Page 36 of 47 FirstFirst ... 2632333435363738394046 ... LastLast
Results 876 to 900 of 1151

Thread: Team: Onslow'ss Afterburn 2.0

SD Medlem Forum Apprentice Havdreng's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Sgaj View Post
    Du kommer bare @Havdreng
    Undskylder at jeg ikke kom, men Hiper som internetudbyder er godt nok noget BS
    Stewie: It doesn't matter how you find the pot of gold, B to the rian. All that matters is that you beat the leprechauns.
    Brian: That doesn't make any sense..
    Stewie: It doesn't have to make sense when you look like this!

SD Medlem Forum Adept
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Havdreng View Post
    Undskylder at jeg ikke kom, men Hiper som internetudbyder er godt nok noget BS
    Det er hvad der sker. Du er stadig meget velkommen i næste uge

Skal nok prøve at huske at få dig tilføjet til kalenderbegivenheden.

Spil
    WoW

Det er hvad der sker. Du er stadig meget velkommen i næste uge

Skal nok prøve at huske at få dig tilføjet til kalenderbegivenheden.
    Tak Det er dog lidt spontant, at jeg kan, da det afhænger af kærestens humør. Hun bliver muggen, hvis jeg raider de 3 dage i ugen haha
    Stewie: It doesn't matter how you find the pot of gold, B to the rian. All that matters is that you beat the leprechauns.

SD Medlem Forum Adept
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Havdreng View Post
    Tak Det er dog lidt spontant, at jeg kan, da det afhænger af kærestens humør. Hun bliver muggen, hvis jeg raider de 3 dage i ugen haha
    Jeg tror der gælder det samme for min kone, så har valgt ikke at prøve

Spil
    WoW

Jeg tror der gælder det samme for min kone, så har valgt ikke at prøve
    Haha

SD Medlem Forum Adept
    Spil
    WoW

@Grandeur og @Harpos

Kan jeg lokke jer til at stå for invites til raidet i morgen?

Og Grandeur hvad siger du til at lede folket? Som jeg husker det, så gik det vidst ganske fint sidst du stod for det

WoW Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Jeg er ikke sikker på jeg kommer til raid.
    Vi er ved at få sat et måde op til i morgen aften i ledelsen.

Harpos - Level 110 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Adept
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Jeg er ikke sikker på jeg kommer til raid.
    Vi er ved at få sat et måde op til i morgen aften i ledelsen.
    Ja, det skal også passes

SD Officer Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Regner stærkt med at komme på Main Char i aften, da jeg stadig er bagud i loot i forhold til resten af TNT
    Kan lege Disc eller Shadow

Ses

SD Medlem Forum Initiate Zømbie's Avatar
    Spil
    WoW

Travlt med Praktik/træning/damen så går nok nået tid før i ser mig på raid igen

Jeg er klar til i aften alligevel.

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Adept
    Spil
    WoW

Jeg er klar til i aften alligevel.
    Du er en helt

Du er en helt
    Wup Wup Den var ny... :P

SD Medlem Forum Adept
    Spil
    WoW

Wup Wup Den var ny... :P
    EJ, du har altid været en helt i mine øjne

SD Trial Forum Recruit wolfffie's Avatar
    Spil
    WoW

Mit net forsvandt i går aftes - efter jeg brugte 1 time på at fejlsøge problemet, gav jeg op.

SD Medlem Forum Adept
    Spil
    WoW

Dejligt at se at det gik godt i går. Jeg glæder mig til at komme afsted i næste uge

Kan i øvrigt også lige sige at jeg formentlig også er forhindret i at deltage 31/1, da vi har forældrekonsultation - håber dog at jeg på en eller anden måde kan slippe, men tvivler

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar
    Spil
    WoW

EJ, du har altid været en helt i mine øjne
    Har det noget at gøre med, at han har alderen til at have været med under de sidste to verdenskrige? :-P

SD Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Min deltagelse på holdet er nok lidt begrænset.
    Holdet bliver pt hurtigt fyldt, og det er helt fair Men jeg kan ikke rigtig nå det til raid start.
    Jeg vil blive ved med at høre om der er frie pladser når søvndemonen sover, men ved det er noget nær umuligt.

Men på onsdag deltager jeg nok slet ikke, ældste barnet fylder 5år, så må man være længe oppe og mæske sig i pizza og slik
    This is hell, welcome to my home.
    <a href=http://imageshack.us/photo/my-images/829/najsensignature.png/ target=_blank>http://imageshack.us/photo/my-images...signature.png/</a>

SD Medlem Forum Adept
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Cox View Post
    Har det noget at gøre med, at han har alderen til at have været med under de sidste to verdenskrige? :-P
    Ja, har hørt at han er en af de meget få som fik Victoriakorset for sine handlinger under både første og anden verdenskrig

KÆFT hvalper...

SD Medlem Forum Adept
    Spil
    WoW

Kære alle, jeg har de seneste dage, især efter en snak med @Flagg men allerede inden, gået og tænkt over om ikke snart tiden er inde til at vi kan begynde at skippe de første bosser og hoppe frem til enten Imonar eller Varimathras. Min generelle opfattelse er at de fleste efterhånden har fået det gear de kan bruge fra mange af de første bosser, synes i hvert fald jeg forsøger at formidle trade af meget af det i RC, ofte også uden held.

Det store formål med det vil selvfølgelig være at komme længere på HC end de tre bosser vi har nede pt, men også at undgå at de faste raidere, som kun raider med Onslow ikke går døde i at vi hver uge clearer normal og så måske kommer ind og prøver lidt på HC.

Et andet formål med det er også at vi efterhånden er full på normal, i hvert fald de sidste to uger hvor jeg har været med. Ved at gøre det på denne måde vil der være mulighed for at dem der gerne vil lave et fuldt clear på normal kan samle et hold til det, mens dem der kun mangler noget længere inde i raidet kan joine os på Onslow og måske endda også blive hængende når vi går over på HC, såfremt lysten er der.

Alle vil stadig være velkomne til at joine, både på normal og HC og om man kommer med en alt eller main betyder ikke noget for mig, bare man kan løfte sin egen byrde som enten healer, tank eller dps.

Jeg tænker at vi kan tale lidt om min plan på discord i aften, når vi har clearet normal og mens der samles hold til HC. Jeg regner også med at lave en ny tråd på forum med en poll, hvis ellers jeg fornemmer at folk generelt bakker om dette forslag, enten ved at svare positivt her i tråden eller ved at udtale sig positivt på discord i aften. Man er selvfølgelig stadig meget velkommen til at skrive her hvis man synes det er verdens dårligste ide jeg har og hvis der er en overvægt at de kommentarer, så dropper jeg det selvfølgelig

I forhold til en tidsplan for det, så tænker jeg at det er noget der tidligst bliver sat i værk fra marts måned, altså fra 7/3.

Håber I fik læst jer gennem det hele og skriv endelig en kommentar til det, det her er ikke et diktatur men et demokrati

God plan @Sgaj

SD Officer Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Kære alle, jeg har de seneste dage, især efter en snak med @Flagg men allerede inden, gået og tænkt over om ikke snart tiden er inde til at vi kan begynde at skippe de første bosser og hoppe frem til enten Imonar eller Varimathras. Min generelle opfattelse er at de fleste efterhånden har fået det gear de kan bruge fra mange af de første bosser, synes i hvert fald jeg forsøger at formidle trade af meget af det i RC, ofte også uden held.

Det store formål med det vil selvfølgelig være at komme længere på HC end de tre bosser vi har nede pt, men også at undgå at de faste raidere, som kun raider med Onslow ikke går døde i at vi hver uge clearer normal og så måske kommer ind og prøver lidt på HC.

Et andet formål med det er også at vi efterhånden er full på normal, i hvert fald de sidste to uger hvor jeg har været med. Ved at gøre det på denne måde vil der være mulighed for at dem der gerne vil lave et fuldt clear på normal kan samle et hold til det, mens dem der kun mangler noget længere inde i raidet kan joine os på Onslow og måske endda også blive hængende når vi går over på HC, såfremt lysten er der.

Alle vil stadig være velkomne til at joine, både på normal og HC og om man kommer med en alt eller main betyder ikke noget for mig, bare man kan løfte sin egen byrde som enten healer, tank eller dps.

Jeg tænker at vi kan tale lidt om min plan på discord i aften, når vi har clearet normal og mens der samles hold til HC. Jeg regner også med at lave en ny tråd på forum med en poll, hvis ellers jeg fornemmer at folk generelt bakker om dette forslag, enten ved at svare positivt her i tråden eller ved at udtale sig positivt på discord i aften. Man er selvfølgelig stadig meget velkommen til at skrive her hvis man synes det er verdens dårligste ide jeg har og hvis der er en overvægt at de kommentarer, så dropper jeg det selvfølgelig

I forhold til en tidsplan for det, så tænker jeg at det er noget der tidligst bliver sat i værk fra marts måned, altså fra 7/3.

Håber I fik læst jer gennem det hele og skriv endelig en kommentar til det, det her er ikke et diktatur men et demokrati
    Syntes det helt fair - Det er jeres Hold!
    Mange andre raiders fra Trash & TNT bruger Onslow som et ALT-Gearing hold
    Andre som er med på Mains er nødsaget til at stoppe efter Argus Normal er nede
    Det self fair på den måde at i får clearet Normal, men mange springer fra efter sidste Boss & så kan i være hæmmet i jeres hc progress

Hvis folk fortsat ønsker at hjælpe Onslow - incl. mig selv, så må vi joine på chars der kan bære sig selv & som kan fortsætte på hc efter normal clear

<3 Kodi