Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 91

Thread: Genansøgning fra Actoprimos

SD Medlem Forum Learner

Default Genansøgning fra Actoprimos

”one time a semper Danica, always a semper Danica”

Hej Sempe’r
    Som lovet kommer jeg atter tilbage, kravlende, efter et medlemskab i en af verdens dejligste guild

Prelog:
    Jeg skrev min første ansøgning til Semper Danica helt tilbage i dec-2009, og blev medlem i starten af 2010.
    På det tidspunkt havde jeg hverken kone og barn… ”ak den simple liv” :P.
    I 2014 fik jeg en søn, den dejligste gave ever.
    Selv om det er (var) det bedste der sket for mig, så tog det al min fri tid (dem som har børn kan nok genkende det her J).
    Og jeg havde ingen tid til wow, og heller ikke til SD.
    Nu er sønnen 2år, og selv om jeg ikke har fået mere tid, så har jeg grindet lidt livs-xp og dinget level 9999 i at være far og samtidig med at for alt ting til at passe lidt bedre sammen dvs. tid til kone, søn, arbejde venner …..jaaa det med at blive far gør noget ved én

Om mig (irl):
    (noget af det jeg skriver nu er også det i vil kunne finde i mit gamle ansøgning, det vel fair, da jeg ikke har ændret mig personlig siden sidst )

Mit navn er Achuthan Paramanathan. Fornavn udtales: Ashu’ tan efternavn: Pa-ra-ma-na-tan
    Jeg er fra Sri-Lanka dvs. Tamiler og har boet i DK siden 91.
    Jeg er 34 år, uddannet civilingeniør inden for elektronik og data, nu også med en Ph.D.
    Arbejder i Stilling-Skanderborg som softwareudvikler / forsker hos Kamstrup.
    Jeg ser altid lyst på tingende optimisme er vejen frem
    Jeg tager tingende seriøst, men kan dog også tag lidt gaz og give lidt gaz hvis situationen er til det.
    Er meget hjælpsom af natur, dog kan jeg spotte hvis folk er udefter at udnytte en for deres fordel. alt med måde ikke ?
    WoW for mig er et sted hvor jeg kan møde nye menneske lære nye folk og have det sjovt med dem mens man spiller sammen, no more no less.
    Fritids interesse: Tja ud over at game WOW går jeg til Taekwondo har dyrket det i over 24-25 år nu og har det sorte bælt med 4th-dan. Styrke træner 3-4 gang om ugen + løb + cykel + svøme (3-atlon træning).
    En gang for længe siden havde jeg også et robot-hobby … nu er den blevet erstattet med min søn (*lol*)

Om min toon (One time pala, always a pala):
    Char: Actoprimos
    race: Turen
    Class: Paladin
    og ofc. 100 andre toons spredt over den stor verden, men ham her har altid vært mit hjerte nær

Hvorfor den class som jeg nu har valgt som min main:
    Tja siden jeg var bitte var jeg besat af idéen om den gyldne knight i gyldne rystning som ridder ud for at forsvar (TANK!) sit Konge og sit land….. om ikke andet spiller jeg altid Ridder rollen i alt det jeg kan komme i tank om eks. D&D osv. osv.

WoW portfolio:
    Det er en ordentligt omgang smør og vil ikke kede jer stakkels reviwers med min 11års wow-skills'n snizzels .
    Den korte ud gave er at WoW for mig er ikke et spil mere, men et social hobby ala..facebook *lol*, et sted hvor man møder nye mennesker og slapper af med en øl (fredag aften eller lørdag… tirsdag, onsdag.. torsdag... :P )

Hvorfor vil jeg joine SD:
    De sociale aspekter i SD har en stor tiltrækning kræft på mig (5 års erfaring med SD, og jeg fortryder ikke en eneste dag), og jeg ved at SD tager lige netop dette punkt meget seriøst, især det ”out of game events” SD laver.

Med det så vil jeg skrive under på de følgende:

- Respekt for andre
    "Sørg for at udvise respekt for andre. Husk at det skrevne ord nemt kan misforstås og vi derfor tilstræber at kommunikerere med omtanke. Vi respekterer at andre kan være uenige og at de har deres ret til at have andre holdninger. Vi spiller ikke med det formål at ødelægge spillet for nogen og behandler derfor alle med respekt."

Jeg er helt enig, SD er en stor guild, og der skal være plads til alle !!.

- Ærlighed
    ” Vi opfører os ærligt og med troværdighed overfor andre spillere. Vi overholder de aftaler vi laver og de løfter vi giver. Vi forsøger ikke at snyde eller udnytte andre spillere.”

Jeg vil ind i SD pgr. Det sociale, så jeg vil altid holde det jeg lover og er ikke interesseret i at snyde folk til at forfremme min toon, da det kun er sekundært.

- Loyalitet
    ”Vi er loyale overfor vores guild og vores guildmates. Vi hjælper og støtter hinanden så godt vi kan. Opstår der et problem mellem guildmembers løser vi det internt, med respekt for hinanden.”

Som jeg skrev, det er det sociale jeg går ind for, så jeg vil altid være der for guilden. !

- Udvikling
    ”I SD vil vi være den bedste guild for vores medlemmer, og det inkluderer at du er med til at gøre guilden bedre at være i.
    Vi skal ikke være den stærkeste guild i PVP eller Raiding, men den stærkeste i sammenhold og ånd - SD Ånden.”

AMEN!!!! det jeg kan bedrage med er mit humør

- Engagement i SD
    "Vi skal alle være delagtige i SDs trivsel, det værende via forum, ingame eller sociale arrangementer. Vis dit engagement ved at være aktiv, deltage konstruktivt og tage ansvar."

Jeg har sløset lidt mht. deltagelsen på forummet, under min sidste tid i SD i år 2014, men det var pgr. var startet på en PhD og var en low-level noob mht. at være far. Som sagt har jeg lige dinget level 9999 både mht at være far men også mht. min uddannelse, så bring it on
    Epilog:
    Alt i alt er jeg en varm, sjov, hjælpsom, loyale og ikke mindst humoristisk lille gut som søger eller vil gen-etablere min forbindelse til SD, og et sted jeg kan slappe af og hygge spille lidt mens man sider og nøder en øl eller to sammen....
    Last edited by Actoprimos; 19-09-2016 at 14:44.

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Jeg gav op da jeg læste "Actoprimos" :P

Velkommen tilbage! herfra!

Super fin ansøgning og velkommen tilbage
    @Hindbær og @Trine ser i på det
    Hilsen Beast

SD Medlem Forum Learner

Hey Cuber maan ...lol kan godt forstår du gav op cuber ...du kender mit wow-portfolio efter håneden ret godt
    tak for thump-up...ser frem til at pwn'n dig i dps

mange tak Beastlord

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg husker kun gode ting om Actonooben og vil glæde mig at se ham under SD's faner once again! Velkommen hjem, slacker!

SD Medlem Forum Acolyte

Fantastisk ansøgning, held og lykke med den

Worlds Best Holy Pala. Welcome Back.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Velkommen tilbage, rigtig god genansøgning

SD Medlem Forum Learner

mange tak. Lige en lille update, jeg tror jeg vil spille med min DH, som er 110 og har nok ilvl til lave HC, tror umidbart at det vil være nemmer at lave noget sammen på min DH end min pala som er 100 . Min DH hedder: "Amandris" ..i know wack navn...men tror jeg ruller pala tilbage til min actoprimos når jeg er ind i SD :P
    Last edited by Actoprimos; 19-09-2016 at 20:15.

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Actoprimos View Post
    mange tak. Lige en lille update, jeg tror jeg vil spille med min DH, som er 110 og har nok ilvl til lave HC, tror umidbart at det vil være nemmer at lave noget sammen på min DH end min pala som er 100 . Min DH hedder: "Amandris" ..i know wack navn...men tror jeg ruller pala tilbage til min actoprimos når jeg er ind i SD :P
    Du kan sagtens have flere chars i guilden som trial

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

fed ansøgning.. fedt at læse.

Er selv delvis fra Sri Lanka, så der har du jo næsten allerede thumps af den grund alene

Hvorfra i Sri Lanka er du fra?

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Jeg vil også lige slutte mig til og hilse på.
    - Hejsa! :-) Og held og lykke med genansøgningen. Super fin beskrivelse af dig og det hele, til os der ikke kender dig (endnu).
    Vi snakkes jo nok før eller siden
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Learner

Mange tak allesammen !

@Deadlock: ye, det bare mere så folk genkende mig på min pala
    @Tristanas: mage tak m8 , mine forældre er fra Jaffna, jeg er skam fra midtjylland :P .....ey vi er tamiler er du også det ? @Pilinias: helt sikker m8, håber du har tid til at runne nogle dung, med mig, har dog kun tid efter 2000, efter knækten er puttet
    Last edited by Actoprimos; 20-09-2016 at 7:38.

SD Medlem Forum Learner

lige en hurtig update mht min første HC raid sammen med SD i legion, det var sammen med Wace, og Rune.
    vi må lige lave nogel flere af dem, dog med fære wipes

Håber nogen som er klar på noget HC iaften, jeg er klar efter 20.00 (skriv endelig hvis i har tid der, ellers kommer jeg bare på mumble og spørger )

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen tilbage... super fin ansøgning, den burde nærmest laves sticky og stå som eksempel for nye ansøgere

SD Medlem Forum Learner

@Funnian: mange tak ahhhh måske skal den lige gennem en stave/grammetrik kontrol inden da :P ...det ligesom min gammel gym lære fra dansk, "Achuthan, indhold næssigt vil jeg give dig 13, men du staver og skriver som en fra 3klasse så du for kun 6" *lol*

SD Medlem Forum Apprentice

@Funnian: mange tak ahhhh måske skal den lige gennem en stave/grammetrik kontrol inden da :P ...det ligesom min gammel gym lære fra dansk, "Achuthan, indhold næssigt vil jeg give dig 13, men du staver og skriver som en fra 3klasse så du for kun 6" *lol*
    Nu går vi heldigvis ikke så meget op i hvordan folk staver, for man kan jo godt være en flink og sjov person, selvom man staver elendigt.

Men min personlige mening om udbredelsen af "ordblindhed", som mange undskylder sig med efterhånden, så fandes det ikke da jeg gik i folkeskolen... der var der bare nogle elever, der skulle kæmpe noget hårdere for at lære at stave. Siden diagnosen for "Dysleksi" eller "orblindhed" blev fastlagt, er det som om at antallet af ordblinde er eksploderet og jeg mistænker lidt, at det er blevet en undskyldning for ikke at lære at stave, for alle der har bare lidt svært ved det. Jeg tror på at nogen reelt er ordblinde og andre har bare svært ved at stave, men tit bliver det bare blandet sammen.

Personligt har jeg haft nogle ihærdige forældre, som kæmpede en kamp med at få mig igennem mine lektier som dreng. Retstavning og sprog har jeg altid været god til... men tror jeg er lidt talblind hehe

SD Medlem Forum Learner

hehe yup, har også brugt det i ny og næ :P, for mig er det nok mere jeg ikke har tålmodigheden til at skrive og formulere mig fint....det kan kun gå for langsomt ..jeg er mere til tal især "0" og "1" ... men da jeg startede min phd. tvang min professor til at skrive flere sider igen igen ige ogggg igen...suk men det var så på engelsk, det endte også med at jeg blev meget bedre til at skrive på eng., så du har ret...det bare om at tag sig sammen og for det læret :P
    Last edited by Actoprimos; 20-09-2016 at 18:29.

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

@Pilinias: helt sikker m8, håber du har tid til at runne nogle dung, med mig, har dog kun tid efter 2000, efter knækten er puttet
    Det kunne da være super hyggeligt!
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Learner

tak for endnu et run (@Gadrielz, @Solei, @Wace und @Bordul) , detsvær har jeg ikke mere spille tid for idag, men imorgen er jeg klar igen
    Last edited by Actoprimos; 20-09-2016 at 21:11.

SD Medlem Forum Acolyte

Hyggelig fætter, når han ikke skal snakke og spille samtidigt

SD Medlem Forum Learner

så fik jeg dit tag til at virke @Gadrielz,
    mangler bare dem her: @Solei ,
    @Bordul ....medmindre de er ikke oprettet på forum med det navn
    Last edited by Actoprimos; 22-09-2016 at 12:36.

SD Medlem Forum Acolyte

Solei er @Muulan og Bordul var @Skovgaard

SD Medlem Forum Learner

mange tak
    Quote Originally Posted by Wace View Post
    Solei er @Muulan og Bordul var @Skovgaard