Results 1 to 18 of 18

Thread: Earthhoof til tjeneste

Forum Adept

Default Earthhoof til tjeneste

Ey Semper Danica

Først de basale ting, så følger uddybning.

Ulrik Boisen
    22 år
    Datalogi-studerende på Aalborg Universitet

Shaman - lvl 60
    Specced: 16/14/21 - det såkaldte pvp-shaman build.
    MC-gear: 192 topper min Fire-resistance på med totem.

Hvorfor:
    Min gamle guild, The Nether Pact, vendte for nylig bunden i vejret, da aktivitietniveauet faldt til et niveau som enkelte styrende kræfter fandt utilstrækkeligt. De søgte derfor nye jagtmarker, og det lod et guild på omkring 200 mand tilbage uden tilholdssted. - Derfor er jeg klar til at tage kampen op i nye omgivelser, og da Semper Danica er et af de mere iøjnefaldende på Ravencrest tænkte jeg at give det et forsøg.

The Nether Pact var min hjemstavn i længere tid, og vi fik lavet en del hurlumhej i dels Molten Core, og begyndende Onyxia Raids, dog havde vi hen mod slutningen store problemer med at skaffe mandskab nok, trods 200 mand i truppen. Den store synder tror jeg var sommerens indtog.

Det betyder - jeres seneste udkald mht. rekruttering af folk der synes klar til MC/Onyxia, at jeg kan håndtere begge. Mine besøg hos Onyxia kan dog haves på 2 hænder, mens jeg ikke har styr på hvor mange gange jeg har været i MC, det er dog blevet til en del efterhånden - både med The Nether Pact, og som random stand-in for andre guilds.

Dertil forstår jeg på jeres seneste udmelding, at i ønsker at optrappe jeres forsøg i raids-instances, og der ville jeg altid kunne være en aktiv del.

De sidste ting:
    Jeg har spillet et blandet udvalg af RP og MMORPG spil, DAOC, som den mest fremtrædende - indtil WoW overtog :-)

Fritiden går med kæreste, træning, venner og wow - i vilkårlig rækkefølge , og studierne er heldigvis på sommerpause indtil september, hvor jeg så må ha' hovedet i bøgerne igen.

Jeg har tidligere været Admin og Skribent på Boomtown, men har nedprioriteret dette, da interessen ikke længere var til stede.

Mit sidste skrig i denne omgang skal være, at jeg har set posten omkring at SD synes overfyldt med shamans, men da den ikke var nyligt opdateret, så prøver jeg alligevel - også i troen om at i måske havde et nyt grundlag med den seneste udmelding omkring raids-rekruttering.

Det var ordene fra mig, nu skal i have lov :-)

Take care!

Guest

Vi har mange shamans, og vi har ikke just brug for flere. MEN det udelukker dig nu ikke helt...

Vi holder 40-mands raids næsten hver aften, og det er et krav for nye medlemmer at de skal være interesseret i at deltage i så mange som muligt af disse - hvor meget regner du med at havde mulighed for at stille op til disse PvE aktiviteter?

Har du mulighed for at bruge VT?

Læs og godkend vores CoC!!!

så kigger vi på det...

Forum Adept

Jeps, har og bruger VT meget.

Har mulighed for at deltage 5 ud af 7 dage/aftener om ugen. Min kæreste er nyligt rejst til Guatemala i ½ år, så har megen tid til overs...

Læst og godkender CoD.

Guest

Lyder rigtig godt, vi kigger på det!

Guest

Hov - glemte lige noget vigtig, det er hvis ved at blive lidt sent i dag for stakkels mig

Lav en /who Semper Danica ingame og prøv at grp med nogen af vores medlemmer. Går det godt, så spørg dem om de ikke gider skrive en anbefaling her. Vi vil gerne ha' en lille idé om hvem du er, før du kommer ind i varmen

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Et lille tip mere - join vores åbne chatkanal /semperdanica!
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Default Re: Earthhoof til tjeneste

Quote Originally Posted by Earthhoof
    MC-gear: 192 topper min Fire-resistance på med totem.
    Nice. Lyde som om du har ret fornuftigt gear
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Adept

Tjoo :-) - har fire-resistance på næsten alle items når turen går til molten core/onyxia. Ikke de bedste items spillet kan tilbyde, men fire-resistance er noget kun vigtigere der end +5 int/stam.

Til PVP/Standard PVE er mit gear noget andet.

Forum Adept

Fang Newt eller spirite også får vi en snak om det over VT, du skal acceptere vores DKP system og måden guilden kører på.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Forum Adept

Vi raider Tirsdag og Onsdag den her uge, 19 - 24 , kan du tage med nogen af de 2 dage?

Det er self et must du har adgang til BWL.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage

Forum Adept

Onsdag kan jeg, Tirsdag er min forældres sølvbryllup - så der er jeg optaget :-)

Jeg fanger dig lige til en snak på VT, idag eller imorgen. Ser hvornår vi begge måtte være online.

Forum Adept

har sendt dig en mail ingame. Men kan lige repetere herinde.

19-24.

Starter 19:00 i kargath. Mød parat med mana / health potions, bandager, og et par fireresistance potions er ej heller at foragte.
    Husk os lige dit fireresistance gear...

Det er udelukkende et Domo forsøg så der bliver ikke dne store aktion ..

1½ times trash mob killing også tar vi et par forsøg på ham. Du skal huske at læse :

http://forum.semperdanica.dk/viewtopic.php?t=8674

Med mindre der sker noget dumt fra din side tar vi en hurtig snak om tingene bagefter, der er lidt om DKP osv du lige skla være indforstået med, også får du dit guild tag. Du kommer derefter på 1måneds trial hvor det forventes du har en rimelig raid attendance så vi har en chance for at lære dig nærmere at kende, og hvis alt går godt bliver du member efter den tid.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage

Forum Adept

Lyder prima, jeg farmer health/mana/fire potions fra 14-15, til dem der ikke måtte have. plejer desuden at have et par stonescale til MT, hvis andre ikke har?.

DKP er jeg bekendt med og har brugt dem i tidligere guilds, det eneste er bare den pointdeling i bruger da de kan være forskellige guilds imellem.

Forum Adept

Skal ærligt indrømme at jeg i min ærgelighed over aftenens forløb glemte alt om at snakke med dig, endvidere invitere dig i guilden. Men du levede fuldt op til forventningerne og hvis du stadig er intereseret i at spille med os, os selvom vi kan fucke så meget op på domo, så skal du bare acceptere vores DKP, også får du guild tag.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage

Forum Adept

Det går nok

mht. DKP så accepterer jeg det. Det er den bedre måde at distribuere loot på, så ingen kvaler i det.

Dertil naturligvis tak for aftenens raid, omend udfaldet var diskutabelt :-D , og jeg ser frem til flere raids i en nær fremtid. Fanger dig in-game ved næste givne lejlighed

Forum Disciple

Gik rigtigt godt med Earthhoof i domo gruppen :Thumpsup:
    Orla, Warrior Priest

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by Earthhoof
    Dertil naturligvis tak for aftenens raid, omend udfaldet var diskutabelt :-D , og jeg ser frem til flere raids i en nær fremtid. Fanger dig in-game ved næste givne lejlighed
    Nå ja, nu endte du lige på et af de svære raids fordi det var der vi var nået til. Men vi holder jo også raids hvor vi nakker de første 8 bosses i MC eller Onyxia, så der er skam mulighed for også at deltage i en success

Og inden for de næste 14 dage får vi også Major Domo ned med nakken. Dernæst skal vi til at wipe på Ragnaros istedet :
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Adept

Du har fået adgang til fourm, ta et kig omkring især på raid forumet der er en followup tråd på Domo forsøget.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage