Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 28 of 28

Thread: Roomservice forlader SD

Forum Trainee Phul's Avatar

P.s. Tager ikke ansvar for nogens eventuelle gennem tiden pådragede høreskade :P
    Venter spændt på TESO release!

WoW - 90 Druid - Phul
    WoW - 60 Mage - Roomservice (retired)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Tråd låst

Folk har sagt farvel og pussenus.

Held og lykke.

Sjovt som halvdelen af de som har forladt SD stadig hænger her omkring.. Har i ikke en anden guild i skal passe..

Jeg er ked af det, men jeg kan kun se jer som egoistiske røvhuller. Åh i joiner SD for at være en del af et dansk fælleskab, men lige så snart klaveret ikke spiller helt efter jeres pibe, så er i lige så loyale som en luder i Red light district.... Ja da, man spiller for selv at ha det sjovt... Men jeg har INTET til overs for kællinger der skifter guild som om det ikke betyder andet end at man nu kan komme 1 boss længre ind...

Der var en gang hvor SD var for loyale danskere som ville kæmpe for noget mere end det næste drop... SD var Dansk! SD var stolt.... Men SD er blevet inficeret af små egotrippere, som ikke kan tåle modgang...

Korrekt - en sand SD'er viser overbærenhed, og tænker at folk skal varetage deres eget bedste.. Det har de fleste også gjort godt! Og så er de fleste i SD overbærende og ønsker desertørene held og lykke og mange siger "Jeg forstår"... Og måske er det forståeligt....

Men hver gang en af de gamle skrider uden at det koster dem et fucking blink, så stikker de mig i ryggen, og det jeg har bygget op som en dansk guild hvor sammen hold er det vigtigste, det er sønderkneppet til en egoist gruppe som kun tænker på om de nu ógså får de DKp de skal ha, og om de kommer med på næste raid... I skuffer mig så dybt at jeg kunne græde.. SD betyder noget for mig, men folk ødelægger det ved at joine og leave som om det bare er en guild uden mening... Der er for mange af jer som SD åbenbart ikke betyder noget for.

Denne post er skrevet i lettere beruset tilstand. Sandheden skal man høre fra børn og fulde folk.... Har du noget at kommentere, så send mig en PM, så skal du få min ærlige mening..

mvh
    wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

LOL - som jeg dog kan formulere nogle ting når jeg kommer snaldret hjem fra byen..

Fik en del PM's på den her - tak til alle.. Overraskende måske nok at de faktisk var med støtte og forståelse..

Beklager at tonen blev hård, men når man får lidt at drikke så bliver der ikke lagt så mange fingre imellem. Og jeg kan kun sige at dagen derpå så er det hele glemt igen. Jeg ville egentlig ha slettet posten her, men hey - Jeg er bare menneskelig inden under min GM bodysuit!

Dog vil jeg sende en venlig hilsen til mange af dem som er stoppet, da flertallet har været gode medlemmer i SD, og mange gjorde hvad de kunne for guilden - nogen mere til end andre!

Det er et frit land, og man kan jo vælge guild som man lyster, og det har jeg egentlig ikke noget imod.. Men jeg bliver pisse frustreret når mange smutter 5 min før vi har en mulig løsning på de problemer der gik dem på... Det er sket gang på gang - der har opstået nogle problemer, og imens vi finder en løsning, så er der nogen der smutter, som måske ville være blevet, hvis de havde fået løsningen præsenteret og iværksat.

Roomservice - no hard feelings fra mig her... Dette var bare en generel post som tilfældigvis havnede i din afsked.. Du var en god spiller som jeg er ked af at mangle på holdet!

Ha det!
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.