Navn: Sofus Bach
Alder: 23
By: Silkeborg
Regler: Jeg har læst og accepteret regler for optagelse, forum regler og værdier.
Character: Absura ( Havoc Demon Hunter )
Tidligere i SD:
(Inetis / Broet )
Var i Semper Danica et godt stykke tid under MoP, hvor jeg brugte en god slat tid på Rolling/Raiding på TnT
stoppede med Wow i starten af Warlords da mig og min daværende kæreste slog op,
som resulterede i at jeg skulle ud og te mig tosset i byen i stedet for på tastaturet
Havde så travlt at jeg til min store skam glemte at smide en officiel "Farvel" tråd ud
til alle jer gode bekendtskaber, så jeg måtte jo komme tilbage![]()
Hvem er jeg :
Jeg er en skør ung mand der lige er begyndt på Wow igen grundet den nye expansion på et socialt niveau, udover det hopper jeg tit ned i hallen med gutterne og spiller fodbold,
ellers sidder vi sammen og gamer LoL/Hearthstone og fortæller hinanden hvor dårlige vi er til de omtale spil
bliver en sjælden gang imellem kastet i byen hvor jeg er fuldblods abefest drukmås hvis stemningen passer![]()
Jeg er stort set altid klar på at smide en hjælpende hånd afsted og / eller en god snak/griner på mumble, som an bakkes op af min "årets mumble samtale" pris fra en Sd julefrokost
Hvor jeg blev kørt op og ned af en rutschebane af verbale tæv, uddelt af et members 10årige datter.
Forventninger ?
Ville faktisk bare være rart bare at komme tilbage til de fede sociale rammer der er i Semper Danica ^_^
Arbejde/Fritid
Har tidligere arbejdet i en vuggestue men er arbejdsløs for tiden![]()
ellers bruger jeg meget tid på gaming/Byen/vennerne
SD relationer:
Min storebror @Pingop er i guilden og ellers er der gamle SD'ere der sikkert kan huske mig fra at /roll om guld og være en spillopmager @Najsen @Grynte @Wace @Harpos @Beastlord og en del flere :P
Til alle jer der nu måtte sidde og tænke "Sikke en kort ansøgning, vi ved jo intet om personen" kan jeg sige at alt i verden enten er en kartoffel, eller ikke en kartoffel, Kan også lokke/skræmme med at jeg agter at deltage i Julefrokost.
mange hilsner fra @Nazz bedre halvdel!