Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31

Thread: Ansøgning - Impaaq

Default Ansøgning - Impaaq

Mit navn er Jesper og jeg er 27 år og bosat i Odense C. Jeg er lige blevet færdig med min markedsføringsøkonom uddannelse, og er i øjeblikket i gang med at ansøgningsforløb til politiskolen, hvor jeg håber at blive optaget. I min fritid dyrker jeg meget forskelligt sport, men har specielt gjort mig inden for triatlon de sidste par år, hvor jeg bl.a. har gennemført to hele ironmans. Jeg er en meget rolig og socialt anlagt person, og på baggrund af dette, ønsker jeg at søge optagelse hos Semper Danica.

Jeg startede med at spille wow tilbage i starten af TBC, og blev hurtigt bidt af gameplayet. Jeg har siden været med i både Naswan og eHEROES, som har været blandt eliten inden for pvp området. Jeg stoppede dog grundet at lysten falmede i takt med de mange timer foran computeren, men nu har jeg fundet lysten til at spille igen, sammen med nogle af mine irl venner. Vi har sammen fundet frem til netop jer på Tarren Mill, hvor vi selv mener vi vil kunne passe godt ind socialt. Jeg søger sammen med Tyndetove, som er en af mine bedste venner fra Odense.

Chars: Impaaqx - lvl 100 hunter
    Tykketony - lvl 40 druid

Når expansion starter, så går jeg all-in på at spille demon hunter, og dette vil blive min main char.

Jeg har snakket kort med @Inkognito ingame, hvorefter han guidede mig til dette forum. Ønsker i flere informationer, så spørger i bare.

Glæder mig til at høre fra jer!

Mvh Jesper/Impaaq

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Jesper.

Jeg har lige flyttet din ansøgning til det rette forum

Jeg er sikker på at en af vores søde rekrutterings folk snart kommer forbi og guider dig videre. Men indtil da, kunne jeg godt tænke mig at høre lidt mere om hvem du er som person. Har du nogle sjove interesser og hobbyer? Er du vildt god til at køre på ethjulet cykel eller er du jysk mester i at blæse sæbebobler?

Held og lykke med din ansøgning.
    Hilsen Trine.

Mange tak Jeg kunne ikke få lov til at poste den herinde, jeg ved ikke lige hvorfor :P

Jamen jeg bruger som nævnt rigtig meget tid på træning og triatlon, også bruges der selvfølgelig også en masse tid sammen med min kæreste og mine venner Jeg er dog også utrolig god til at slappe af, og elsker at koble fra ved at sidde foran computeren, eller se nogle gode film lige nu venter jeg bare spændt på at få svar på min ansøgning, så jeg forhåbentligt kan komme ind og være social med guilden og begynde at lære folk at kende

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa

Som søde Trine sagde, så er det rigtig fint, at du lige har skrevet lidt om dig selv. Især fordi det primært er dig som person vi optager herinde - og ikke som sådan din character
    Men selvfølgelig al held og lykke med ansøgningen!
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til @Impaaq

Jeg tagger lige vores rekrutterings-ansvarlige for WoW afdelingen, og så kigger de forbi din ansøgning i løbet af de næste par dage @Harpos @Ryo @Seiga

Hilsen
    Grynte
    Øff

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til vores forum

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 21-06-2016 Kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver fredag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Ryo @Seiga

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Det lyder rigtig fint, men jeg refererer lige til Tyndetoves svar:

"Hej igen,

Det lyder super.

Min kære far fylder 60 år imorgen, og derfor er jeg selv og Impaaq inviteret til festivitas. Derfor er det nok lige at strække den at være klar til kl.19. Vi kan måske være klar omkring 21-21.30 hvis det skal være imorgen. Ellers skal vi nok finde en anden dag "

Vi glæder os til at snakke med jer!

Jeg har netop nu fået installeret mumble, og jeg er klar til at joine

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Quote Originally Posted by Impaaq View Post
    Jeg har netop nu fået installeret mumble, og jeg er klar til at joine
    Det er en god ide at tagge vedkommende, nu i det her tilfælde Harpos. Det gør du ved at skrive @ foran navnet, som i @Harpos . Så får han en besked om at du har svaret på noget herinde, og så kigger han nok hurtigere forbi!
    Øff

Tak @Grynte Jeg fik dog fat i ham ingame, men nu ved jeg det til næste gang

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Velkommen på Trial @Impaaq

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Mange tak Jeg glæder mig rigtig meget til at lære jer allesammen at kende

Dungeon gruppe 1.jpg

Billedet er lidt småt, da jeg har 3 skærme sat til min pc Men jeg har i dag brugt dagen på mumble for at lære lidt mennesker at kende. Det endte blandt med en dungeon med et par stykker og en masse lvling med @Aju
    Billedet blev desværre taget efter at de fleste var smuttet, men måske Aju og @Enfo kan hjælpe mig lidt med at tagge de sidste par stykker

Tak for en god dag!

Vi er ikke færdig med, at lvle!!! Ej - helt klart herfra

Lavede i dag HC og sad på mumble med
    @Aju @Enfo
    @Shakasha @Dumas

Håber de synes jeg ikke er alt for træls

Lavede et par HCs og en enkelt mythic med @Minoo idag

Lavede idag HC med @JesperM og @Deadlock

Forum Elder Deadlock's Avatar

Lavede idag HC med @JesperM og @Deadlock

En herfra, virker som en flinker fyr

SD Medlem Forum Initiate Minoo's Avatar

Rigtig fin fyr. Thumbs up herfra

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Tak for et hyggeligt mythic run

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Gik fint derinde og vi havde det sjovt så intet negativt at sige herfra :P venter dog med thumbs 1 run er ikke nok til at give en vurdering endnu.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Fik fornøjelsen af at lave HC med @Dimse i dag, vi sad også på mumble og små-snakkede lidt

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Tak for turen

/Dimse(R)
    Fik fornøjelsen af at lave HC med @Dimse i dag, vi sad også på mumble og små-snakkede lidt
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !