Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 54

Thread: Genansøning Fedthaar - WoW

Default Genansøning Fedthaar - WoW

Hej mit navn er Peter. Jeg er 19 år gamle og bor på Fyn. Lige pt. Laver jeg ikke og en dyt, men jeg skal snart videre med min uddannelse som smed.
    I min fritid er jeg praktisk anlagt og hjælper til der hvor der brug for det, mekanik, elektronik/it, træ, stål og mener selv jeg er god i et fuskerhjørne :P ellers sidder jeg pt. Meget foran computeren. Og så kan jeg godt li' øl! Jeg er ikke fodbold typen og ser meget hellere F1 eller MotoGP i fjernsynet. Generelt er jeg ikke sports typen men skulle jeg vælge spiller jeg helst en omgang badminton.
    Lige i starten når man skal lære mig at kende er jeg lidt stille og rolig, men jeg kommer hurtig efter det med lidt smarte kommentar og din mor jokes . Jeg kan godt li' når folk gør sig umage, så det prøver jeg også selv at gøre hele tiden. Både ingame men bestemt også IRL. Det betyder også at ingame kan jeg godt li' hvis mit navn står øverest på det der underlig addon Skada. Det lyder lidt arrogant men det er ren sjov og spas.
    Når jeg ikke lige sidder ved computeren bliver det til nogle hygge projekter med nogle scooter eller biler og sikkert nogle øl sammen med vennerne

Jeg søger tilbage til SD da jeg savner at være i en Dansk guild med focus på det sociale, som SD har. I Maj da jeg forlod SD ville jeg ud og prøve lidt hardcore, men det var slet ikke som jeg forventede og jeg blev hurtig træt af det. Jeg gav det dog en skalle for at få Archimonde ned før legion. SD er den bedste guild jeg har været i og vil nu gerne tilbage

Min wow tid startede mid TBC som en total noob, og det var ikke før lidt inde i WotLK jeg fik min først max level nemlig en paladin som jeg spillede igennem WotLk og Cata som holy, hvor jeg fik clearet mere eller mindre alt på normal og fik en del hc kills også. MoP started jeg ud med lidt pvp på min Druid men det fangede mig aldrig rigtig helt, så sluttede så MoP af med pve på min warlock og shaman med 12 hc/mythic kills i SoO. Wod fik jeg kørt i gennem på min warlock og også lidt på min paladin sammen med SD og raided sammen med VKpT. Og nu er jeg stærkt tilbage på min shaman som enhantcement og restoration

Jeg har læst jeres regler for optagelse, forum regler og acceptere jeres 5 værdier.

Tilligere ansøgninger og farvel tråd
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...light=fedthaar
    http://www.semperdanica.dk/threads/5...dthaar-Warlock!
    http://www.semperdanica.dk/threads/5...for-denne-gang
    Last edited by Fedthaar; 05-09-2016 at 2:53.

Shit det var hurtig takker @Azazu

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen tilbage @Fedthaar

Jeg tagger lige @Trine og @Hindbær, så kigger de forbi din ansøgning snart.

Held og lykke med den!
    Øff

Forum Apprentice Seiga's Avatar

held og lykke fedthaar
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

SD Medlem Forum Trainee Fragglen's Avatar

Velkommen tilbage @Fedthaar

Takker og bukker

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen tilbage

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Slikhår får en tommel fra mig :-)

Thumbs up herfra, Fedte er sku en fin gut
    "You know, I'm sick of following my dreams, man.

I'm just gonna ask them where they're going and hook up with 'em later."

- Mitch Hedberg

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Velkommen tilbage Kan jeg få dig til at skrive lidt mere på din ansøgning. Jeg ved der er mange af de ældre medlemmer, som kender dig, men derfor skal de nye medlemmer, som ikke kender dig også have en chance

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Peter.

Sidst du forlod os, var det for at raide på et højere plan, og fordi du ikke følte SD kunne give dig det du søgte i wow. Hvad har ændret sig siden maj måned som har fået dig til at søge tilbage til SD nu?

Desuden vil jeg gerne have lidt mere kød på din genansøgning, da den pt. ser lidt for tynd ud Du kan f.eks. fortælle hvad DU kan tilbyde SD, og om du har nogle sjove interesser, hobbyer, kendemærker osv.

Jeg ser frem til at se lidt mere fra dig.
    Hilsen Trine.

Jeg blev lidt passiv herinde ved legion launch. Jeg har skrevet lidt mere på min ansøgninger, håber det er fint

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Quote Originally Posted by Fedthaar View Post
    Jeg blev lidt passiv herinde ved legion launch. Jeg har skrevet lidt mere på min ansøgninger, håber det er fint
    Hvad et fuskerhjørne?
    Quinn - One name. One legend

Det er et hjørne hvor ingen må kigge ind når man fusker med gaffa, super lim og strips :P

Hej @Fedthaar husk at få fyldt lidt mere på din ansøgning. Din ansøgning kan ikke komme videre før - det er ikke for at stresse dig, men blot en påmindelse

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

Det var da helt vildt så optaget jeg blev af legion :P Jeg laver lige en op og et tag @Hindbær

Super - jeg skriver i det interne med det samme og efter et par dage vil jeg sende dig videre til rekrutteringsteamet, hvis der ikke er kommet nogle thumbs down

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen tilbage

Det lyder bare godt
    Og jeg siger tak for thumbs up og den varme velkomst
    Last edited by Fedthaar; 05-09-2016 at 13:09.

Så er tiden vist gået og har intet dårligt hørt - jeg vil derfor sende dig trygt videre til rekrutteringsteamet @Harpos @Ryo @Seiga @kafftastic

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

@Ryo snupper du den her

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.