Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Roomservice forlader SD

Forum Trainee Phul's Avatar

Default Roomservice forlader SD

Efter nu snart halvanden måned i SD, er jeg efter nogen tids overvejelse kommet til den beslutning, at jeg ønsker at forlade SD.

Jeg må indrømme at jeg er en anelse skuffet over den snæversynethed der har mødt mig på forskellige områder. Heriblandt loot-regler og MC-taktik mm.

Der er gode venskaber inden for guildens rammer som jeg ikke ønsker at bryde, dog føler jeg mig i den grad irriteret og frustreret over mange SD'ers måde at behandle emner de er uenige i, på. Jeg har flere gange måtte tage imod unødvendige overhalinger og personlige kommentarer, har jeg været af en anden holdning end det gennerelle SD crowd. Jeg ønsker ikke at alle skal dele mine holdninger, men jeg forventer at folk kan diskutere emner med respekt for emnet i sig selv og de deltagene parter. Dette er desværre, oftest, ikke tilfældet i SD efter min erfaring.

Som det ser ud nu er SD mere en irritation og en begrænsning, end et bidrag til at have det sjovere end solo.

Held og lykke til gutterne (i ved hvem i er), catch you later.

Btw.. anbefal Munch til officer.. han er altid uenig med mig det drog, men kan finde ud af at formulere sig pænt og holde det på et positivt plan. GL to you too m8.

-OuT-
    Venter spændt på TESO release!

WoW - 90 Druid - Phul
    WoW - 60 Mage - Roomservice (retired)

Forum Adept

Det er self beklageligt at vi ikke kan bruge alt vores raid tid på at diskutere taktikker. Men de forslag du fik igennem synes jeg faktisk jeg brugte nogen af, at du aldrig deltog i flere raids eller gjorde noget for selv at prøve at lede et raid viser jo egentlig bare hvem kvæulanten i netop det her forhold er.

Du er fjernet fra WoW/SD gruppen, god tid fremover.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Dejligt at se du vender det til noget personligt Newt, og smider sådan en kommentar med på vejen.. netop grunden til at jeg forlod guilden..

Det eneste jeg skrev var "MC-taktik", og det fik du vendt og drejet og konkluderet på..?!

Så vidt jeg ka læse kom dit navn eller din måde at lede på aldrig på tale, vel..?!

Du kender jo heller ik mit grundlag for ikke at have deltaget i MC de sidste to uger, så sys du ærligt at kalde mig kværulant på det grundlag er fair??

WoW - 90 Druid - Phul

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Er det en afskeds post eller en diskussion post du vil starte, Roomservice?

Held og lykke fremover!
    Guildboss - Danish Legacy

Hey Reyven, og tak ilm..

Tjaa.. siden jeg ikke er medlem af SD længere og efter post-navnet at dømme, nok en afsked..

Men folk har det jo med at tage tingene personligt, så hvis folk føler for at skrive kommentarer, positive som negative, vil jeg da sandsynligvis at svare på dem..?!

WoW - 90 Druid - Phul

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jeg ønsker ikke at alle skal dele mine holdninger, men jeg forventer at folk kan diskutere emner med respekt for emnet i sig selv og de deltagene parter.
    Ahem - det var ikke lige det du selv udviste her i eftermiddags i en diskussion om roll på Rivendares mount over VT...

Nuvel, held og lykke fremover.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Tag lige en slapper.

Roomservice skal da have lov til at forklare hvorfor han forlader SD uden at blive overfuset af en officer.
    LOTRO: Seen - Dwarf Minstrel
    DAOC (inactive): Ites - lvl 50 druid, Iset - lvl 49 mana eldritch
    WoW: Retired

HolgerDK.. jeg kan dårligt tælle på mine fingre hvor mange gange jeg har været i en diskussion ang loot.. så hvis du kan fortælle mig hvorfor jeg syntes at alle skulle kunne rolle på Baronens Epic, så tager jeg hatten af for dig..?!

Problemet var jo som pionteret i afskeden, man får ikke et ben til jorden hvis man er uenig med SD'crowded.. jeg nåede ikke engang at argumentere for hvorfor, før jeg blev afbrudt af folk der mente det modsatte..

WoW - 90 Druid - Phul

Quote Originally Posted by HolgerDK
    Jeg ønsker ikke at alle skal dele mine holdninger, men jeg forventer at folk kan diskutere emner med respekt for emnet i sig selv og de deltagene parter.
    Ahem - det var ikke lige det du selv udviste her i eftermiddags i en diskussion om roll på Rivendares mount over VT...

Nuvel, held og lykke fremover.
    Nu vil jeg ikke høre noget om diskussionen, men droppede hans mount? :shock:
    Ratamiel (60) - Mage [Tailor/Herbalist]
    Vecna (60) - Hunter [Skinner/Miner]
    Furiousrata (43) - Warrior [Miner/Herbalist]

Guest

tak for denne gang og held og lykke derude!

Tak og ilm Mirwar.. og skulle du snige dig udenfor BG til lidt world-PvP, så er jeg kun en tell væk..

WoW - 90 Druid - Phul

Nå, men så er det vel så en diskussions tråd :|

Roomservice, jeg synes det er ærgeligt du ikke selv kan se dine egne argumenter lidt fra afstand. Du har altid haft travlt med at argumentere for at andre ikke burde have lov til at bestemme hvad udstyr du ville gå efter og dermed hvad du ville rulle på. Men samtidig har du haft ligeså travlt med at fortælle andre hvad de så måtte rulle på! F.eks. mente du at jeg som priests skulle beslutte for om jeg ville have Devout eller Dreadmist og at jeg ikke havde ret til simpelthen bare at gå efter hvad jeg nu først kunne få fat i.

Du taler også meget om at respektere hinanden, og aligevel gik du lynhurtigt over til at kalde mig for grådig og dernæst barnlig i forbindelse med samme diskussion. På trods af jeg lagde ud med på en rolig og rationel måde at forklare hvordan jeg så tingene.

Du forlanger vi skal respektere din mening men er ikke selv villig til at respektere vores meninger. Du argumenterer med at du har valgt en bestemt spillestil som vi skal acceptere, men du vil ikke selv acceptere den stil som f.eks. jeg har valgt.

Alt det du beskylder andre for her er du selv ligeså skyldig i, og det håber jeg du på et tidspunkt indser.

Og nej, heh, Ratamiel.. baronens mount droppede ikke.. der var bare nogen der snakkede om D.Strat, og jeg kom så til at ytre at jeg gerne ville ha det, selvom jeg har mit Epic mount.. og så fik jeg da lige at vide skal jeg love for..

WoW - 90 Druid - Phul

Guest

Stop det hakkerig nu!!!!

Tråden kan bruges til at skrive en afsked til Roomservice... hvis jeg ser flere "ligegyldige" posts, bliver tråden låst.

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Ked af at se dig gå Room :cry: Men du ved du altid kan smide en tell :wink:

Reyven.. vi har jo haft den diskussion..

Jeg gider ærligt ik bruge tid på at ruske op i det en gang til, det er der ik nogen af oz der får noget ud af.. hvis folk interessere sig for den snak kan de læst de posts vi skrev dengang.. vi var ik enige dengang og bliver det sandsynligvis heller ikke nu..

Jeg fremlagde mine holdninger Reyven, jeg tvang ik noget ned over hovedet på nogen.. guildens loot-regler var emnet, det jeg diskuterede med dig blev til en moralsk diskussion om generel loot.. jeg valgte at forlade en gruppe pga det, det kan man vel dårligt kalde tvang..?!

Reyven.. hvis du kigger indlægne igennem vil du se at jeg blot besvarede dine posts som du skrev dem. Efter min mening lagde du ud med at være ret nedladende og sådan.. jeg gjorde hva jeg kunne for at holde mig i skinnet.. hvilket føles ret svært når alle forsøger at flame en om kap..

Og jeg har aldrig sagt jeg ikke respektere casual spillere.. men alt hvad jeg skrev blev taget personligt Reyven.. og ærligt var det eneste personlige jeg tog med i hele den diskussion min frustrasion over ikke at kunne diskutere et emne seriøst..

Sagt til sidst Reyven, så har jeg no hard feelings.. og ønsker ikke at dele skyld ud til nogen.. hvis jeg gjorde det havde jeg jo nok sat navne på hvorfor jeg forlod, ik..?!

WoW - 90 Druid - Phul

Jeg har skam heller ikke nogen hard feelings og ønsker dig stadig held og lykke fremover. Blev bare nødt til at svare på de beskyldninger du bredt slynger ud over hele SD, og forklare at du faktisk selv gør nøjagtig de samme ting.

Måske skulle du bare have holdt dig til at sige du smutter da du ikke synes SD som guild passer til dig. Fordi når du skriver som du gjorde, må du også forvente at folk der er uenige vil forsvare deres mening.

/krammenammenamme den store Orc forklædt som Pala

Duncan, du er stort set aldrig enig med mig.. dååååmme.. men du er sQ en kammerat, det ska du ha.. /HI5 til dig m8

WoW - 90 Druid - Phul

Guest

roomservice det er ski ærgeligt at du smutter. men jeg ville helt klart gerne lave noget world pvp med dig. osv.

Forum Acolyte

GL fremover Room

Forum Learner Nesmoht's Avatar

Flot måde at sige farvel til Roomservice på /golfclap. :roll:

Du kan også altid smide en tell til mig hvis der er gang i lidt World Wide PvP

Good luck out there.

Heh ->> Oikos og Nesmoht.. i er begger på friends, så bare rolig.. der skal nok flyve et par tels til noget world-PvP i fremtiden

WoW - 90 Druid - Phul

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Held og lykke derude.

Personligt bliver jeg trist for hver eneste, der opgiver os - vi kæmper jo for at få SD til at blive bedre for alle.

Husk lige alle sammen - også vi officerer kan skrive posts, der er ens personlige mening og ikke er et udtryk for hvad ledelsen mener generelt.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

husker stadig da jeg spurgte room om lidt vand i orgrim og fik promte 120 crystal.. det var sq nice.

Men for fanden da hvor du snakker højt når du diskuttere på VT, har du mange søskende eller hvad ?

Takker Lady

lol Liax
    Jeg er hel ene og alene ene barn.. tror jeg har min mic skruet lidt højt op, har bare været for doven til at finde ud af det, og at få det sat ned

WoW - 90 Druid - Phul