Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Ansøgning SD WoW (Furid)

Default Ansøgning SD WoW (Furid)

Hej

Mit nav er Emanuel ”Furid” Frid, jeg er 29 år gammel og jeg bor i en lille by lige uden for Horsens, hvor mig kæreste og jeg lige har købt et hus sammen – hvor vi håber på at opfostre et par børn og vores hund i.

Jeg har læst jeres regler og værdier i Semper Danica, og jeg forstår dem og accepterer dem til fulde.
    Dog skal det nævnes at jeg ikke er dansker som så, men jeg flyttede hertil for nogle år siden for at bo med min kæreste og for at arbejde.
    Jeg er født Svensk, dog håber jeg ikke dette er et problem, da jeg forstår dansk godt nok og kan gøre mig forståelig - for det meste.

Mit erhverv er elektrisk ingeniør og jeg arbejder ved et lille firmer i Skanderborg hvor jeg arbejder med automatisering og support af diverse industri maskiner.

Min største hobby er mere eller mindre alt hvad der involvere en computer, en masse spil der spænder lige fra Wow, andre MMO’s og over til single player shooters.

Jeg nyder også meget at spille brætspil, når jeg skal have en pause fra den digitale verden.
    Ud over det bruger jeg meget tid med min schæferhund på 8 måneder, går til hundetræning med ham og så videre.

En gang imellem lykkedes det mig at få mig selv slæbt ned i et træningscenter eller ud og cykle lidt, for at få noget motion.

Når det kommer til Wow erfaring har jeg spillet sidste de første Vanilla dage, og været en aktiv raider i alle udvidelser på nær Cataclysm, grundet at det var en dårlig udvidelse og mig sociale og personlige liv krævede mere opmærksomhed.
    Jeg har raidet og spillet i både casual og hardcore guilds, alt efter hvor meget mit privatliv tillod det og jeg vil selv mene jeg er en ret kompetent spiller.
    Jeg har ikke planer om at liste al min Wow erfaring, da det ville kræve en hel side for sig selv og folk ville kede sig, Men jeg har kørt alle raids imens de har været ”live”.
    Som person tilbyder jeg et meget positivt sind i næsten alle situationer og jeg at være meget humørfuld og lidt sarkastisk når jeg snakker med andre mennesker og spillere.

Grunden til jeg søger ind i Semper Danica er udelukkende fra et social synspunkt, da jeg som sagt lige er flyttet til Danmark og vil gerne have et socialt netværk op at køre.
    Imens jeg har spillet Diablo 3 er det lykkedes mig at spille med en hel del af Semper Danicas medlemmer og det har både givet mig venner og mere indsigt i Danmark generelt. Jeg kender også nogle mennesker i Semper Danica, og det er min erfaring at de er meget sociale og en forsamling nørder jeg ikke vil have noget imod at bruge mere tid med.

@Wace er en IRL ven som jeg har kendt i ca. 8 år tror jeg, og derudover kender jeg også @Thanoz, @Høker, @Harpos og et par andre igennem Diablo 3.

Jeg håber i vil tage min ansøgning til efterretning og at se jer alle ingame.

Med venlig hilsen

Emanuel

SD Medlem Forum Acolyte

Emanuel er en super hjælpsom og flink gut, og vil passe rigtigt godt ind i SD.
    Og jeg er sikker på alle de folk der har mødt ham på mumble eller i Diablo 3 ville sige det samme.

Hermed den første til dig.

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

helt klart en thumbs up herfra, har kun positive oplevelser med Emanuel og han passer godt ind i SD

SD Medlem Forum Learner

Velkommen til Danmark ☺ Hvilken by er det du er flyttet til ? Jeg er selv fra Horsens så ren nysgerrighed fra min side.
    Fanger dig nok på mumble eller ingame på et tidspunkt.

Forum Acolyte Arissa's Avatar

En af de bedste ansøgninger jeg har set længe. Velkommen til, og held og lykke.

When its dark enough, you can see the stars......

Søvind

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til

Rigtig fin ansøgning du har skrevet, men.. du kan jo ikke sige at du har en hund på 8 måneder, uden at jeg bliver nødt til at spørge efter et billede!

Mvh
    Grynte
    Øff

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Velkommen til og det var da på tide, med den fine ansøgning.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Quote Originally Posted by Grynte View Post
    Velkommen til

Rigtig fin ansøgning du har skrevet, men.. du kan jo ikke sige at du har en hund på 8 måneder, uden at jeg bliver nødt til at spørge efter et billede!

Mvh
    Grynte
    Fenris 8 uger.jpg8 ugerFenris 6 månader.jpg6 månader

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Quote Originally Posted by Furid View Post
    Aaah den er sød!
    Øff

SD Medlem Forum Recruit Høker's Avatar

Har spillet en del Diablo med Emanuel og han er sku rigtig flink og altid klar til at hjælpe andre. Så han høre helt sikkert hjemme i SD.
    i'll catch you on the flipside

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Rigtig dejlig fyldig ansøgning 🙂
    Kanon person har spillet ark og diablo med ham👍

Forum Convert Wabbit's Avatar

har også spillet med ham flere gange i D3 , herfra

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Tommel op!
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Fledgling

Har efterhånden brugt en del timer sammen med ham på mumble,Diablo og Ark så det bliver helt sikkert en herfra
    held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Trainee

God ansøgning og hold da op en dejlig vovse

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 29/09 kl.19:00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-link)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Ryo @Seiga @kafftastic @Beastlord

Link til SD – video:
    Last edited by Beastlord; 25-09-2016 at 19:20.

SD Medlem Forum Learner

Velkommen på Trial @Furid

Quote Originally Posted by Beastlord View Post
    Velkommen på Trial @Furid
    Tak!

Forum Recruit Rhykes's Avatar

Rigtig fin ansøgning, held og lykke! håber vi ses ingame!

Hygglig heroic igår med @Eyedoc @Feeble @Cakkor

SD Medlem Forum Recruit

Quote Originally Posted by Furid View Post
    Hygglig heroic igår med @Eyedoc @Feeble @Cakkor
    Det var absolut hyggeligt. Det at du er svensk er jo ikke ligefrem positivt (i og med at jeg er norsk, og vi altid er ærkerivaler). DOG vil jeg sige at svenske piger er "by far" de smukkeste.
    Og derfor får du en fra mig.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Har lige løbet en HC med @Furid - vil gerne lige løbe lidt mere på et andet tidspunkt for at give thumbs. og så skal du bare snakke mere på Mumble - vi bider ikke (så meget!)

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Så kom min tommel