Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: Ansøgning til SD - Tyndetove

Default Ansøgning til SD - Tyndetove

Hej alle,

Vi er en flok venner der er startet op igen efter on/off pause de sidste par år. Vi har skiftet til denne server netop for at finde ligesindede ved et socialt guild. Derfor søger jeg i princippet en dispensation til at joine, da jeg er i fuld gang med at levelle en pala op i 100 (har 3x100 på andre servere). Forhåbentligt er tidspunktet ok, da det netop er for at blive klar til ekspansion at vi arbejder på højtryk nu

Mit navn er Mark, 27 år og fra Odense. Jeg læser i øjeblikket en Cand.Merc i Sport og Event Management i Esbjerg som jeg fuldfører sommeren 17'. I min fritid dyrker jeg triathlon på hyggeplan, har været fodboldspiller i 25 år, og så er jeg lige blevet forlovet med min kæreste.

Jeg har spillet WoW siden Burning Crusade, men de sidste 2 år har været on/off. Mit håb er denne gang at det sociale gør at man kan holde motivationen i det lange løb, da der må være en grund til jeg hele tiden vender tilbage.

Jeg har aldrig raidet hardcore, men har været i efterhånden en del raidhold. Jeg er social anlagt, kan sagtens hygge mig på VC og deltager gerne i hyggen på /g.

Jeg spiller sammen med andre IRL venner (Impaaq har søgt samtidig med mig), og det er selvsagt meningen vi vil spille sammen. Det skal holdes social, men kan sagtens udvikle sig til noget hygge raid på sigt. Vi får se hvad ekspansionen gør.

Ansøgningen er sendt efter en snak med Inkognito,

Spørgsmål skyder i bare afsted

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Mark.

Jeg har lige flyttet din ansøgning til det rette forum

Og så kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre lidt mere om dig som person - elsker du at lægge kabale, samler du på brugte isbøtter eller er du helt pjattet med at synge nationalsangen mens du venter på bussen?

Jeg er sikker på at en af vores søde rekrutterings folk snart kommer forbi og guider dig videre.

Held og lykke med din ansøgning.
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til @tyndetove

Jeg tagger lige vores rekrutterings-ansvarlige for WoW afdelingen, og så kigger de forbi din ansøgning i løbet af de næste par dage @Harpos @Ryo @Seiga

Hilsen
    Grynte
    Øff

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hej Mark.

Jeg har lige flyttet din ansøgning til det rette forum

Og så kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre lidt mere om dig som person - elsker du at lægge kabale, samler du på brugte isbøtter eller er du helt pjattet med at synge nationalsangen mens du venter på bussen?

Jeg er sikker på at en af vores søde rekrutterings folk snart kommer forbi og guider dig videre.

Held og lykke med din ansøgning.
    Hilsen Trine.
    Ja, det er selvfølgelig rigtigt, at personen måske er lidt vigtigere end ingame manden. Det er jo netop også derfor denne guild tiltalte mig!

Jeg bruger faktisk det meste af min fritid foran skærmen. Nu er jeg begyndt på WoW igen, men før spillede jeg både LOL og CS:GO. Udover det, så dyrker jeg som nævnt i ansøgningen triathlon, som selvfølgelig også tager sin tid - det gør man jo ikke uden træning.

Som person er jeg utrolig extrovert. Jeg har arbejdet i nattelivet i over 4 år, og det har virkelig givet mig meget som person - min tålmodighed er i hvert fald blevet bedre

Jeg er et konkurrencemenneske i de ting jeg godt kan lide at lave og jeg føler jeg kan konkurrere i. Hvis jeg ikke er den bedste synes jeg altid det sjoveste er at hygge sig (hvilket jeg gør med både triathlon og nu også med Wow).

Jeg gør faktisk egentlig utrolig mange ting, har mange jern i ilden. Jeg spiller guitar en sjælden gang, reparerer iPhones for lidt extra håndører, og så nyder jeg bare generelt friheden på mit studie

Håber det gav et lidt bedre indblik i mig

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til vores forum

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 21-06-2016 Kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver fredag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Ryo @Seiga

Last edited by Harpos; 20-06-2016 at 17:20.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Hej igen,

Det lyder super.

Min kære far fylder 60 år imorgen, og derfor er jeg selv og Impaaq inviteret til festivitas. Derfor er det nok lige at strække den at være klar til kl.19. Vi kan måske være klar omkring 21-21.30 hvis det skal være imorgen. Ellers skal vi nok finde en anden dag

@Harpos - Hvad med en dag i denne uge? Her burde der være mulighed for at finde tid

@tyndetove
    Jamen det lyder da som en god idé.
    Hvornår passer det dig bedst? (Weekend udelukket)
    Last edited by Harpos; 27-06-2016 at 15:11.

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

@Harpos

Hvad siger vi til imorgen aften?

Quote Originally Posted by tyndetove View Post
    @Harpos

Hvad siger vi til imorgen aften?
    Det er en aftale. Kl. 19.00

Velkommen på Trial @tyndetove

Vi løb lidt cata dungeons sammen. Fin fyr uden slinger i valsen
    Stewie: It doesn't matter how you find the pot of gold, B to the rian. All that matters is that you beat the leprechauns.
    Brian: That doesn't make any sense..
    Stewie: It doesn't have to make sense when you look like this!

Spillede lidt idag med @Metahut , @PurdyNerdy , @Lummer og @Subary . Flinke mennesker

Forum Nestling

Behagelig og hyggelig run til dig

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Quote Originally Posted by PurdyNerdy View Post
    Behagelig og hyggelig run til dig
    kan kun sige det samme

Han for en af mig
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Tog lige et HC-run med @JesperM og @Deadlock
    Last edited by tyndetove; 07-09-2016 at 21:24.

Forum Elder Deadlock's Avatar

Tog lige et HC-run med @Darkalias og @Deadlock

en herfra til @tyndetove

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Det var et fun run gik fint og vi havde det sjovt derinde.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Et lækkert hurtigt HC-run med de søde piger @Dimse og @Hindbær under mit alter ego Grimmegunnar

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Tak for et hyggeligt run

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Tak for turen

/Dimse(R)

Et lækkert hurtigt HC-run med de søde piger @Dimse og @Hindbær under mit alter ego Grimmegunnar
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Et lækkert hyggeligt HC-run med @Kemms , @Regio og @Moonster under mit alter ego Grimmegunnar

Forum Initiate Kemms's Avatar

virker som en der passer godt til os
    Dedrogo Level 110 Rogue