Results 1 to 16 of 16

Thread: Ratamiel leaver

Default Ratamiel leaver

Ja, det er rigtigt dårligt anden gang, men jeg tror bare ikke på at SD bliver den hygge guild som forcen skulle være :/

Da der vel er en lille mulighed for at det kan skubbe lidt i nogen i SD vil jeg sige hvorfor.

Royceman og Liax gik, to af SD's bedste folk og officerer, det er et hårdt slag for guilden, men de fleste prøver bare at lade som om det er ingen ting og nærmest få det til at være noget godt. Det er virkeligt en skam, folk der har arbejdet hårdt og til sidst har kastet håndklædet i ringen skal have svineren i gc

De nye officerer er Ladydie og Sørøversally. Ladydie er sq fin, men hun er hvad jeg vil kalde semi casual. Sørøversally er level 41 og jeg har ikke set hende online. Et dårligt tegn for en hardcore opgradering.

Så er der alt for meget brok. Casuals brokker sig voldsomt over de ikke kommer med i MC og lignende.
    Vi andre har brugt flere måneder som level 60 og gearet op i stratholme, scholomance, ubrs og lignende. Vi har været igennem de instances massere af gange for at få noget rimligt udstyr. Vi har blå og epic, i har grønne og blå, der er en stor forskel. Man får også erfaring med at spille sin character, og det betyder utroligt meget. Jeg har faktisk set en priest der havde mindre mana end en shaman i mc? hehe

Jeg tror ikke på at den brok forsvinder, måske er det bare ikke muligt at have en homogen guild med så mange medlemmer og så stor spredning i spilletid. Det er ikke fordi jeg har noget imod casuals, men så må man bare regne med at det tager meget længere tid før man kommer i ubrs.

Nå, men der er sq mange fine gutter i SD, og dem vil jeg få på min friends list istedet for guild list. og så er jeg nu gået i empire. Jeg bor sammen med hammertime som er der, og jeg kender mange der ovre, og jeg tror de har det sjovere og fungerer bedre sammen.

Men jeg ønsker jer alle sammen en god tid i WoW, og jeg håber jeg tager lidt fejl af hvordan det kører, men jeg tror bare ikke på det. Til sidst et stort held og lykke til newt, for jeg kan virkeligt ikke forstå han har skulle stå for skud et par gange på forum når han nu ligger alt arbejde som gør det muligt for jer at komme i mc og alligevel ikke høster noget der bare ligner nok ros for det.

Håber vi ses ingame uden alt for mange sure miner

Hilsen
    Ratamiel
    Ratamiel (60) - Mage [Tailor/Herbalist]
    Vecna (60) - Hunter [Skinner/Miner]
    Furiousrata (43) - Warrior [Miner/Herbalist]

Guest

Jeg er virkelig ked af at høre at du nu osse forlader os - men vil ikke forsøge ast overtale dig til at blive. Men det er svært at gøre guilden bedre, når folk bliver ved med at stikke halen mellem benene.

Guest

Default Re: Ratamiel leaver

Quote Originally Posted by Ratamiel
    Så er der alt for meget brok. Casuals brokker sig voldsomt over de ikke kommer med i MC og lignende.
    Vi andre har brugt flere måneder som level 60 og gearet op i stratholme, scholomance, ubrs og lignende. Vi har været igennem de instances massere af gange for at få noget rimligt udstyr.
    Vi causels har også været inde og gear op. For mit vedkommende har jeg brugt der første uger af min sommerferie konstant i dark strat/ubrs. Og jeg har pt. 5 dele af mit sæt, hvilket jeg syntes er meget tilfredsstilende, samt nogle 40+ dps våben. Har flere gange oplevet at jeg har mere health end en warrior. Så jeg syntes ikke du skal give gear alt skylden for vores brok.

Men du skal have held og lykke fremover. Er ked af at endnu en fra high end vognen forlader SD..

SD Medlem Forum Elder

/wave

Har der nu været brok idag ?? og nogen der er gået efter royceman og liax ?

Xlausen
    Druids are PvE

Quote Originally Posted by xlausen
    /wave

Har der nu været brok idag ?? og nogen der er gået efter royceman og liax ?

Xlausen
    Ikke hvad jeg læste af, tror Ratamiel har tænkt på det siden Royceman og Liax gik. wOOOOt's hardcore opgradering fejlede, enten blev det den ene gruppe som blev sur ellers den anden gruppe der blev, og nu må vi så finde en mellemvej, hvilket alt i alt er noget snask synes jeg.

Edit: Glemte jo helt at ønske dig held og lykke osv

Quote Originally Posted by Ratamiel

Royceman og Liax gik, to af SD's bedste folk og officerer, det er et hårdt slag for guilden, men de fleste prøver bare at lade som om det er ingen ting og nærmest få det til at være noget godt. Det er virkeligt en skam, folk der har arbejdet hårdt og til sidst har kastet håndklædet i ringen skal have svineren i gc
    Jeg er rigtigt ked af, at du stadig tænker på det der skete i gc dagen efter de forlod. Selv efter jeg i flere tråde har skrevet, hvordan det er blevet misforstået, fordi folk udtrykker sig anderledes på skrift end normalt. Derudover har folk også forskellig humor, hvorfor forskellige udtalelser opfattes meget forskelligt af folk.

Til det med officererne vil jeg sige at Ladydie jo netop er en modpol til de rigtigt "hardcore" officerer, som Newt og Mirwar.
    Sally er afaik kun blevet promoted til board-admin, så om hun er 41 eller 60 betyder ingenting overhovedet.

Men ærligt talt kan jeg virkelig godt forstå hvorfor du leaver. Der er rigtigt meget "knas" i SD lige nu.. Set med mine øjne forbliver det bare mest på forum - dette hænger nok også sammen med at jeg endnu ikke har været med til Onyxia eller MC..
    Men jeg har også rigeligt at se til med Onyxia-prequests, tribute-, og strat-runs lige nu!

Mirwar > Jeg syntes det er meget forkert at sige at folk stikker halen imellem benene. Det er udsigten til en bedre spiloplevelse der trækker i folk, og hvis jeg kunne se mit selv i en anden guild ville jeg da også forlade SD. SD virker bare rigtig godt for mig, og jeg har virkelig nogle fine m8's her i guilden!
    Så forvent bare at se mig blive hængende.. :wink:

Men held og lykke Rata! Håber du finder det du søger hos Empire, og jeg stadig kan /w dig med nogle spørgsmål ang. mit crit gear.. :wink:
    Code:
    Just because you are a character doesn't mean you have character.

Mirwar:
    Skal jeg så sige det samme til dig?

Jax:
    Lad vær med at ligge for meget i at jeg nævnte det i GC, jeg mente bare at tonen ikke var god, og i mine øjne er det lige netop tonen og den gode stemning der skal være forcen i en guild som SD.
    Men du skyder bare løs, jeg er selv ved at have fundet alt crit gear som kan støves op uden for instances efterhånden, og jeg er nu selv igang med lidt mana/fire res gear, så jeg har da en ide om hvor du nok kunne kigge hvis du leder efter noget

Og tak for held og lykkerne til alle sammen, håber vi ses ingame!

ps: der er nok lige en admin der skal melde mig ud af mine usergroups på forum!

Guest

Quote Originally Posted by Jax
    Mirwar > Jeg syntes det er meget forkert at sige at folk stikker halen imellem benene. Det er udsigten til en bedre spiloplevelse der trækker i folk, og hvis jeg kunne se mit selv i en anden guild ville jeg da også forlade SD. SD virker bare rigtig godt for mig, og jeg har virkelig nogle fine m8's her i guilden!
    Så forvent bare at se mig blive hængende.. :wink:
    Jeg må ærligt sige at jeg synes at det er at stikke halen mellem benene, der er blevet annonceret at der skal ske ændringer, så hvis det er bedre spiloplevelser man går efter, bør man osse lige give det lidt tid - især i disse sommermåneder, hvor com'en nok ikke står øverts på de fleste folks liste over hvad de skal foretage sig.

Jeg er led og ked af alle de hardcore gamers vi midster, for det gør det altså sværere at nå vores hardcore mål. Det er da frit for alle at leave, hvis de ønsker det, men når vi prøver på at gøre guilden bedre på alle fronter og vi lige har startet en operation, som netop skulle udbedre de ting, som er grunden til at folk forlader guilden, så bør man, imo, blive hængende lidt og se om der sker forandringer og ikke regne med at de kommer på få dage. At springer fra et synkende skib frem for at hjælpe med til at få det på rette kurs, er at stikke halen mellem benene.

Ratamiel er stadig en god spiller og en person jeg personligt godt kan lide, men jeg støtter ikke op om hans flugt Jeg er ikke sur - jeg er nærmere ked af det!

Du gjorde jo selv nogenlunde det samme engang, nej det var ikke helt samme situation, men alligevel lignede den en del.

Men jeg vil da sige jeg er meget positivt overrasket over dig, jeg var da også en af dem der ikke var så glad for dig dengang, men efter jeg er kommet tilbage har du virket som en positiv kræft i guilden og virkeligt lagt arbejde i det, så jeg vil også give dig et meget stort held og lykke med på vejen.

Men grunden er at jeg ikke rigtigt tror på at de ændringer vil månde ud i noget fornuftigt. Jeg tror personligt også det var derfor Royce og Liax gik, men det er naturligvis kun gætterier.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ladydie og Sally var ikke en del af vores hardcore officers opgradering, så snup lige en kiks rata! De er erstatninger for de andre casual officerer vi har skiftet ud, der overtager de praktiske opgaver som vores bank m.m. Sally er slet ikke ingame officer, men kun tilknyttet boardet!..
    Mirwar blev udnævnt til officer igår, og der er 1-2 mere på vej.

Og Fisker, du siger vores opgradering fejlede?? Den er lige startet, og siden starten har vi haft succes i Onyxia, tog hende på 30 min, og i MC er vi kommet flere bosser længere frem..

Men tak for tålmodigheden og forståelsen for at når man ændrer noget større i en guild så sker det ikke på en uge.

Farvel :roll:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Trainee

mm. starter lige med at holde mig til topic :wink: .. Synes det er en skam, at du smutter rata, men held og lykke med det! ses jo nok in game

mht. vores opgradering, saa synes jeg ogsaa, at den indtil videre har vaeret en succes! Det eneste negative jeg har oplevet ved den var, da jeg blev valgt fra til det sidste onyxia raid (havde taget fri fra jobbet for netop det, saa var ikke i tophumoer, whhiiine ). resultatmaessigt maa man jo ihvertfald sige, at det har baaret frugt, hvilket vi kan give Newt en STOR tak for.. Hans arbejde er virkelig uundvaerligt for os.
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Forum Learner

Ej, Ratamiel, vi var rigtig glade for at have dig i guilden.

At Royceman og liax skred var rigtig skidt, og den efterfølgende gc blev negativ, da den hurtigt blev misforstået. Men det har vækket guilden lidt. Hardcore opgradering er startet, nye folk er begyndt at løfte lidt at de opgaver som de havde, nye officere er kommet til og selv dev-forummet er der kommet en post i :shock:

Der vil altid være brok i en guild. Det skal der osse være, det er med forme og udvikle guilden. Det skal bare holdes i en god tone Rogues brokker sig altid, fordi ingen vil lege med dem :P

Jeg synes Newt gør det rigtig godt som raidleader, han er er osse ved at lære det ligesom alle os andre. Jeg synes vi har lavet gode resultater, de andre guilds wiper garanteret osse ind imellem (det råber de bare ikke højt om )

Jeg håber du finder hvad du søger. held og lykke derude :-D Jeg hugger stadig dine miner, hvis jeg kommer først :twisted:
    Reactivated Lotro Fintwen lvl 60 Captain
    Retired WAR Finenad 2x Archmage
    Retired AOC Finte lvl 4x POM
    Retired WoW Finenad lvl 61 Troll Mage

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar

Det var nu fedt snakke med dig ratamiel og det er jo helt op til dig selv.

Du må have det godt hvordan det så vil gå for dig i empire.

Ses ingame :P
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Forum Acolyte

GL fremover.

Forum Acolyte

Tak for gode tider og gl fremover
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Forum Disciple

Er sku ked af at se dig gå efter alt det succes vi har haft på det sidste de bosser i MC dropper jo som fluger for tiden no probs :wink:

Syntes sku du er en cool fyr synd at se dig skride men det er helt op til dig selvfølgelig

Og til dig fisker så syntes jeg det er lidt tidligt at kigge negativt på det woot har gang i som han siger så tager lortet sku et stykke tid om at ske i så stor en guild så det er lidt negativt at stresse manden endnu mere end han er hehe eller jeg kunne forestille mig han er