Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 93

Thread: Voldsomt søger tilbage til SD

Default Voldsomt søger tilbage til SD

Hej igen SD!

Jeg går og keder mig lidt og mangler noget selskab, og derfor tænkte jeg selvfølgelig med det samme på jer og hvor meget jeg savner at sidde på Mumble og hyggesnakke med jer, og det vil jeg gerne tilbage til - derfor søger jeg om nyt medlemskab hos SD

Lidt om mig:
    Jeg er en forholdsvis stille og rolig 24 årig mand ved navn Bjarki Max (født på Island), men kan dog alligevel godt sætte gang i Mumble med jokes og godt humør. Jeg bor i Århus i min egen lejlighed med min lille kat, Grethe. Lige nu søger jeg arbejde, og det er jo så fint det kan gøres på nettet - så kan man jo sidde og spille lidt WoW imens
    Jeg er meget aktiv i WoW og vil være lige så socialt aktiv som jeg var sidst jeg var i SD.

Jeg har spillet WoW siden release af Vanilla og har clearet alt imens det var content udover Garrosh Hellscream Mythic.

Jeg har valgt at lægge paladin til siden og spille druid istedet, som balance (kan dog også overtales til at heale)
    Min ansøgning er med henblik på både det sociale og raiding, så hvis der er plads til mig på et team, så vil jeg gerne vise hvad jeg duer til

Jeg har selvfølgelig læst jeres regler og accepterer jeres værdier!

Armory:

http://eu.battle.net/wow/en/characte...Hvafaen/simple

Tidligere ansøgning:

http://www.semperdanica.dk/threads/5...ygten-Voldsomt

Afskedstråd:

http://www.semperdanica.dk/threads/5...er-nye-eventyr

--------
    Hvafaen
    Last edited by Hvafaen; 17-09-2016 at 19:43.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen tilbage
    af ren nysgerrighed, hvorfor skifter du navn ? @Trine eller @Hindbær skal lige ind over da det er en genansøgning

Jo, mange tak!
    Skifter navn fordi Voldsomt er min warrior som jeg ikke spiller på længere, og jeg har rerollet main til druid

SD Medlem Forum Acolyte

Hvor er afskedstråden? Hvorfor smuttede du sidst?

Det var hurtigt du meldte dig tilbage. Jeg tror vidst jeg lovede dig en thumbs up, så lad mig være den første

Velkommen tilbage, held og lykke med genansøgningen!
    "You know, I'm sick of following my dreams, man.

I'm just gonna ask them where they're going and hook up with 'em later."

- Mitch Hedberg

Tusind tak, Cyn!
    Ja... det blev lidt kedeligt og ensomt udenfor SD, håber meget i vil have mig tilbage igen!

Afskedstråden er kommet op i ansøgning nu @Wace

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Hvafaen View Post
    Jo, mange tak!
    Skifter navn fordi Voldsomt er min warrior som jeg ikke spiller på længere, og jeg har rerollet main til druid
    Er på telefonen så kan ikke lige se det, men er det en ny forum profil?

Plejer at være bedre at holde sig til sin gamle profil.

Altså, jeg kan da sagtens sende min ansøgning på min gamle profil hvis det er Tænkte bare hvis jeg har fået ny main, så er det nok lettere at blive kaldt det istedet for Voldsomt, det bliver forvirrende @Deadlock

Så er freden forbi
    Spøg til side Velkommen tilbage

Kan være vi lige skal have dine brugere lagt sammen, så det er lidt nemmere at korigere i.

SD Medlem Forum Acolyte

Tusind tak, Cyn!
    Ja... det blev lidt kedeligt og ensomt udenfor SD, håber meget i vil have mig tilbage igen!

Afskedstråden er kommet op i ansøgning nu @Wace
    Er der kommet sociale arrangementer nok til dig nu?

Jo, det var vel lidt dødt pga end expansion osv
    Men en af grundene til jeg forlod SD var også at jeg ville prøve noget nyt jeg ikke havde prøvet før, men det lykkedes desværre ikke

Forum Warden Lingmao's Avatar

Da jeg læste dig og dit sidekick inkognito's afskeds post, så må jeg indrømme at jeg tænkte.
    "Sådan kan man også smække med døren".

Man kan så også vende den om og tænke at i idet mindste tog jer tid til at skrive en afskeds post, hvilket er noget langt fra alle gør, så det kan da kun være en eller anden form for positivt at man har haft så meget respekt over for dem der skal holde styr på aktive folk, at man har tilkendegivet at man ikke længere spiller.

Men så hvis kigger på det fra et andet perspectiv så ved vi alle sammen at der ikke er sååå meget gang i guilden nær afslutningen af en expansion.
    loggede ind en lørdag klokken 8:00. gik 2 timer før der kom en anden online.

Jeg ved ikke hvor meget andre guilds har af sociale arrangermenter, men har opfattelsen af at vi ligger over normen.

men på trods af det, og at du i længere tid troede jeg styrrede team exposure (hvilket jeg ikke gjorde, tror jeg var limen der holdte det sammen nogle gange. men havde bestemt ikke taget nogen opgaver udover at være raider)

så har jeg generalt et godt indtryk af dig og din makker, så du får sku min
    Last edited by Lingmao; 16-09-2016 at 10:29.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Mange tak Lingmao!
    Undskyld forvirringen
    Håber ikke vi har gjort noget forkert i at forlade SD i en periode

Der er intet galt i at smutte i en periode hvis man vil prøve noget andet .

Det var måske bare formuleringen der fik nogle rynker frem på nogle pander hist og pist
    og måske en øvre ledelse der spurgte ind til en wow ledelse om hva faen det kom fra, kunne jeg måske forstille mig

Ahh, det er jeg meget ked af, jeg er ikke specielt god med ord, måske derfor min afskedstråd ikke var velformuleret

Sådan er det @Hvafaen

Det er tit hvad der sker når det forgår på skrift. Folk læser ting forskelligt.

o well.

held og lykke med ansøgningen voldsomt,
    Last edited by Lingmao; 16-09-2016 at 11:08.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Jeg føler ikke rigtig du gav SD en chance sidst du var her, så min tommel vender desværre ned af.
    Det betyder jo ikke at du ikke kommer ind

Forum Elder Deadlock's Avatar

Altså, jeg kan da sagtens sende min ansøgning på min gamle profil hvis det er Tænkte bare hvis jeg har fået ny main, så er det nok lettere at blive kaldt det istedet for Voldsomt, det bliver forvirrende @Deadlock
    Er da mere forvirrende at skifte profil bare fordi man skifter char

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Når folk først har et forumnavn så hænger det som regel ved - i enkelte tilfælde lader vi folk skifte, men det er noget der behandles af ledelsen ud fra den enkelte situation. Det skal dog ikke komme dig til last på nogen måde - og du behøver ikke reposte din ansøgning, vi kan som admins merge de to konti så din genansøgning nu kommer fra din gamle konto. Jeg vil dog lade @Trine eller @Hindbær aftale hvad der præcis skal ske med konti og navne direkte med dig - og så skal vi nok hjælpe med at få det sat i søen når aftalen er lavet
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Bjarki Max.

Som der er flere der skriver, så skifter vi ikke så ofte medlemmers forumnavn, så en merge af de to profiler (som Obse også skriver) vil helt sikkert være vejen frem i dit tilfælde.

Jeg må dog også sige, at jeg undres lidt over, at du forlod SD pga. for lidt socialt samværd og for få sociale sammenkomster, og dette for bare to måneder siden. Hvad har ændret sig siden da? Og hvad er dine overvejelser omkring, at du ikke bare smutter fra SD om kort tid igen?

Da der allerede er kommet én thumbs down til dig, så kommer din genansøgning til at køre i ca. en uges tid fra nu, sådan at vi kan få afdækket den thumbs down der er kommet, og så vi sørger for at medlemmerne har mulighed for at komme med deres mening i den uge.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Hilsen Trine.

PS. Skriv lige når du har læst min besked her, så sætter jeg nemlig Obse igang med at merge dine profiler her på forum, og du skal efterfølgende bare logge ind med "Voldsomt" brugernavnet.

Hej @Trine
    Ja... Inkognito valgte desværre at forlade mig i vores guild vi have startet op, til fordel for et andet guild med et raid team.
    Jeg kunne godt lide min tid i SD og denne gang bliver jeg, og bliver hængende i slutningen af expansionen også

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Quote Originally Posted by Voldsomt View Post
    Hej @Trine
    Ja... Inkognito valgte desværre at forlade mig i vores guild vi have startet op, til fordel for et andet guild med et raid team.
    Jeg kunne godt lide min tid i SD og denne gang bliver jeg, og bliver hængende i slutningen af expansionen også
    Hej @Voldsomt - så er dine konti merged og du skal fra nu af bruge Voldsomt kontoen, posts og så videre er flyttet over over på din gamle konto
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

SD Medlem Forum Trainee Fragglen's Avatar

Ind med ham igen

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"