Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 82

Thread: [Ansøgning - World of Warcraft] Rhykes, 110 arms warrior

Forum Recruit Rhykes's Avatar

Default [Ansøgning - World of Warcraft] Rhykes, 110 arms warrior

Hej Semper Danica!

Hermed min ansøgning, om optagelse i jeres WoW guild rooster.

Character: Rhykes, level 110 arms warrior (med overvejelser om at gå prot)

Jeg er har læst og forstået jeres forum regler, regler for optagelse samt de 5 værdier.

Mit navn er Nicolaj Rexen, jeg er 29 år og er bosat i Ørum på Djursland, hvor jeg flyttede til sidste sommer, sammen med min kæreste og vores hund Sika.
    Til dagligt arbejder jeg som 3D grafiker i en still image afdeling inde i Århus C, hvor jeg laver visualiseringer i alle afskygninger, men med fokus på køkken og interiør og design. Min kæreste arbejder ligeledes inde i Århus som marketing coordinator, så hende har jeg fornøjelsen af at køre sammen med hver dag. Forinden Djursland, boede vi sammen i Århus i en 5års tid.

Når jeg ikke spiller WoW eller engang imellem Rocket League, så går jeg gerne lange turer på stranden... med min hund- og nogle gange min kæreste . Som en kontrast til min nørdede side, er jeg også lidt af et udendørsmenneske, som elsker at tilbringe tid i det naturen, her i blandt vandre og campe, og engang imellem når tiden byder sig, gå på buejagt..

Jeg er en glad, smilende og udadvendt person, og som i nok kan regne ud har jeg en hang til gaming, og heribland WoW. Jeg startede med at spille WoW helt tilbage i Vanilla på serveren agamaggan, hvor jeg spillede dwarf rogue. Med min rogue, nåede jeg at clear op til starten af AQ40. I BC spillede jeg også på min rogue som main, og her nåede jeg har clear op til MH. Wotlk spillede jeg stadig rogue som main, og det var denne expansion som jeg spillede mest, hvor jeg sammen med mit guild var nogle af de første som clearede Naxx. Dette gjorde vi med guilden Casual, hvor jeg var classleader, og sammen med de andre classleaders udgjorde rådet for vores guild. Vores danske guild clearede alt i denne expansion. Cata og MoP sprang jeg let og elegant over, eller dvs. jeg spillede det lidt, men raidede aldrig. Det samme gælder egentlig WoD, hvor jeg spillede on-off, men mest casual pvp. Jeg har altid spillet rogue som main, men har haft en del alt en imellem, her i blandt shaman, priest, warrior, paladin, mage og druid, så jeg har en general forståelse for de fleste classes.

Nu har jeg så spillet Legion siden udgivelsen, hvilket jeg faktisk har synes rigtig godt om indtil videre, og det er også derfor at jeg har valgt at komme i en lidt mere seriøs guild, da jeg godt kunne tænke mig at opleve noget mere content, og egentlig også håber at kunne komme til at raide lidt.

Dog ansøger jeg ikke med henblik på at komme til at raide, men hovedsageligt for at få en base, hvor jeg kan føle mig "hjemme" når jeg er online, for det savner jeg sgu lidt.. Jeres 5 værdier beskriver ret så præcist flere af de elementer jeg søger i et guild. Jeg kunne dog godt tænke mig på sigt eventuelt at joine jeres "casual" raiding afdeling, hvis denne mulighed skulle byde sig.

Jeg mener at jeg har en masse at kunne tilbyde Semper Danica. Udover at være åben og ærlig, har jeg en masse ingame erfaring, som forhåbentlig kan bruges til et eller andet. Derudover er jeg et stort konkurrence menneske, men samtidig ydmyg, og tager hellere end gerne imod kritik. Jeg engagere mig i det jeg laver, og prøver samtidig hele tiden at forbedre mig, så jeg kan præstere bedre.. Og nårh ja, så har jeg en stor hang til utrolig sort humor .

Det skal dog lige siges at jeg pt er på serveren Draenor, men at jeg er villig til at skifte til Tarran Mill hvis dette er en nødvændighed.

Og nårh ja, så kender jeg forresten Nick Christensen @Stormcarp. Vi er tidligere træningsmakkere, og har kendt hinanden i en del år efterhånden. Vi mødes i ny og næ over en god kop mocca, og drøfter verdenssituationen ..

Jeg tror det var det, sig til hvis jeg glemte noget, eller i gerne vil have uddybet noget.

På forhånd tak,

Nicolaj / Rhykes

FIRST LIKE!

Pøj pøj med ansøgning! Du er sgu en fornuftig fin fyr!

Tak for det

SD Medlem Forum Acolyte

Ganske fin ansøgning her havde jeg lige overset

Tagger lige nogle der måske kommer forbi med lidt opdateret information: @Harpos @Beastlord @Seiga

Modtaget, tak for det..

Quote Originally Posted by Azazu View Post
    Ganske fin ansøgning her havde jeg lige overset

Tagger lige nogle der måske kommer forbi med lidt opdateret information: @Harpos @Beastlord @Seiga
    du glemte mig

anyway, velkommen til SD. Dejlig ansøgning. Du vil i løbet af de næste par dage få yderligere besked.
    Indtil da er du velkommen til at joine vores mumble og gør dig bekendt

SD Medlem Forum Acolyte

Quote Originally Posted by kafftastic View Post
    du glemte mig

anyway, velkommen til SD. Dejlig ansøgning. Du vil i løbet af de næste par dage få yderligere besked.
    Indtil da er du velkommen til at joine vores mumble og gør dig bekendt
    Sorry kaffe jeg laver en mental note (læs: notepad) til hvem jeg skal tagge

Fedt, jeg er ikke bekendt med mumble, men jeg får det installeret i aften eller imorgen, og så kigger jeg helt sikkert forbi.
    Tak for det

Velkommen til

Quote Originally Posted by Beastlord View Post
    Velkommen til
    Mange tak

Quote Originally Posted by Rexen View Post
    Det skal dog lige siges at jeg pt er på serveren Draenor, men at jeg er villig til at skifte til Tarran Mill hvis dette er en nødvændighed.
    Er der imellemtiden nogle af jer der kan svare mig på dette?

Er der imellemtiden nogle af jer der kan svare mig på dette?
    Vent med at flytte til du har været til samtale

Modtaget

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til vores forum og held og lykke med ansøgningen, den ser fin ud

Quote Originally Posted by Funnian View Post
    Velkommen til vores forum og held og lykke med ansøgningen, den ser fin ud
    Tak for det

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

I agree to disagree
    Det er en god ide at ha' sine chars på serveren, så de er klar til invite efter samtalen, og din trail kan starte

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

PS. Velkommen til

fin ansøgning, pøj pøj med det hele

Tak for det .

Nogle der er friske på et par hc eller mythics i aften? Jeg får installeret mumble, og kommer ind og hilser på i hvertfald..

SD Medlem Forum Apprentice

Nogle der er friske på et par hc eller mythics i aften? Jeg får installeret mumble, og kommer ind og hilser på i hvertfald..
    Vi laver gruppe til at signe up i LFR i aften, du kan sikkert også tage med der hvis der er plads. Men ellers er der også flere der planlægger mythic runs

LFR gruppen starter kl. 20

Quote Originally Posted by Funnian View Post
    Vi laver gruppe til at signe up i LFR i aften, du kan sikkert også tage med der hvis der er plads. Men ellers er der også flere der planlægger mythic runs

LFR gruppen starter kl. 20
    Fedt, jeg tror at jeg vil prøve nogle mythics først, da jeg endnu ikke har prøvet dem endnu, og godt kunne bruge en hel del gear derigennem.
    Men kommer på, og så taver vi den derfra

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 29/09, kl 19
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Ryo @Seiga @kafftastic @Beastlord @Cynhaeth

Last edited by kafftastic; 28-09-2016 at 15:53.

Hej Kafftastic!

Modtaget, jeg kommer på mumble imorgen kl 1900, og tak for lidt informationer
    Jeg vil gøre mit bedste, for at give et godt indtryk. Jeg har dog lidt travlt med arbejde, indtil fredag næste uge hvor jeg har en deadline, men sidder heldigvis foran pc'en, så vil være så aktiv på mumble som muligt..

Nogle moderators som kan skifte mit profile name til Rhykes? @Harpos? .. Pretty please
    Last edited by Rhykes; 01-10-2016 at 12:12.
    “Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”

-Albert Einstein.