selv miste rjeg mangle flere enheder end hvis jeg bruger autoresolve, specielt ved seiges. Ved kampe hvor jeg møder en stærk modstander med mange enheder kan det dog klart bedst betale sig selv at styre kampen.

Quote Originally Posted by Saxo View Post
    Har brugt de første 30 timer på TW: Warhammer med en fuldført empire campaign og nu er jeg igang med dwarfs, meget fedt spil. Dog lidt træls at jeg af en eller anden grund er ringe til live kampe hvor min hær er klart overlegen. Hvis jeg spiller dem selv miste rjeg mangle flere enheder end hvis jeg bruger autoresolve, specielt ved seiges. Ved kampe hvor jeg møder en stærk modstander med mange enheder kan det dog klart bedst betale sig selv at styre kampen.
    Så skal du tage nogle kampe med os andre og komme mumble sikker på at vi kan dele erfaringer og taktikker til fordel for os alle
    'BeaWolf' since 2008